oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä uimaan enää uskolla kun sitä kohdunkaulaa/-suuta ei oo tarkisteltu:confused: Torstaina on se RU, mutta sen tekee kätilö.

Mä jo odotan ens viikon duunireissua. Pääsee taas useammaksi päiväksi hotelliin, jossa uima-allas. :)

Viime yönä esikoinen herätti itkullaan. Kävinpä katsomassa ja rauhoittelemassa, takaisin kun kävelin niin lonkissa naksahteli jokaisella askeleella... taitavat olla ihan pikkasen löystyneet, mutta toivottavasti nyt tuollainen vaiva ei jää pitkäksi aikaa vaivaamaan. Ja selkäkin vihloi illalla, pitäisi vissiin lopettaa suurten maitosatsien raahaaminen kaupasta repun kanssa, ja kiltisti jättää homma miehelle tai käydä vaunujen tai auton kanssa... ei vaan millään pysty myöntämään itselle, että kroppa ei kestä enää edes tuollaista pienimuotoista rehkimistä. :(

Yö heräilyt! Siis mitä tää on? Miks mä herään monen monta kertaa yössä, en tunne vauvan liikkeitä ja oon ihan paniikissa. Sit vasta saan unenpäästä kiinni kun tunnen muutaman sipasun. Yöllä pitäisi lepää eikä stressaa, aamusin oon ihan pihalla kun herään.. Onko muilla tällästä?

Tsemppiä Miss T!

Nukkuminen... alkaa olee vähän hankalaa täällä. Heräilen varmaan tunnin välein ja muutenkin hyörin ja pyörin. Ja vessassa ravaan joku sata kertaa. Lonkkiin on alkanu sattuu kyljellään nukkuminen. Huoh. En stressaa viel tirpanoiden liikkeistä öisin kun en oo viel kauaa tuntenu liikehdintää. Ehkä ne hytkyykin öisin ja herättelevät mua...o_O

Itsellä myös vaivana tuo öisin heräily ja heräämisen jälkeen en saa millään uudestaan unta :( Samoin kävi viime yönä! Pikku prinsessa heräilee masussa aika usein sillon kun käännän kylkeä ja oon itsekkin hereillä. Viime yönäkin alkoi kauheat rummutukset kun vaihdoin asentoa...yritä siinä sit saada unta :D :Heartpink

Mulla on kans menny yöt huonoiksi. Toivottavasti se on vaan tää oppari ja huominen RU jotka on valvottanut, mutta vähän epäilen... Saatan nousta vessaan juuri siellä käytyäni! Se on semmonen juttu, että kun vauva liikahtaa niin liikkuu mammakin :confused:

"kiva" kuulla että muutkin kärsii samasta asiasta. Mulla myös liitoskivut tekee kipeää öisin, ja voikin olla että niihin herään.. Ja käyn myös vessassa aina kun herään, ajatellen etten sitten ainakaan pissahätään herää. Mulla myös ihan muuta stressiä tässä elämässä just nyt, jota en saa mitenkään purettuu ja puhuttuu, että pääsisin siitä yli. Ja nää hormoonit ei auta asiaa yhtään. Miehelle just eilen sanoin et miks en voi olla sellanen hulda huoleton, ja lakkaa murehtimasta asioita joille en mitään voi. Ääh.

Kolmas yö perätysten, kun heräsin neljän ja viiden välillä miettimään, että mitenkähän saisi taas unenpäästä kiinni. Eli tutulta kuulostaa.

Tuttu juttu ollu jo kuukauden päivät, nyt menossa 24+0. Herään yöllä ties kuinka monta kertaa, joko vessahätään, huonoon asentoon, puutuneeseen käteen tai sit vaan saatan herätä aivan virkeänä kolmen aikaan ja oon 1-2 tuntia hereillä... Kai se on sitä yösyöttöihin valmistautumista. Yleensä tosi huonosti nukutun yön jälkeen vedänkin reilut päikkärit (saattaa mennä parikin tuntia), joten siinä se tasottuu.

Miss T i feel you :/ Mä oon kans hysteerinen ton tiepanan liikkeist,mut onneks on se doppleri mikä rauhottaa jos neiti ei haluu ilmottaa itestään :)

Täällä ollaan neljättä viikkoa saikulla selkäkivun, liitoskipujen ja vatsaan kohdistuvan painon tunteen takia.. Tää pallero mahassa haluaa kasvaa kaikkien käyrien yläpuolella :D pelottaa että tästä tulee iso... kätilö ja neuvolan terkkarikin epäili että ei jää varmasti pieneks... miehen kanssa molemmat oltu yli 4kg (vaikkei tuota ehkä ihan heti uskoiskaan kun molemmat aika siroja rakenteeltaan) :D no kohan on terve niin kaipa nuo kaikki on tuolta ulos jotain reittiä tullu :) <3

ja jos tää nyt on oireeks luettava niin mikä himputti saa alunperin pienet tissit kasvamaan tätä tahtia... aakk!! :/ arpia vaan satelee...ja maitoakin on ruvennu jo tulemaan, siis viikko 24+1 menossa,,

Mulla kans yöt alkaa olla hankalahkoja. Maha tuntuu jo pungertavan kylkikaaren ulkopuolelle mikä tuntuu todella ahdistavalta. Kyljellään on pakko pitää jotain mahan alla ettei ihan retkahda. Saan tän nyt kuulostaa kunnon röllymahalta mut siltä se ainaki tuntuu! :D

missä on se raskauden hehkeys? nimimerkillä puoliunessa laahustava zombi jolla jää jopa pyykkikoneen päälle laitto kesken ku unohtaa totaalisesti mitä oli tekemässä.. maksaisin mitä vaa ku sais nukuttua ees pari tuntia kunnon unta.. ennen nukkunu vaikka seisaaltaan nyt ei tuu mitää..

Mä en ymmärrä muuten tätäkään, et vaikka nukun ihan tosi huonosti niin energiaa piisaa vaikka muille jakaa. Tänäänkin tein yhtä kurssin tehtävää kuus tuntia putkeen ja sain sen valmiiks... Olin kyllä ajatellu, että siinä menis toinenkin päivä :D. Positiivisena oireena siis mieletön keskittymiskyky ja energia, en haluu luopuu mun raskaudesta ikinä :D no, okei ehkä sit helmikuussa, ja pitää sit laittaa uutta pökköä pesään ;)

Happy mulla ei oo varmaan ikinä ollu näin hyvä hb ja kuitenkin oon kokoajan väsyny. Samoin keskittymiskyky on jossain hukassa. Kuukauden siivonnu kaappeja ja kaikki on hujan hajan kun saa mitään loppuun vietyä.

Kääk... Eli ei mitään oikotietä onneen :eek: Ei muuta ko lepoa vaan ja unta enemmän...

Mä nukun n 8 tunnin yöunet, lepään töissä tunnin (päiväkodissa lasten päikkärit) ja kotiin päästyä otan 1-2 tunnin nokoset. Ja koko illan väsy... Vain viikonloppuisin jaksan tehdä jotain kotona.

Takaisin