oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vissiin tämä väsymys näkyy päällepäin... Tytär sanoi, että näytän kamelilta. Kuulemma silmäluomet roikkuu samalla tavalla ja kävelenkin kuin kameli...Oijjoi!

Anteeks, Happy, mutta ei tolle voi kuin nauraa... Älä huoli, mä näytän tytön mukaan kuulemma siltä RynkeBy-mainoksen tanssivalta orangilta. :grin

"You and me baby ain't nothin' but mammals..." No, sun tapauksessa toimis tosin myös "You and me baby ain't nothin' but camels..." :wink

Tänään on sit ollut tällanen kömpelöpäivä :D aamulla tosiaan jäin lukkojen taakse, neuvolassa kaadoin pissanäytteet lattialle ja kaupassa tiputin hillopurkin maahan ja siihenhän se levis... mitähän vielä tässä illalla kerkee tapahtua? :D no mutta..jomottaa kyllä vatsaa ja alaselkää jo sen verran että taitaa kohta sänky kutsua.

Raskausdementia on paha mutta imetysdementia vielä pahempi! Mun isä kävi tänään kylässä ja keitin hänelle kahvit. Istuttiin porukalla olohuoneessa syömässä Runebergin-torttuja ja kun oltiin syöty valmiiks menin keittiöön ja huomasin että se isäni kahvikuppi oli edelleen keittiön pöydällä! Ja hellan yks levyistä oli tulikuumana kun olin unohtanut sammuttaa ruuanlaiton jäljiltä... :/

Mä oon nyt 2 päivää vaan porannut ja itkeä pillittänyt kaikkea typerää ja osaa ihan syystäkin.. Miehen kanssa siirrytään eri osoitteisiin n kk vauvan synnyttyä jotta saadaan etäisyyttä asioihin ja mä pääsen jatkaan opintoja äikkärillä sen mitä kerkeen ja se pääsee korjaamaan niitä asioita joihin se ei ole tyytyväinen omassa elämässään ( suhde sen lapsiin joka on kärsinyt, karmea työ ) tää on ihan validi syy vähän pillittääkin.
Mutta sitten sen kiltteys ja sen yritykset piristää mua kun panikoin viime hetkellä synnytystä avaa jonkin käsittämättömän ehtymättömän kaivon joka ei jumaliste tyhjene millään..
Sen kommentti siitä että mä saan surutta salissa syyttää sitä kaikesta, heitellä sitä esineillä ja kutsua sitä millä nimellä tahansa niin hän pysyy paikalla ja poistuu paikalta vain tuodakseen mulle joko sushia tai tartar pihvejä aiheutti noin puolen tunnin uudelleen repeämisen.
Koska en ole mikään itkeä pillittäjä muuten kiukustun itselleni vetistelystä ja se ärsyttää ja (ullatus) itkettää lisää.
Heräsin tänä aamuna hirveään hedariin punaisin silmin 2 tunnin unien jälkeen tottakai mua itketti myös yöllä kun en saanut nukuttua..
Katsoin peilikuvaa niin johan sieltä tuli uusi poru taas ärsytti oma vollotus ja pian nyyhkin uudelleen kärsäni tukkoon.
Mies ehdotti jalkahierontaa niin itku tuli.
Mietin että tää laps parka syntyy varmaan meidän tuurilla pe 13. Niin taas aukesi hanat.
Ihmekös tuo kun on mennyt 2 litraa juomavettä kun kuivun tämän pirun pillittämisen kanssa.

Jos verenpaine nousee hetkeksi huonoihin lukemiin 90/137 ( kumma kaiken tämän poraamisen 2 tunnin unien jälkeen ja mummin kanssa riitelyn jälkeen) niin itkuhan se siitäkin ilosta tulee.
Ja sitten kun se laskee normaaliksi 82/117 niin itku tulee helpotuksesta.

Halvatun halvattu :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla Mju sama homma; normaalisti ei tule itkettyä mitään paitsi "oikeasti surullisia" asioita, kun eihän siitä ole mitään hyötyä.

Muokattu viimeksi:
Mju, kyllä se tekee hyvää vähän päästelläkin itkuja välillä vaikka raskastahan se on. Oishan se kumma jos tuossa tilassa ei alkais tunteet liikkua :)

Täällä on kans imetysdementiaa, joka ilmenee lähinnä siinä, ettei sanoja löydy. Puhuin siskon kans puhelimessa enkä muistanu sanaa "pyyhe". Luettelin siinä sit et "tyyny eiku peitto eiku mikä se on se kolmas - niin joo PYYHE"... :D ihan selkeä kolme kopla juu! Hehe. Sisko varmaan kuunteli et ei oo mammalla ihan kaikki inkkarit kanootissa...

Tsemppiä Mju ja Nappi, eikös itkeminen vapauta jotain rentoutushormonia? Otetaan se itku lääkkeenä ;)

Voi Mju, katotaan miten se katkis tilannetta auttaa kunhan vihdoin tulee ulos.
Ja Nappi, en tajua millä voimilla sinä siellä pakerrat siivota... Enpä usko, että itestä ois moiseen. Voi kun saisit levätäkin riittävästi!

Kiitos ihanaiset joo olihan tämä arvattavissa että jossain vaiheessa joku hana aukeaa :) miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun ensin asiallisesti ilmoitin että synnytys on kulta tämän päivän pohdintojen jälkeen sellainen juttu että mä en pysty osaa enkä kykene hyvin se klaaras tilanteen selvää kätilöainesta.
Nyt hereillä 05 alkaen oksettaa niin vietävästi että pitää käydä kokeilemassa tyhjentää vatsaa yläkautta n 15 min välein joko siellä meidän perjantai 13 vave tekee itselleen tilaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihanaa Tiada:) mutta muista vaikka käynnistettäisiin ni voi mennä mooonta päivää ennenko synnytys lähtee käyntii... Mut kerro heti mitä sanoivat!:)

Tai sit pikku hetki niinku mulla... ballongin laitosta oisko menny tunti kaks ku alko jäätävät supistukset :nailbiting: ootan et saisin synnytyskertomuksen käsiini ku on vähä mustan peitossa koko tapahtuma... :eek: Sen tiiän et maanantaina 19:50 katoin kelloa ku tultiin verenpaineiden takia tarkastukseen ja 02:26 synty rinseli.

Voihan seki olla!!:) se tietysti se kivoin vaihtoehto olis... Mun oli kaveri 5 päivää, ennonko mitää tapahtu::

Mä niin sympatiseeraan teidän odotusta. Itselläkin viimeiset päivät tuntui ikuisuudelta varsinkin kun ei mitään oireita ollut ennen ku oli tosi kyseessä. Kirjoittelun niitä tuntoja blogiin vähän niinkuin päiväkirjan tyyliin. Jälkeenpäin lukiessa vaikuttaa hieman ahdistuneilta ja kärsimättömiltä nuo fiilikset. Sitä oli (olevinaan) IHAN valmis, mutta sit ku piti käydä toimiin, niin huh huh. Olihan se jännittävää. Ja sitten ei tainnutkaan olla ihan valmis. Jännä juttu :D

Takaisin