oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä, jos siinä ei ole lanoliinia... Ruoka-aineallergioiden lisäksi löytyy muitakin rajoittavuuksia. Löysin nettiapteekista noita vaan isoja pulloja, sitä ei ilmeisesti ole nenäsuihkeena? Miten tuollaista laitetaan nenään? :grin

Mulla on suihkutettavaa suolaliuosta jonka pärskin samantien pihalle ja sarvikuonokin löytyy, mutta ei meinaa vesi mennä läpi kun on kärsä niin turvoksissa.. Ehkä tää tästä helpottaa tai ainakin vaihtuu taas uuteen oireeseen :grin

Nyt on pakko miettiä, et loppuuko tää väsymys koskaan? Ja jos tää muksu meinaa valvoo saman verran mitä nyt nukun, nii hyvästi nukkuminen :)
Ja anemiaa ei oo. On sen verran paremmat arvot nytten, kun oileestaan koskaan ilman raskautta :)

mina + karjalanpiirakat uunissa 250 asteessa kuten ohjeen mukaan kuuluu+ palovaroitin 1 m etaisyydella uunista, uunin luukku auki+ raskaushormonit = mju:n ja palovaroittimen kilpahuuto joka meni kutakuinkin nain "iiiiiiiiiuuuuiiiiiuu" "ole nyt jumalauta hiljaa, ruoka on valmista ei sun tartte siina yhtaan huutaa senkin idiootti pahimman raivon jalkeen jatkui hiljaisella sadattelulla siita, kuka idari laittaa palovaroittimien 1 m etaisyydelle liedesta????"

Elya se on kuitenkin semmonen suihkepullo... onnistuisko makuullaan suihkia sieraimeen tai sitten lääkeruiskulla (1ml kätevin), jos apteekista sais mukaan semmosen.

Mulle kans lääkäri sano, että otrivinia voi käyttää. En sitte kuitenkaa sitä hakenu, kun oireet muuttu.

Mulla on anti-oire!

Olen niitä ihmisiä, joiden pitää käyttää lentosukkia kaikkein lyhyimmilläkin lennoilla tai muuten ei kengät enää mahdu jalkaan/ pois jalasta. Olin juuri pari päivää työmatkalla ja matkustin lentäen kahtena päivänä peräkkäin. Tällä kertaa kuitenkin unohdin luotettavat lentosukkani kotiin ja huomasin sen vasta eilen aamulla koneeseen noustuani. Ehdin jo sättiä itseäni moisesta typeryydestä puoli lentoa, mutta yllätys, yllätys - ei tietoakaan turvotuksesta, ei eilen eikä tänään.

Häh? o_O Eikö raskausaikana pitäisi turvottaa normaaliakin herkemmin? En tajua. Ihan outoa, mut ei voi valittaa.

Ruppuruusa, kuulostaa kamalalta toi että suihkuttaisi itseään nenään :eek: Mä en edes sarvikuonoa kykene käyttään muuten kun pakottamalla itseni siihen kauheuteen, ja nenäsuihkeet on kans yks kauheus. Mua ei uimahallin vesi haittaa jos menee nenään mutta ai että jos pitäisi itse sinne jotain laittaa :grin Tarvii kuitenkin ehkä kokeilla jos tämä tästä vielä muuttuu pahemmaksi. Kyllä tän tukkonenän kansas pystyy vielä elämään, vaan mitenkähän on talvipakkasilla...

Mulla oli se Hb tippunut tosi alas nyt, ja verenpaineet on 95/50 luokkaa joten nyt löytyi syy väsymykselle. Ihan luvan kans saisi syödä suolaa, mutta huono olohan siitä tulee. Sen sijaan apteekin salmiakkia syön lääkkeenä:wink

Mulla on kans tooosi pahat ruoka-aine allergiat ja joku mulle sano et raskaana niitä ei olis ja päätin ihan huvikseen kokeilla semmosilla mille en oo niin pahasti allerginen,mut tullu kumminki aikasemmin oireita ja tadaaa ei mitään :)

Muokattu viimeksi:
Mullakin on nokka ollu tukossa lähes plussatestistä lähtien..Ekassa raskaudessa ei ollut vastaavaa. Yöksi pakko laittaa Nasolinia, muuten ei saa nukuttua.

Toinen oire/vaiva on iskias, joka ilmaantui noin viikko sitten. Onkohan mitään toivoa että helpottaa vielä??

Musta tuntuu, että mun iskiastyyppiseen vihlontaan alaselässä (lantiossa) auttaa erityisesti lonkankoukistajan venytykset mutta muutkin lonkkaliikkeet kuten kuten lonkan pyöritys helpottaa.

Tiada92, oliskin ihanaa jos allergiat häviäisivät. Mutta kyllä täällä ne on ja pysyy... En edes uskalla kokeilla pahimpia aineita kun ei millään huvittaisi saada anafylaktista shokkia raskausaikana. Helpottaisi kyllä kummasti jos saisi ruokavaliota laajennettua.

Mäkään en oo uskaltanu kokeilla pahimpia ,lievimmät melkeempä kokeiltu,mut edelleen aika suppea ruokavalio :/

Mulla verenpaineet on aina ollu hyvät, tosin esikoisen aikaan valkotakkikammo vissii vaivas ku neuvolassa oli aina vähän korkeella ja kotona sit sain ihannetulokset aina. Nyt ei kuiteskaa oo ollu valkotakkikammoa, tosi hyvät lukemat aina :) hbsta ei hajuakaa.. Ei oo otettu sit ekan neuvolan missä oli kyllä hyvä :) esikoisessa laski vast aika loppuvaiheessa ja sillo nostin pinaattileituilla ja persiljan suurkulutuksella sen taas hyväks. Vasta synnytyksen jälkeen piti hakee rautakuuru ku olin ihan tööt ja sillo oli jotain 99-101 pahimmillaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin