omanapa, täällä sattui niin maan pirskatisti alavatsaan kun aivasti. kaveri on mainostanut että "ootappas niitä repäisykipuja sit", kaipa tämä jotain semmosta sit oli :D
Mulla alkoi nyt sitten tänä aamuna se pahoinvointi. Vielä ei ole oksennus tullut, mutta etoo kovasti. Tiskikoneen täyttäminen oli melkoinen suoritus kun sai pidättää hengitystä ettei lennä laatta kun se haju oli niin kuvottava. Nälkä juilii mahassa koko ajan ja jälleen tuli mieleen että niin tällasta tää olikin! Hyih. Toivottavasti pysyy tässä jatkuvassa kuvotustilassa sen oksentamisen sijasta.
Verikokeet otettiin eilen ja ultrattiin ä-polilla. Hormonipit. matala viikkoihin verrattuna eikä kohdusta löytyny mitään . Pieni mahis et oliskin niin pienet viikot et ei vielä näkyis. Koska ei ollut kuulema selvä km. Ma otetaan uus verikoe et mihinpäin arvot menee. Nyt kyllä alko taas kivut aaltomaisina ja vuotoa samoin ku eilen. Luulen et tää oli tässä
Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
Mulla oli pari päivää sitte aika oireeton vielä, mutta nyt on sit ilmaantunu rintojen aristusta ja niiden kasvua. Menkkamaista juilimista ollu ja yleistä pahoinvointia. Väsymys on myös lisiny. Toivotan ettei oireet pahene, että jaksan touhuta lapsen kaa kotona :D
Miimii: on kyllä todella inhottava tilanne kun voin vain uskoa kuinka pitkä aika maanantaihin on :/
Oireista yleisesti et onko jollakin muulla ollut huonounisuutta?
Ite yleensä nukun paljon, nukahdan helposti ja aamulla väsyttää tolkuttomasti. Niin nyt olen koko viikon herännyt klo 4 aivan pirteänä vaikka olisin saanut klo 1 unta. Todella omituista eikä ollenkaan mun tapaista o.O
Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
sanna: mä herään myös joka aamu siinä 4-5 välillä ihan pirteänä! Ensimmäisen raskauden aikana oli sama, välillä oli niin tylsää kun kaikki muut nukkui, että leivoin sitten aikani kuluksi klo 4 aamulla :)
Mä herään viiden aikaan joka yö pissalle... Kyllä saan nukuttua sen jälkeen ihan hyvin, mutta mulla mahto olla about viikko sitten just sitä et vapaapäivinäkin heräsin liian aikaisin. :D
Mielitekoja kellään?? Täällä ensimmäinen, lihapasteijahimo on nyt ollut koko yövuoron ajan.... KääK!
Mä oon myös herännyt nyt vajaan viikon verran viiden aikaan joka aamu ilman mitään järkevää syytä. Pari tuntia myöhemmin, kun pitäis jo lähteä, niin sit kyllä nukuttais; onneks tänään saa vaan laiskotella hyvällä omalla tunnolla, kun tyttökin on papan kanssa mökkeilemässä ja kotiutuu vasta huomenissa.
Mieliteoista: Eilen iski ihan hirvee salmiakin himo. Olin jo pussi kourassa kioskin kassajonossa, kunnes tuli mieleen, et eiiiiiih, enhän mä saa syödä salmiakkia nyt. Vein pussin takaisin hyllyyn ja kävelin ulos. N. 5 min. myöhemmin tajusin sitten, että kyllähän mä nyt ihan hyvin oisin muutaman salmiakin syödä, kun en kuitenkaan kovin usein sellaiseen sorru.
Lisäoireena siis havaittavissa aivotoiminnan selvä heikkeneminen.
Kyllä salmiakkia saa syödä, sehän vain saattaa vaikuttaa verenpaineeseen nostavasti. Mulle loppuraskaudessa on aina sanottu että syö ihan rauhassa salmiakkia vaikka joka päivä kun paineet niin hyvät. :D Mut ne joilla korkeet paineet niin kannattaa kyllä vähän rajoittaa.
Täällä kanssa kaikki raikas maistuu. Odottelen koska mulle tulee kahvi-inho. Ei oo toistaseks vielä tullut. Poikaraskauksissa on ainakin tullut, en muista oliko esikoisessa.