oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl kans perse päivä.. Lähdin kiukkua karkuun leffaan, yksin tottakai, kun ei kiinnosta kenenkään seura. En tiedä oliko virhe, oon meinannut käydä monet kerrat kivusta konttausasentoon kesken kävelemisen! Alamaha ja häpyluu ihan tulessa. No kohta alkaa leffa ja joutuu istuu 1,5h. Toivottavasti helpottaa sillä aikaa..

No en oo ees tutkinut mistä moinen laitetaan ja ku jossai vaiheessa luin jotai et siel pitää olla sit jossain määrin aktiivinenkin tai lentää ulos... :wideyed: Ja mä tykkään kyl lueskella ja ettii tietoo, mut en oo ite mitenkää hirveen aktiivinen kirjoittaa....:oops:

Voihan semmoisen ketjun tehdä tällekin puolelle, sitähän ei estä mikään. :)

Niin no ajatus oli lähinnä siinä ettei kaikki välttämättä halua jakaa omaa kokemustaan julkisella puolella. Mun tietääkseni sieltä ei ole kukaan ulos lentänyt ja itsehän kukin voi valita haluaako jakaa asiansa julkiseen vai salaiseen ketjuun joten turha kai siitä on sen enempää kiukutella vaan tehdä toinen ketju ???

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä kans on nyt sellainen missään ei oo hyvä olla -tila alkanut. Mahallaan makaaminen tietty poissuljettu, selällään vauva painaa, kyljellään lonkat alkaa tunnin jälkeen sattua niin, että öisin kipuun herää, istuessa vauvan liikkeet sattuu ja vauva painaa virtsarakkoon ja seistessä/kävellessä liitoskivut voimistuu ja alkaa supistella. Niin ja asentojen vaihto tietty närästää, selkä särkee joka asennossa, nälkä ja jano on jatkuvaa ja vessassa saa ravata heti kun rakkoon on kertynyt puolikin desiä tavaraa... Ei täällä vielä itkua väännetä, mutta voipa vaan todeta, että onneks ollaan ihan loppusuoralla. :) oon kyl itse sitä mieltä, et tukala olo saattaa olla hyvä synnytykseen valmistaja. Tai siis kun olo on niin huono niin synnytystä toivoo ja odottaa, eikä vaan pelkää ja jännitä! :)

Kauheita vierotusoireta tulossa: Androidin Vau-appis ei toimi :computer012
se heitti mut ulos ja nyt sanoo, että käyttäjää ei löydy, ei tunnarilla eikä spostilla.:confused004
Onneks tää selainversio toimii, edes.

Mun mies kysy ihan tosissaan multa pari viikkoa sitten että mitä mä sit teen kun oon synnyttänyt enkä voi kirjoitellä enää tänne??? Mä katoin häntä hölmönä et miks en muka vois kirjoitella?!? Ja sanoin sen mitä joku tänne joskus kirjoitti et sit odotetaan ekaa hymyä, ekaa hammasta, ekaa syntymäpäivää jne. :D Mut toi vieroitusryhmä voi kyllä tulla tarpeeseen jossain vaiheessa...

En tiiä minne tää kuuluu, mutta nyt alkaa perusteellinen siivous! Olo on kuin ennen menkkoja, täynnä virtaa ja siivousintoa. Tosi kaukana normaalista siis o_O
Tänään heräsin taas seiskan jälkeen ekoilta päikkäreiltä ja nyt on sämpylät menossa uuniin. :wtf En tajuu, ihan kuin musta olis tulossa joku äiti?!?

Tai sit mun kroppa on totaalisen sopeutunut 5+2 tunnin yöuniin ja mä lataudun siinä ajassa kuin normaali-ihmiset 10 tunnin unilla :confused2

Mulla ei kyllä öisin supista, ainoo et on sitä menkkamaista jomotusta joskus.. Varmaan menee taas sillee et alkaa synnytys vaan ihan puskista supistuksilla jos nyt ei satu että vedet menis, tavallaan kai viimeksiki sit vesienmenolla se alkoi vaikka oliki korkea vedenmeno. Harjotus supistuksii ja ihan aavistuksen napakampia tulee hyvinki harvakseltaan. Et jännityksessä pitää loppuun asti varmasti :D

Jes tää käsien puutuminen.... Pidän puhelinta kädessä ja oikee käsi puutuu.. Vaikka vaa pitäis paikallaan niin puutuu.. Ompas hauskaa. Vissii niskat/yläselkä ihan jumissa kun viimeksi näin teki nii sit niiden kunnollisella hieromisella helpotti.. Heti ku maha laskeutu alko tää

Mulla on kans tämä käsien puutuminen ihan uus juttu ja tosiaan, maha laskeutui viikko sitten!

Takaisin