oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans kädet aivan puutuneet. Monesti yöllä kun herää niin ei tunnu kumpaakaan kättä, siinä saakin jumppailla hetken sormiaan että saa vesilasista kiinni tai vessan ovenkahvasta väännettyä. Päivälläkin helposti on ihan puutuneet sormet jos on vähänkin pidempään samassa asennossa liikkumatta. Aika inhaa.

Mutta JES! Valittelin pari päivää sitten mun kohonneista verenpaineista. No eipä vaan ole enää, eilen illalla ja tänään aamulla selvästi ali rajojen (tänään jopa 124/76!). Taisi mun verenpaineilla olla stressiä siitä ettei mies ollut viikonloppuna tavoitettavissa kovin nopeasti kun oli humppaamassa reilun tunnin matkan päässä kotoa.

No nyt se prrrrrkeleen nuha tuli tänne.... :'( Ihan kiva näin viimesillään. Toivottavasti ei mee pahemmaksi, vielä ihan siedettävä :o Vois lähtee yhtä nopeeta pois ku tuliki...

Voi ei... mulla kesti 1 1/2 viikkoa ja terkkari sanoi, että pääsin vähällä! :eek: Nyt alkoi nuorimmalla tytöllä. Heillä riehuu koulussa tämä virus.

C-vitamiinia ja sinkkiä. Mä oon vetänyt varuiks 1000mg ceetä päivässä, kun tää perhanan nuha on seilannut ees takas syyskuusta lähtien :shifty:

Mulla on myös nyt alkanut aivastelu ja niiskuttaminen ja olo on jotenkin tosi nuutunut. Toivon, ettei mee tästä pahemmaks.

Tyttö oli neljä päivää kuumeessa, joista kolmena lämpö oli 39:ssä. Nyt on onneksi eka kuumeeton päivä. :)

Selkä on ihan järkyn kipee. No jos ei yöksi helpota niin kipulääkettä ja kuumavesipullo. Nyt testailen viel kylmägeelin tehoa.

Muilla huonontunut muisti raskauden myötä? Musta tuntuu etten muista nykyään mitään. Kaikki tuttavien nimet menee sekaisin, en muista enää biisien sanoja, unohtelen pikkuasioita, esim. tänään jäin lukkojen taakse kun unohdin avaimet sisään... :D

newi, just jostain luin että raskaana olevien huono muisti on ihan tutkittu ja fysiologisestikin jotenkin selitetty juttu. ;D Oma muisti on ollut aina surkea, nyt en ole huonontumista huomannut mutta eihän ne dementikotkaan toisaalta..

Ohhoh, jotenkin hurjaa että tosissaan tutkittu juttu!! :p no mutta hyvä että on "normaalia", toivottavasti muisti palautuu aikanaan.. :D

Mä oon muutenkin hajamielinen, mutta vähän sääliksi kävi työkavereita syksyllä, kun unohtelin jatkuvasti kaiken. Loppusyksystä en enää lupaillut mitään etukäteen, kun kuitenkin unohdin. Eli tuttu oire on täälläkin tuo dementia.

Takaisin