Me ollaan vanhoja, juu... Mut ei liian vanhoja saamasn lapsia! :D Mun mies puhuu jo SEURAAVASTA lapsesta! Kunhan nyt sais tämänkin raskauden kunnialla suoritettua... :D
Tuttu tunne tuo että hävettää jäädä kotiin saikulle. Mäkin olen tehnyt vaikka mitä askarteluja ja leiponut töihin Halloween-juhliin kun en ite pääse paikalle! Haluan jotenkin kompensoida sen etten ole töissä... Ja tuntuu pahalta kun eivät ole saaneet hyvää sijaista vaan on tyyliin kolme eri sijaista viikossa. Se ei vaan toimi pienten lasten kanssa.
Mutta eilen töissä käydessä sain kuulla että 9.11. lähtien olis yks hyvä sijainen tiedossa joka vois olla tarvittaessa loppuvuoden ja ä-loman sijainenkin on jo löytynyt! Eli jos kaks viikkoa pystyisin olemaan töissä niin olis hyvä, sit ei tarttis olla niiiiin huono omatunto jos jää saikulle. :)
Tuttu tunne tuo että hävettää jäädä kotiin saikulle. Mäkin olen tehnyt vaikka mitä askarteluja ja leiponut töihin Halloween-juhliin kun en ite pääse paikalle! Haluan jotenkin kompensoida sen etten ole töissä... Ja tuntuu pahalta kun eivät ole saaneet hyvää sijaista vaan on tyyliin kolme eri sijaista viikossa. Se ei vaan toimi pienten lasten kanssa.