oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heräsin 04 kun sukulaisen tessu oksensi enkä oo sen jälkeen saanut unenpäästä kiinni, jouluostoksille ja kampaajalle ois tänään mentävä :) saattaa tulla pitkähkö ilta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Se on inhottavaa kun ei saa nukutuksi enää :S Itse olen aina ollut hyvä nukkuja, mut nyt mullakin on ollu tota nukahtamisongelmaa. Onneksi on olemassa päikkärit :)

Mulle terkkari sanoi, että uni- ja nukahtamisvaikeuksia tuo osaltaan sekin kun jäin töistä pois. Kun on 7 vuotta paukuttanut vuorotyötä niin ei se normirytmi "valvoo päivän-nukkuu yön" tule ihan itsestään.

Mä oon vielä niiiiiin huono nukkuun päikläreitä niin oon yrittänyt ottaa unikoulua mutta 2 tunnin makaamisen tulos on usein 0-15 min unta :)
Itse huomaa kuinka on vaikuttanut se ettei enää liiku yhtä kuormittavasti kuin ennen raskautta entinen himourheilija on ollut raskauden ajan hyötyliikkuja (aiemmin fillaroin 24 km päivä + sali+ kauppareissut päälle fillaroiden) 6 pvää viikossa ja nyt paksuna vaan työmatkafillarointia joka nyt viikolla 33 on sekin vaihtunut kävelylenkkeihin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muakin valvotti 4-> tää pirun flunssa :mad: Nyt toivon vain et tyttö ja mies säästyis tältä ettei mee kaikkien joulu sairastaessa...
Ja siis joo oon todella huono nukkuu päikkäreit. Nyt tyttö päikkäreil ja siis tietty pitäis itekin yrittää nukkua mut täällähän mä vaan notkun o_O

Hormoonit tosiaan jyllää.... aivan sama mikä joululaulu kuuluu ni tää märisee täällä :sad010Oon vissii VÄHÄ herkällä tuulella :smiley-ashamed008

Mä oon ollut ihan ihmeissäni, kun ei tartte villapaitaa vaikka tuolla on reilusti alle 20 astetta lämmintä. Vissiin vastine tolle teidänhurjalle hikoamiselle ;)

Mut onko teillä purenta muuttunut? Mulla on ollut muutaman päivän korvat kipeet, purressa ja maatessa kyljellä, korvan päällä. Kävin tänään lääkärissä ja korvissa ei näy mitään vikaa. Oltiin sen lääkärin kanssa yhtä mieltä, että purentaongelma.
Mulla siis on kiskot, joita en oo nyt hirveesti käyttänyt, kun on vieläkin vaikeampi saada unta suu täynnä tavaraa. Nyt kun korviin rupes sattumaan, oon käyttänyt kiskoja aina nukkumaan mennessä ja tuntuu, että toisella puolella yks poskihammas ei mene oikeaan kohtaan.
Tosi omituista, eihän nyt oikeesti voi hampaat siirtyä vaikka nivelet löystyis :D
Mulla kans purentakiskot kaapissa, muttei oo tullu koko raskauden aikana pidettyä. Oon kyl kans huomannu että pitäis ehkä taas kokeimla pitää niitä kun aamuisin purenta tuntuu oudolta.

Mulla on harvoin vaikeeta nukkua mutta nyt oon vaan pyörinyt sängyssä ja torkkunut pieniä pätkiä. Miks just ennen jouluaattoa?!? Mä varmaan nukahdan kun pukki tulee! Puol kuudelta sain sit idean vielä yhteen joululahjaan minkä voin tehdä ite ja nousin sit sängystä askartelemaan sitä... Ja närästää kans kivasti kun paistoin illalla viimeiseks lihapullia ja niitä tuli napsittua "muutama"...

Janna75: täällä on kans nukuttu huonosti. Halusin eilen illalla saunaan joulun kunniaksi ja "vanha ystäväni" fibromyalgia ei sitten taas tykännyt yhtään. Lisäksi alaselkä on kipee eilisistä siivoamisista... Koko yö mennyt tunnin - kahden unipätkissä. Poju potkiskeli kuuden aikoihin siihen malliin, että ei nukuta enää. Nousin keittämään riisipuuroa.

Ollaan lähdössä appivanhempien luokse tänään. Mä varmaan voin ottaa pienet nokoset siellä? :oops:

Kaykay: me mennään mun veljen perheen luokse koko päiväksi ja heidän kuopus nukkuu vielä päikkäreitä niin ehkä mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi nukuttajaksi... :D Mun pitää vaan käydä ottamassa se kortisonipiikki ensin aamulla TYKSissä.

Oliks täällä joku muu, jolla on pahoinvointi palannut? Mulla on nyt muutamana aamuna ollut huonovointinen olo, mutta tähän asti se on mennyt ohi syömällä. Tänään sitten jouluaaton kunniaksi oksensin riisipuurot kaaressa pihalle :/

Toivottavasti tää nyt on todella vaan AAMUpahoinvointia, ettei mee koko joulun syömiset ihan ohi. Luulin tästä jo päässeeni...

Mulle on tullu osittain paha olo. Ei oikeen oo ollu kunnollista aamupahoinvointia missään vaiheessa mut sellasta lievää. Nyt on kyllä pitäny pitää huolta et muistaa syyä ettei ehi nälkä tulla, sillon ei tuu huonoa oloakaan :)

Mä oksennan nyt joka aamu kerran mutta tän yskän takia. Mä yskin niin kauan et tulee oksennus ja sit yskäkin pikkuhiljaa helpottuu. Eikä ole mitään merkitystä olenko ehtinyt syödä jotain jo vai en. Eli varsinaista pahoinvointia ei ole.

Takaisin