oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua ehkä vähä pelottaa et jos ne laittaa mut Ouluun... tulee sellanen olo et se on menoa nyt... :nailbiting: mietin et otanko sairaalakassin varalta autoon mukaan... :wideyed: Ku se lääkäri sano nii kauhee vakavana et tälläsiin pitää näillä viikoilla suhtautua vakavasti. Siis joo tottakai mut mua alko se pelottaa :facepalm:
Sit Myy ilmoittelet mitä tapahtuu tai mä rupian huutamaan sun perään täältä Etelästä niin että raikaa!!! :singing:

Tossa aikasemminki kirjotin et en oo aina varma mikä on supistus ja mikä ei, ni nyt mä sen tiedän. :joyful: Siellä käyrällä tuli kyllä selväks ku pariin kertaan supisti ja se hoitaja sano et noissa kohissa on supistellu. Eli ne mitä oon luullu supistuksia sitten on ollu supistuksia :3some jeba jee emmä ookkaa niin tyhmä :smiley-bounce022

Mä oon 2 kertaa käyny käyrillä kontrollikäynnin yhteydessä ja mulle ei olla sanallakaan sanottu niistä yhtään mitään.. :sorry:

Ha ha :laughing001 ostin joku aika sit marketista yöliiveiksi tällaset tuettomat muodottomat imetysliivit ja ne ei ollu yhtää istuvat vaa vähä liian isot... sitä ne oli vielä eilen illalla mut ei oo enää :wideyed::eek:
Onneks ostin ne kunnolliset liivit istuvat mut niissä on hyvin säätövaraa vielä :happy119

Minä ajattelin summan mutikassa ostaa yhdet, että mulla on synnärille jo jotkut mukaan. Minulla on aina maito noussut vuorokauden sisällä synnytyksestä joten oletan nyttenkin käyvän niin. Etsin oikean koon sovittamalla liivejä ja ostan yhtä kokoa suuremmat. Jos minulla olisi hyvä muisti, saattaisin muistaa mitä kokoa olen aiemmin käyttänyt. Jos sitä mallia vielä valmistetaan. Mulla on onneksi ihan "taviskokoa" kuppi&ympärys ettei tarvii kaukaa hakee. Kerrankin jossain vähän helpompaa.

Alkaa tää oireettomuus vähä pännii jo. Toissapäivänä oli 2 supistusta (wuhuu!) ja eilen ei taas yhtään mitään. :meh:

Ah mulla taas alkoi eilen oikeen tosissaan tympäsee kun kokonajan sattuu, selkään ja mahaan varsinkin jos liikut. Ja kyl nyt aamustakin tuntuu maha ja selkä vihottelevan. :-( en enää pese lattioita!

No ei mullakaan nuo liitoskivut oo kauheesti hellittäny. Supistuksia sais kyllä jo alkaa olemaan niin paikat kypsyis. Kaikennäkönen puurtaminenhan varmaan sais niitä aikaseks, mutta liitoskivut estää turhat jumppailut. Kauhee oravanpyörä.

Mä olen nyt ollut kaks päivää kotona kiltisti ja touhunnut kyllä kaikenlaista mutta pysytellyt sisätiloissa. Mies meinaan pelkää että liukastun heti ensimmäisellä askeleella jos meen ulos! En saa edes viedä roskia ulos ite. Nyt ilmoitin että vien hänet töihin että saan auton päiväks niin voin mennä johonkin kauppaan tai kauppakeskukseen kävelemään. Ei oikeen innostunut siitäkään... Ei haluis et ajan autoakaan enää! No voi voi, mutta nyt MÄ HALUAN ULOS! :D

Miun mies pelkää kans et mie liukastun! Aina kun mennään ulos / nousen autosta tms pitää varottaa et on liukasta :rolleyes: joo, jos sovitaan et kesään asti on liukas ni ei tarvi aina sanoa.. Mut huolissaanhan se vaan on (:

Ha! Mun mies soittaa vaan, että "ajattelitko käydä kaupassa". Samsamin mies - suomi -sanakirjan mukaan toi tarkoittaa: "Mä ajattelin, että sä voisit käydä kaupassa, kun nyt sitä aikaakin on. Toisitko sitä ja sitä?" :grin Sitä ei tunnu paljon huolettavan, kun mä tuolla taaperran. Noh, ehkä oon sen mielestä vaan tosi tasapainoinen ihminen... :wink

Mä oon kaatunut kolmesti tämän vuoden puolella! Kahesti polvilleen ja kerran selälleen. Hävettää kävellä housut lumisena kotiin tuolla...

Aijai liitoskipuja... eilen innostuin siivoamaan ja reippailemaan ulkona, ei näköjään kroppa tykännyt. :(

Meilläki mies varoittelee et ei sit saa liukastella. Tiiän kyl et jos en raskaana ois nii ei varottelis :D luoja et oon koko ajan ihan väsyny.. Ja sit siitä seuraa kiukkuisuus :( nytki viime yönä nukuin varmaan 9h ihan hyvin.. Ja nyt aamupalan jälkeen vois vaan mennä takas sänkyyn.. Mut eipäs onnistu kun on tää 2,5v viihdytettävänä.. Sit pitäis siivota kun tiski ja pyykkivuori alkaa ahistaa.. Ja normisti ei kyl keittiö oo ikinä tän näkönen mut eilen en vaan jaksanu. Pakkastaki päälle 20 nii ei pysty ulos menee virkitymään.. Jos se vähän ees laskis iltapäivään..

Mä yllätin itseni ja tein eilen siivousaikataulun laskettuun aikaan asti! Vähänniikun lukujärjestys, jossa lukee joka päivälle joku pieni homma. Ja eilen jopa tein sen homman mikä piti! Tänään vuorossa tiskaus mutta saa nähdä jaksanko... :D

Takaisin