oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kanssa alkaa nenä tunnistaa talven lähenemisen. Lämmitys kuivattaa sisäilman ja sitä kautta myös hengitysilman, jolloin nenän limakalvotkin kuivuu ja ärtyvät herkemmin ja siksi myös vuotavat verta helposti. Lisäksi oli vielä pieni nuha tuossa hetki sitten, joten nyt saa sitten varoa niistämästä liian lujaa, ettei ala vuotaa. Pitäisi vain paremmin muistaa käyttää niitä limakalvoja kosteuttavia suihkeita, niin välttyisi tältäkin.

Mä kaivoin tänään ilmankostuttimen esille. Ollu männätalvina nenän limakalvojen kanssa ongelmia ilman raskauttaki.

Uusi oire löytyi eilen kun oli nollakeli ja kävelin töistä kotiin n 1,5 km.. Ihan normaalisti oli päällä ja lämmin muuten, mutta nännit oli ihan jäässä ja tuntui siltä, että ne tippuu ihan justiinsa irti o: Oisko jollain kokeneemmalla mitään hyviä vinkkejä? Ei viitsisi lisätä paitaa kun sitten valuu hiki, mutta jotain lisälämmikettä kaipaa rinnoille..

Miten jotkut liivinsuojat? Vanhoista villasukista / tumpuista leikkaa villaiset laput liiveihin, jos ei neulominen kiinnosta? Tai ihan vaan asettelee pitkän kaulaliinan päät tisseille.

Ehkä hyvä ruveta valmistautumaankin, että sit talvella imettäessä muistaa suojautua rintatulehdusta vastaan.

Tai levee villa kaulaliina jonka asettelee rintojen peitoksi. Mulla on aina ollut todella kylmänarat rinnat ja niitä kivistää todella kovaa jos ne saa kylmää (niissä) ei ennen raskautta juuri rasvaa ollut nyt niissä on enemmän fylliä mutta saan kyllä suojata ne tuulisella kelillä hyvin vieläkin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla rutisee. Tai ehkä tää ei ole sama, kun paremminkin kurisee kylkiluiden alla edessä. Ihan kuin olis ruokatorvi täynnä ilmakuplia tai jotain vastaavaa.

No niin ja täällä eiku valvotaan.. En tiedä kumpi herätti kumman, mutta mahassa jytisee! Siis vauvojen liikkeisiinhän tämä viesti kuuluis, mutta mulle normaalisti hyväuniselle tämmönen yöheräily on poikkeuksellista.

Onko kukaan miettiny et mitäs sitte,jos ebola tulee suomeen? Törmäsin otsikkoon missä luki et ollaan hävitty taistelu ebolaa vastaan..

Kääk... Se on hyvästit yöunille lopuksikin yöksi... Ebola.. No minä päätin pysyy muutenkin sisällä ainakin ens kesään. Täällä oli eilenaamuna -10 ja illan sato lunta!

Millasia on liitoskivut? Mulla illalla alko tuntua semmosta pientä epämukavuutta alavattassa ja aattelin, että se johtuu illan tankotreeneistä.
Nyt se on jatkunut koko yön niin, että ei meinaa pystyä nukkumaan: sellainen jomottava kaari mahan alapuolella lonkasta lonkkaan. Ei vihlo vaan jomottaa, kuten menkoissa ja säteilee jalkapohjiin. Välillä se vähän lievenee, alkaakseen saman tien uudestaan. Asennon vaihtaminen lopettaa ton hetkeksi.

Ei kai se voi olla supistamista, kun lihakset ei jännity yhtään?

Mä oon ihan paniikissa :(

Muokattu viimeksi:
Minä miellän liitoskivut vihloviksi enemmän kuin jomottaviksi. Itseasiassa mullakin tuntu yöllä tuommosta menkkamaista kipua ja se säteili jalkoihin ihan niinku sinäkin kuvasit. Vatsa ei kuitenkaan "kovistellut" eikä kipu ollut läheskään niin kova kuin supistuksissa joita minulla oli pari viikkoa sitten. Yöllisille tuntemuksille ajattelin syyksi fyysistä rasitusta...? (Sinun tankotreeni tukis sitä ajatusta) Mä olin nimittäin iltavuorossa töissä jonka jälkeen sitten iloisesti päätin harrastaa vaakamamboa ukkelin kanssa... ja näin kävi. Ei ole levännyt ja virkeä olo...

Mullaki oli menkkamaisia tuntemuksia vähän aikaa ja olin ihan paniikissa mistä johtuu,mut helpotti aika nopee :/

Takaisin