Mut kans jouduttii tänää auttaa ylös sohvalta. Meillä on aija upottava kulmasohva ja viihdyn ennemmin siellä kulmassa mutten pääse sieltä enää ilman apua ylös :) lattialle en ees uskalla mennä istuu :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon vissii VÄHÄ herkällä tuulella 
Mulla kans purentakiskot kaapissa, muttei oo tullu koko raskauden aikana pidettyä. Oon kyl kans huomannu että pitäis ehkä taas kokeimla pitää niitä kun aamuisin purenta tuntuu oudolta.Mä oon ollut ihan ihmeissäni, kun ei tartte villapaitaa vaikka tuolla on reilusti alle 20 astetta lämmintä. Vissiin vastine tolle teidänhurjalle hikoamiselle
Mut onko teillä purenta muuttunut? Mulla on ollut muutaman päivän korvat kipeet, purressa ja maatessa kyljellä, korvan päällä. Kävin tänään lääkärissä ja korvissa ei näy mitään vikaa. Oltiin sen lääkärin kanssa yhtä mieltä, että purentaongelma.
Mulla siis on kiskot, joita en oo nyt hirveesti käyttänyt, kun on vieläkin vaikeampi saada unta suu täynnä tavaraa. Nyt kun korviin rupes sattumaan, oon käyttänyt kiskoja aina nukkumaan mennessä ja tuntuu, että toisella puolella yks poskihammas ei mene oikeaan kohtaan.
Tosi omituista, eihän nyt oikeesti voi hampaat siirtyä vaikka nivelet löystyis :D