oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mashnu voisiko olla tulehtunut ? Onko siinä haavaa / onko sitä kutittanut ennen tuota/ auttaako kylmä tai lämmin tmv ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Siis ei oo mitenkään iho rikki eikä kutise. On vaan kipee ja kuuma. Kirvelee ku ois jotain muurahaishappoa kaadettu. En oo uskaltanu laittaa mitään. Hemmetin maidontuotantolaitokset! Phuuuuhh....

No voi :( onpa inhottavaa, itse huomasin että rinnat ovat paaaaljon aremmat kylmälle ja pelkkä tuuli saattaa saada ne kivistämään oikein kunnolla

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Missä on se raskauden hehku ja kauneus??? Ei ainakaan näissä nakkisormissa ja turvonneissa nilkoissa tai kömpelössä ja hitaassa liikkumisessa! :( Ja se tumma viiva mikä osalle tulee alavatsaan... Mulla ei aiemmissa raskauksissa ole sitä ilmaantunut mutta äsken suihkussa huomasin että nyt on ilmaantunut vaalea viiva navasta YLÖSPÄIN rintojen väliin asti!!! Mun kroppa ei nyt oikeen oo ymmärtänyt tätä raskauden ihanuutta...

Mulla taas on aina ennen ollu se viiva, linea negrako se oli, mutta nyt ei ainakaan vielä näy.

Janna mullakin viiva menee tissien välistä vinossa kohti napaa :D Mitään tietoo hehkumisesta ku naama kukkii viimist päivää :/

Niin siis se minun viiva on ollut perinteisesti navasta alaspäin ;) Tässäkin kohtaa kai vois sanoo, että mikään ei oo niinku ennen!

Joo täällä kans todellista hehkua. Raskausarpia navan ympärillä nyt jo, oon seepra loppuraskaudesta! Ja kyllä, rasvaan päivittäin joko apteekista ostetulla Vichyn raskausarpiin tarkoitetulla voiteella tai bodyshopin raskausarpiin tarkoitetulla kaakaovoipuikolla... Ei auta...

Raskausarvet on ehkä inhottavinta raskaudessa! Mulle ei onneksi ole tullut uusia arpia, kun koko vatsa repesi ensimmäisessä raskaudessa oikein kunnolla. Rasvasin ja öljysin ja rukoilin ja seisoin päälläni, mutta mikään ei auttanut. Arvet tuli jäädäkseen :'(

Se hyvä puoli niissä on, että aikaa myöten ne vaalenee. Kesällä niihin vaan ei tartu aurinko joten erottuvat rusketuksen jälkeen aika selvästi. Mulla niitä (vanhoja) on vatsassa, rinnoissa ja vähän reisissä. Siskolla tuli ihan pohkeisiinkin!

Noo mulla näyttäis pohkeisiin alkavan muodostua suonikohjuja ja oon kyllä aika järkyttyny niistä :( mulla tosi vaalea iho joten suonikohjutahan tulee oikeen loistamaan mun koivissa. Ihanaa!!!

Kääk :( Mulle tuli kolmatta odottaessa vasempaan sääreen ja ei se näytä tykkäävän tästäkään raskaudesta tuo jalka. Käytän tukisukkia ja Hirudoid fortee säännöllisesti.

Mua on nyt viime päivinä vaivannut aivan hirveä närästys. Makuulla tai edes puoli-istuvassa asennossa ei voi olla lainkaan, kun polte alkaa välittömästi ja jos en heti nouse pystyyn, niin nousee hapot suuhun. Yök. :confused:

Samsam: mulla ei oo ihan yhtä paha mut kolmena iltana/yönä oon joutunu ottamaan Rennietä kun makuulla alkaa närästää!

Tänään on tuntunut outoa pistelyä/kihelmöintiä rinnoissa??

Mä valvoin yhen yön ku tuli syötyä sen verran ärtsty iltapala, että siinä ei enää Rennietkään auttanu. Huomannu muuteki että ei mahaan mahdu enää ruokaa entiseen malliin kun se alkaa jo nousta ylös. Mä odotan kauhulla joulua ku minä niin tykkään kinkusta ruisleivän päällä.. Muuta söiskään.

Kyyyyyyllä tossa just tuli moista herkkua syötyä kun paistoin eilen kinkun pyhäks.. Ei ainakaan vielä närästä ja poikaki tais tykätä ku heräs jytäämään masussa :grin

Nyt vinkkejä ummetuksen hoitoon!! Luumusosetta oon kokeillu ja must tuntuuu et se ei tehny mitään :D Apteekit on kiinni siel mul olis reseptillä helpottavaa lääkettä,mutta tarttis saada sen toimii nyt :D

Muokattu viimeksi:
Ei auta hetkessä, mutta täällä piimä on ollut paras vaihtoehto. Apteekin litkut aiheuttaa kamalalta haisevia ilmavaivoja, ruokavalio on muutenkin niin kuitupitoinen, ettei niidenkään lisäys enää auttanut, mutta piimä on pehmittänyt vatsan ja saanut sen toimimaan säännöllisesti. Vajaassa viikossa auttoi, kun rupesin juomaan päivässä 1-2 lasillista.

Inhottavaa "paineen tunnetta" rintalastan alla ollu muutaman viikon nyt vaan voimistunu. :confused: Neuvola onneks ensi viikolla ni pääsee siellä onneks selvittelee asiaa.

Takaisin