oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeile kyljelleen pitkälleen käydä.. Mulla sillo alkaa aina mellastus. Mut tosiaan aina kannattaa soittaa synnärille jos huolettaa.

Fantastista. Vatsatauti ja tavaraa tulee molemmista päistä. Järkkyjä kouristuksia vähän väliä, tai sit ne on jotain supistuksia. En ota selvää enää kun on niin tuskanen olo.

Kiitos. Mä yritän... Siis mulla ei KOSKAAN ole vatsatautia ja nyt sit... Noh, eipähän tuu joulukiloja.

Mullon outo tunne alapäässä... sykkii sillee jännästi, ei oo vielä tällästa tunnetta ollukkaa :eek:

Etupuolelta? Kato peilillä (jos et muuten nää) ettei oo mitää nirhaumaa. .. mulla oli tullu höylästä, jos ei mitn näy ni soita neuvolaan/äpolille...

En oo nyt sheivannu ku en kykene.. Syön eka ja sit soitan sielt ei kumminkaan saa ruokaa.. Yritin kattoo ja havannoida mistä se tulee mut en oikee pysty päättelemään.. Tänä aamuna en meinannu päästä yläs sängystä ku sattu nii perkeleesti.. Pelätään pahinta ja toivotaan parasta..

En minäkään pystyis syömään tuossa vaiheessa? Mites ne ronsun liikkeet, tuliko niitä yöllä?

No nyt se on aamulla metelöinny masussa ja veikkaan ettei ota ees tarkastukseen ku sydänäänet kuuluu normaalisti ja liikkuu mut yritetään on vissiin ruuhkaa linjoilla..

Ei ota sisään käski seurailla et liikkuuko vauva ja jatkuuko vuoto ja jos ei liiku tai vuoto jatkuu nii soittoo uudelleen...

Takaisin