oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wau! Mulla on ollu semmosia energiapiikkejä ennen synnytystä. Ala vaan huiskamaan ;)
Ite nukuin yllättävän hyvin, ei suppaillut edes. Kyllä tää syntyy siellä 38+4 - 39+1 tienoilla...

Täällä ilmottautuu hormonihirviö! Naama on kuin teini-ikäsellä ja itku on herkässä.. Josko miullakin kohta iskis siivousvimma kun illalla (yöllä) pillitin sitä et tääl on hirmu sotkusta :rolleyes:

Mä en osaa enää nukkua :sad001 Voinnin puolesta pystyisin nukkumaan ihan hyvin mutta käyn nyt ihan ylikierroksilla koko ajan ja yöt läpeensä mietin vaan synnytystä ja sitä onko kaikki valmiina. En siis mitenkään stressaten ja panikoiden sinänsä, mutta kunhan vaan ei tule uni silmään. Päivällä väsyttää ja on paha mieli, mutta päiväuniakaan en oo nukkunu enää aikoihin. Haluaisin nyt kerätä voimia enkä valvoa turhan päiten!

Mulla oli yöllä outo vatsakipu, olis pitänyt päästä pissalle, mutta otti niin kipeää ettei voinut liikkua. Hetki piti vaan hengitellä ja odotella ennen kuin pääsi ylös. Säikähdin jo että nytkö tää alkaa muka, en oo valmis synnyttämään(vieläkään)! :eek: Mä meen varmaan paniikkiin kun synnytys alkaa tosissaan :sad001 Mitähän siitäkin sitten tulee :eek:

Pihlajanmarja feel For u mun edellinen yö meni ihan reisille ja olin jo aamulla väsynyt ja kiukkuinen kun haluan kanssa vaan kerätä paukkuja synnytykseen ja sen jälkeiseen aikaan . Yritin lounaan jälkeen nukkua unet eikä se onnistunut (kiukutti vielä enemmän) nousin ylös imuroin lähdin käymään lyhyellä kaupunkävelyllä kirjakauppaan ja tulin kotiin väsyneenä ja kylmissään söin pari leipää (hiilaripitoinen välipala) ja menin viltin alle katsoon leffaa ja taisin nukahtaa ennen kuin mies nukahti. Kokeile olisiko edes lyhyt ulkoilu hiilarivälipala ja joku leffa sellainen joka saisi unen aikaiseksi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mikähän ronsuu vaivaa?:O Sil ei eilen illal ollu niit normi zumba sembaloita ja tänä aamuna on ollu tooosi vaisu :S

Joo, mä ajattelinkin lähteä vähän kävelemään ja käydä sitten kuumassa suihkussa, jos se rentouttais. Nyt vaan rupes naapurikin tekemään keittiöremppaa, että onnea vaan nukkumisyrityksille... Toivottavasti noi pitää taukoa joskus.

Ja Tiada, mulla ainakin vauva liikkuu välillä tosi paljon ja sitten on taas hiljaisempi jonkin aikaa. Varmaan se riehuminen väsyttää vauvaakin, niin ottaa sitten rennosti hetken :)

Tää tykkää leikkii vissiin kuollutta tai sit sitä ei sillon huvita liikkuu ku tökin sitä :( Hitto että osaa olla temperamentinen tuo tapaus!:D En kyllä tiiä kehe tullu ;)

Mitähän ne ois synnärillä tuumanneet jos oisin yöllä soittanut sinne että käskettiin soittamaan jos jotain poikkeavaa tuntuu vauvan liikkeissä että nyt on maailmankirjat mullillaan kun hirvittävä mellastus on jatkunut 5 tuntia tauotta olisiko a. Syytä tulla näytille b. Vauvalle ja äidille jotain rauhoittavaa lääkettä ja äidille unilääkettä :p

Mulla on ollu kans tosi rauhallinen masukki tällä viikolla.. Pitkään saanu herätellä välillö et tulee liikettä.. Mut eilen sit ollu vauhdikas ja tänää kans iha itekseen mylläilly aamusta. :)

Kipupiikki saatu puoli kahen aikaa... Ei ihan hirveetä apua siittä.. Supistukset tulee kolmen minuutin välein... Musta tuntuu että tääästä tuleee piiiiiitkä synnytys:/

Kävin tekeen tonne helmikuisten salaiseen osioon synnyttämässä ketjun

Tänään ollut ihan mieletön raivo ja väsymys päällä. Tekis mieli vaan vetää peitto korvil ja nukkua huomiseen. Olotila on sellainen, et mitenkään päin mikään ei oo hyvä. Sääliks käy miestä, joka joutuu kestämään tän kaiken.

Täällä myös ihan perse päivä. Oon ollu tosi pahalla tuulella ilman mitään syytä eikä mitää oo huvittanu ees tehä...

Takaisin