oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on muuten jännää tasapainoilua toi pissalla käynti nykyään. Pitäis rentoutua sen verran et pissa pääsee ulos mut ei niin paljon et pätkis alkaa painaa tiehyttä umpeen. Tai ehkä vaan kuvittelen? On se jännä :D

Lisää hammasoireita... Aamulla kun heräsin tuntu kuin yläetuhampaat ois irtoomassa! Siis ei satu tai särje vaan tuntuu aroilta ja kuin saisin ne sormin nyppästyä irti jos haluisin! Yritä tässä sit syödä ruisleipää aamupalaks!!! Sosekeitot here I come!

Tosi mukavaa taas valvoa närästyksen kanssa... lääkettäkään en haluis ottaa kun tää on sitä pahaolotyyppiä, joka ei lääkkeellä lähde, vaan joko helpottaa itsestään niin että nukahdan tai sit täytyy oksentaa. Kävin hetken kylppärissä hengailun jälkeen (kakkahätäkin oli mutta mitään ei tullut :() hakee ämpärin sänkyyn ja nyt koitan olla pystyasennossa jos tää vaikka helpottais.

Täällä mittaillaan verenpaineita klo 04 yöllä kun uni ei tule ja nälkäkin iski, ressaan tietty liikaa kohonneita lukuja. Illalla päästiin aika huimiin lukemiin kun yläpaineet huiteli 150-160 ja alapaineet 87-93 välillä riippuen mittauksista! Vähän laski ennen nukkumaanmenoa jo, ja nyt onneksi vaan 143/88 ja 134/85 nämä yön mittaukset. Taisin siis ressata itselleni noin korkeat lukemat, ei varmaankaan tee toi kotimittari hyvää. Olo on onneksi ihan hyvä, vaikka tietenkin kehittelin itselleni jo vaikka mitä oireita (mulla on ollut tässä yön pimeinä tunteina mm. jo oksettava olo, kuumetta, maha sekaisin vaikka oikeasti ummettaa... jäiköhän joku jo listastakin?). Tekisi mieli paiskata koko kotimittari seinään.

Huh huh.. Vatta tyhjenee kumpaaki kautta.. Suppareita tulee tappavan epäsäännöllisesti... Tätäkö tää nyt sit on ?

Nyt on puoli viidestä tullu 5 minuutin välein, noin minuuti kestäviä supistuksii... Välillä ottaa todella koville. Mut siis tosi huono olo, tekee pahaa koko aja. Kauhulla mirtin kuinka monta supistusta mahtuu tohon reilun tunni automatkaa:(

Tai sit sulle käy ku mulle eli supistukset harvenee kun lähtee sairaalaan tuntu ettei kätilö edes usko että on ollut kipeitä kun käyrill oli vaan ihan mietoja.

Sitäpä juuri en halua!! Ja oon kuullu että äitit " jännittää" sitä sairaalaa menoo ni sit supparitki loppuu... Mut oot mirkku kumminki saanu jäädä sairaalaa ilmeisesti?

Joo, 1,5h hengailtiin tossa olohuoneessa, mut sit alko taas tuleen kipeitä suppareita niin pyysin kipupiikin. Mies kotiin nukkumaan ja mäkin sain sit torkuttua suppareitten välissä. Nyt ammeessa jossa 30min tullu vaan muutama suht hellä. Ottavat ysiltä käyrille.

Mullahan kävi niin, että vuorossa oli sellanen kätilö+harjoittelija että ne ei saanu sitä sensoria lukemaan niitä suppareita... 7 tunnin ajan minuutin mittaisia suppareita 5-3 minuutin välein ja likat vaan totes ku kävivät välillä siellä huoneessa, että " Ei meillä näy tuolla käyrillä mitään.." :meh: Parin supistuksen ajan ne muutaman kerran siinä istu, mutta ei ottaneet paljo kantaa. Nepä oli vaan sen oksitoniinin aiheuttamia kemiallisia supistuksia jotka ei paikkoja aukassu ni kai ne kelas, että mä ja mun mies vaan huijataan että mua on supistellu koko ajan (miehellä oli se kännykkäsovellus jolla kellotti).

En tiiä minne tää kuuluu, mutta nyt alkaa perusteellinen siivous! Olo on kuin ennen menkkoja, täynnä virtaa ja siivousintoa. Tosi kaukana normaalista siis o.O

Takaisin