oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos mju :) mulla on beetasalpaaja lääkitys, joka siis muutenkin vissiin hillitsee verenpainetta? Eli voiko käydä niin että lääkitys jättää sen oireen minimiin?

Beetasalpaaja laskee usein verenpainetta mutta jos sua yhtään mietityttää niin soita neuvolaan äitiyspolille sen kanssa ei kannata kotona miettiä voivat helposti tarkistaa että asiat on kunnossa muutamalla hassulla kokeella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tää kuuluis ehkä tuonne tyhmien kysymysten puolelle mutta laitan tänne kun on oireesta kyse...
Mistä hiivan tunnistaa? Ja voiko se mennä ohi ilman lääkitystä?
Mulla on ollut eläissäni kerran hiivaa ja se oli edellisen raskauden aikana (yli 13 v sitten), niin en oikeen muista... Mulla oli siis su iltana ja ma aamuna aivan tolkuton kutina alapäässä, teki mieli raapia vereslihalle mutta onneks suihkuttelu jääkylmällä vedellä autto. Sit se meni ohi, tai on ollut hyvinhyvin pientä kutinan alkua mutta suihkuttelemalla tai ilmakylvyllä mennyt heti ohi. Voisko se siis olla hiivaa ja meniköhän näin itekseen ohi vai pitäiskö hakea lääke varmuuden vuoks?

Soitin neuvolaan ja sain ohjeen hakea canesten combin apteekista. Hiiva voi kuulemma lisätä supistuksia ja tänään niitä onkin tullut enemmän. :(

Siis herra jumala, mikä tätä kakaraa vaivaa?!? :D On potkinut mua nyt puolisen tuntia suoraan alaspäin! Ei satu mut tuntuu NIIIIIN iljettävältä. Eikä mitään väliä jos makaan, istun, seison, oon paikoillani tai liikun! :/
Kävin kääntymässä töissä tänään (vein vähän tavaroita perjantain Halloween-juhliin) ja sanoin kaikille kyselijöille että tulen kyllä maanantaina töihin, on jo paljon parempi olo. :) Mut nyt alan kyllä epäillä taas...

Täällä on vauveli harrastanu tota alaspäin, kohdunsuulle tönimistä jo pari viikkoa. On kyllä aika ...... tunne. Onneks olen jo tottunu niihin, ekat kerrat meinas kiljaisu päästä :eek:

Mashnu: kyllä täälläkin on noita potkuja alaspäin aiemmin tullut mutta ei noin paljon lyhyessä ajassa eikä noin kovalla teholla!

Nyt ei kestä alaselkä :(
Siihen koskee ja minua oksettaa. Eilen oli sama. Tein kolme iltavuoroo peräkkäin ja se taisi olla liikaa. Inhottavan ilkee tunne alaselässä. Haittaa jo unentuloa!

Happy: onko sulla tukivyö käytössä? Se on helpottanut mun selkää huomattavasti, tosin tuntuu ettei sekään kohta enää riitä. Toivottavasti sulla ei oo noita iltavuoroja vähään aikaan jos ne on pahimpia, tai sit pyydät vaihtamaan vuoroja. Tai sit jo saikkua!

Tää taitaa olla eka yö kun mä herään keskellä yötä enkä saa unta! Kohta tunnin ollu hereillä nyt ja vaan miettiny mitä kaikkea haluan/tarvii tehdä ens viikolla kun menen töihin... Tänään on ollu sellanen olo että en taida kyetä olla kauaa töissä... Eli pitää HETI saada laitettua asiat sellaiselle mallille että muiden on helppo jatkaa siitä. Mä olin niin sjatellut että ainakin päiväkodin joulujuhliin saakka olisin töissä mutta taitaa jäädä haaveeks... :( Kunhan valokuvaukseen edes pystyisin, tarttis olla vaan 1,5 viikkoa töissä siihen.

Nyt alkaa jo ottaa päähän! Kolme tuntia oon ollut jo hereillä!!! Yhessä vaiheessa meinas jo uni tulla mut sit alko närästää aivan tolkuttomasti. Onneks ei tarvii mennä töihin sentään aamulla.

Ei ole ollut tukivyötä kun ei tähän mennessä ole ollut mitään vaivaa. Toissa iltana oli yksi asukas kaatunut ja hänen nostamisen jälkeen tämä alkoi. Sekä kumartelu on vaikeaa, selän pitäs olla suorassa niin tuntus paremmalta. Tuo kipu tosin tulee aaltoina ja kovimmassa huipussaan se tekee sen pahoinvoinnin tunteen. Ei auttanut yöunet/lepo, en mene töihin tänään.

Olipa vaikeeta soittaa ja sanoo etten tuu. Hirveen huono omatunto tulee vaikka tajuan ettei tässä töihin pysty. Tai voinhan minä mennä sinne seisomaan tumput suorina tai tekemään itestäni entistä kipeemmän. Nyt kun "luovutin" niin tuntuu ihan luuserilta ja alan kohta pillittämään. Just tiistaina terkkari puhui s-lomasta ja minä sanoin jaksavani. Hyvä nyt soitella ja sanoo ette sitten jaksanutkaan :(
Hemppari oli muutes 99 tiistaina. Nyt vedän tuota obsidania x3 kun se on ainoo rautalisä mitä maha sietää.
Ollaanko me Janna liian vanhoja? :eek:

Joo, ollaan. Liian tunnollisia ja ollaan kehitetty illuusio omasta korvaamattomuudesta. Työidentiteetti on vahvistunut ja muuttunut arki-identiteeksi ja lomakin siirretään jos pomo pyytää.

Elämä on laitettu pyörimään vastuiden ja velvollisuuksien (työ, kotityöt, lapset, harrastukset) ympärillä sen sijaan, että pidettäis niitä enää vain välineinä vapaa-ajasta nauttimiseen. Oma itse on tehty tarpeelliseksi oikeesti toisarvoisilla asioilla joiden puuttuminen saa olon ontoksi.

Kun harrastuksestakin tulee suoritus: voi ei, en ehdi lenkille/posliininmaalaukseen/espanjan tunnille/...
Ei se oikeesti ole edes hauskaa, mutta jos kerran alkaa jotain, se pitää tehä sit kunnolla, vaikka kuinka jurppis. Laiskottelu on merkki heikosta luonteesta!

Kroppakaan ei enää toimi kuten 20 vuotta sitten: ruvet paranee hitaammin, polvet kipeytyy risti-istunnassa ja vuosien virheasennot alkaa vaatimaan säännöllistä fyskariaikaa. Bb-voiteetkaan ei enää peitä ryppyjä vaan täyttä ne.

Ja sit pitää vielä ruveta pentua vääntään tähän päälle?!?

Oho, lähtiköhän vähän lapasesta... Ikäkriisiä havaittavissa ehkä :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin