oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tupla kääk... Mä oon väsy, mutta toistaseks vielä saan aikaan! Tänään, vapaa päivänä, käänsin pitkän tekstin ruotsista suomeks ja illalla tein sämpylöitä samalla kun ruokaa. Mutta hyydyn aina toiminnan päälle ja joudun hetken istumaan ja ihmettelemään... Mutta siis, voihan tää mennä huonommaksikin :confused:

Mulla oli esikoisen aikaan puolen välin jälkeen aamusin tosi hyvin toimiva vatsa ihan loppuun asti. Nyt taas sit ollu enemmän ummetusta, joskus harvakseltaan aamulla saattaa olla vähän löysemmällä kyllä. esikoisen aikaan oli hyvin vähäistä tää ummetuspuoli.

Onko muilla täällä ilmaantunut hajamielisyyttä? Mulla on maailman surkein muisti tällä hetkellä! Kauppaan on turha mennä ilman ostoslistaa tai jää puolet ostamatta. Ja eilen huomasin, että pitää kirjoittaa listaan myös muovipussi, muuten saan kantaa ostokset kotiin käsilaukussa tai taskuissa... Ja tänään kotiin tultaessa huomasin että oli avaimet jääneet kotiin... Onneks veljellä on vara-avain ja asuu lähellä. :D

Eriika: millä viikoilla olet? Eli onkohan mulla toivoa saada tuo sama energia vielä vai menikö sen aika jo ohi... :D

Mä oon ajatellu, että tää hajamielisyys johtuu väsymyksestä.. Kyllä minä oon ihan perään katottava tällä hetkellä :eek: Terkkari mainitsikin "raskausajan dementian" :D

Hajamielisyys on järkyttävää :D teen ja kahvin keitto vaatii erityisen paljon ajattelua, eikä ihan joka kerta silti onnistu :D Lisäks tulee outoja tilanteita, esim eilen mietin miks hanskat tuntuu ouvoilta käsissä ja vähän aikaa kun tuumin niin totesin, että ne on väärissä käsissä.. Vähän huvittaa toisaalta tälläinen hajamielisyys ja unohtelu, toisaalta taas erittäin ärsyttävää.

Joo, kyllä tää ois aika huolestuttavaa ellei nuoremmatkin töppäilis... Olin yks ilta töissä raskaana olevan työkaverini kanssa, hän on 13 vuotta mua nuorempi, mutta ihanasti pätki ajatus nuoremmallakin :D

Untuva mulla on tismalleen sama :) kunnon unet mutta päikkärit tarvii aika usein, ei ainakaan raudanpuutetta, just heräsin tunnin torkuilta ja taidan mennä pian sänkyyn orastava flunssa vei sohvanpohjalle mutta 2 pientä suklaapatukkaa helpotti angstia :p
Tiada mulle tuo on ihan jokapäiväistä
ennen raskauttakin usein se jokin on juuri pesuaine vessapaprut suodatinpussit tai leivinpaperi jota lähden hakeen mut joka jää kauppaan ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tän takia mä en mee kauppaan yksin :) Mulla on ollu alusta asti tää dementtia ja pahenee vaan. Ihan pienetkin asiat vaatii hirveen miettimisen ja tuntuu et nimi muistista ei oo mitään enää jäljellä.

Käsien särky ja puutumus ei hellitä sit millään. Työpaikkalääkäri on sitä mieltä, että tää on neuvolan asia ja neuvola sanoo että on ihan normaalia että kädet on kömpelöt ku koivuhalot. Aamulla soittokierros joka paikkaan jos joltain sais apua ja vaikka sairauslomaa että saan lepuuttaa käsiäni.

Mulla uusimpana oireena nyt unettomuus. Tai tarkemmin sanottuna nukahtamisvaikeudet! Voin olla vaikka kuinka väsynyt mutta uni ei tule millään, parhaimmillaan odottelen unta aamuneljään :( Miehen kaikki pienetkin ääntelyt häiritsee ja monesti siirrynkin sohvalle. Olen muutenkin koko ajan tosi väsynyt niin tää alkaa pänniä jo toden teolla :(

Takaisin