oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan vanhoja, juu... Mut ei liian vanhoja saamasn lapsia! :D Mun mies puhuu jo SEURAAVASTA lapsesta! Kunhan nyt sais tämänkin raskauden kunnialla suoritettua... :D
Tuttu tunne tuo että hävettää jäädä kotiin saikulle. Mäkin olen tehnyt vaikka mitä askarteluja ja leiponut töihin Halloween-juhliin kun en ite pääse paikalle! Haluan jotenkin kompensoida sen etten ole töissä... Ja tuntuu pahalta kun eivät ole saaneet hyvää sijaista vaan on tyyliin kolme eri sijaista viikossa. Se ei vaan toimi pienten lasten kanssa. :( Mutta eilen töissä käydessä sain kuulla että 9.11. lähtien olis yks hyvä sijainen tiedossa joka vois olla tarvittaessa loppuvuoden ja ä-loman sijainenkin on jo löytynyt! Eli jos kaks viikkoa pystyisin olemaan töissä niin olis hyvä, sit ei tarttis olla niiiiin huono omatunto jos jää saikulle. :)

Eiku, katoin uudestaan kalenterista, viikkohan riittäis jo! Mutta valokuvaukseen haluisin kyllä kans... Eli 1,5 viikkoo. :D

No tuo varmaan helpottaa. Mullekin tulossa hyvä sijainen. Mutta vasta Joulukuussa. Tosin se pyysi, että soitan ite hänelle jos tarvii jäädä s-lomille aiemmin. Siis kavereita ollaan muutenkin niin miksipä en soittaisi. Tänään menen lääkäriin niin katotaan mitä keksitään.

Kysy, Happy, tukivyöstä lääkäriltä kans. Joissakin paikoissa sellaisen saa lainattua apuvälinevarastosta.

Sisko sanoi samaa. Pitää melkein paperille ylös pistää, että muistasin. Mulla on kyllä yks oma mutta se ei oo hyvä.

Uni ♡ en muista millo olisin nukkunu näi hyvin :) eile puol 9 sänkyy ja sen verra kokeilla aina uutta ni vuorasin itteni mooooneen tyynyn kans sillee että en pääse vaihtaa kylkee JA NUKUIN KUUTEEN SAAKKAA HERÄÄMÄTTÄ!! ah mikä olo! :D sain sit vielä vessareissun jälkee unenpäästä kii ja monta tuntia meni vielä nukkuessa :) eli tässä taktiikka jolla tulen nukkumaan tästä lähtien :D

Mitä tää tämmöne on ku toinen nänni on ku siihen olis happoa kaadettu ja se on ihan kuuma!? :eek:

Mashnu voisiko olla tulehtunut ? Onko siinä haavaa / onko sitä kutittanut ennen tuota/ auttaako kylmä tai lämmin tmv ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä hain toissapäivänä apuvälinelainaamosta tukivyön, ja nyt oon jopa kahtena iltana päässy sohvalta ylös ilman ähisemistä :D

mulla on kans apuvälinevarastosta haettu tukivyö ja on paljo parempi nyt ! Suosittelen kovasti muitaki hakemaan jotka kärsii selkäkivuista :)

Kaks päivää vuotanu verta nenästä,ku niistäny nii voimakkaasti,välillä helpottaa se vuoto ja toi neiti näköjää tykkää hengailla mun vasemmal puolella ja puuhailla siellä!:D tuntuu niiiiiiin hämäävältä :D

Riipitii: voinhan mä mennä mut olis se ehkä hiukan noloo kuitenkin... :/
Te, joilla on apuvälinelainaamon tukivyö, millaisen saitte? Kun mulle alkuraskaudessa siitä mainittiin neuvolassa mut eilen kun kysyin tukivyötä neuvolatädiltä sain vastaukseks että ne apuvälinelainaamon tukivyöt on sellasia fyssareiden lainaamia kunnon korsetteja mitkä on tarkoitus vetää tiukalle aika ylös asti eikä oo oikeestaan tarkoitettu raskaana oleville, tulee liian tiukalle vatsan kohdalta. ???? Eli en siis saanut sellaista. Jäin vaan ihmettelemään miks sitä alussa mainostettiin (oli eri terkkari ekalla kerralla) mut sit kun tarvisin en saanutkaan. Ensimmäisiä lapsia odottaessani mulla oli leveämpi vyö, jossa oli sellaset korsettimaiset "kaarituet". Harmittaa kun en ole säästänyt sitä kun nyt en löydä sellaisia enää mistään. :(

Vaikutaako oma sairastelu sikiöön?:/ tässä nyt ollu kaks päivää kauheessa flunssassa :/

Muokattu viimeksi:
Mulla tollanen välinevarastolta haettu. Nyörit taakse ja edestä hakasilla kui mahan "alle". Noista leveämmistä naruista sit kiristetään.

Liitteet

• WP_20141030_001.jpg
    WP_20141030_001.jpg
    806.2 KB · Katsottu: 29
Mulla on tuommoinen :) noihin etuosan tyhjiin lenkkeihin saa vielä sellaset ohuet vyöt jotka kulkee jalkojen välistä selkäpuolelle ja tämäkin siis lainaamosta. Niin ja siis levee osa selkään ja kapee etumus masun alle.

Liitteet

• vyö.jpg
    vyö.jpg
    1,015.8 KB · Katsottu: 25
Nii ja mä en ees neuvolan kautta sitä pyytäny siellä oli vaan puhetta siitä.
Menin suoraa lainaamoon ja pyysin sieltä. Kysyi onko lähetettä, sanoin ettei oo mut sanottii et voi tulla hakee. Yhessä sen naisen kans katottii mulle sopiva vyö ja se oli siinä :)

tiada, periaatteessa istukka lapaisee paljon myos bakteereja ja viruksia, mutta sikiolle ei ole haittaa eika vaaraksi se etta mamma on flunssassa, sita saattaa heilauttaa valilla mamman selkarangasta asti kumpuava aivastus joka sitten keinuttaa lapsivetta ja tuo melusaastetta tirpanalle. Tavan flunssasta ei ole mitaan haittaa vauvalle, sille taitaa jaada vaan solutason muistiin vasta aineet tuolle mamman sairastamalle popolle.

Tota..kukas sanokaan et ebola ei tuu suomeen?.. Uutisis oli just juttuu et ensimmäinen ebola potilas tuodaan suomeen..

Takaisin