oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on jo muutaman viikon ollut sellanen olo kuin ylä ja alahampaat vasemmalla puolella olis ihan eri paria! Ei vaan hampaat kohtaa kunnolla enkä saa pureskeltua ruokaa vasemmalla puolella kunnolla. Nyt synnytyksen jälkeen tuntuu kuin oikea "sarana" olis jotenkin pois paikoiltaan! Eli mä en kohta syö kuin sosekeittoja tätä menoa! Ellei tää palaudu normaaliks pikkuhiljaa taitaa tulla iso hammaslääkärilasku... :(

Just eilen oli täysikuu kun sitä joku mietti! Että ei ihme kun niin monta synty niin rytinällä ;)

Voihan tuo olla. Mutta se viimekertanen oli kuitekin joku ylilääkäri, ja kuulemma se mittaa yleensä vähän alakanttiin. Viikko sitten kasvoi nätisti omalla käyrällä, nyt sit tippu käyrältä.. Tosi kummallista et eivät juurikaan kommentoineet muuta kun että seurataan. Neuvolantädille kun soitin uudesta ajasta niin se kysy päivitystä tapahtumista ja totesi et kai sit käynnistetään jos ens viikolla ei oo kasvanu. Eivät oikein mitään siellä polilla osanneet sanoa :/

Mannikka: Kurjaa kyllä tuommoinen, kun jätetään vaan epätietoisuuteen ja yksin huolien kanssa. :sad001 Uskon, että voit kuitenkin luottaa siihen, että jos oikeasti olisi hätä, niin olisivat tehneet muutakin, kuin sanoneet, että seurataan.

Mannikka, no meillä menee samaa rataa tuo oletettu kasvun loppu.. 4 kertaa sitten vauva oli ok, 3kertaa sitten alle alakäyrän, 2kertaa sitten kasvua tullut ja nyt taas sitä ei ollut.

Mulle sanottiin, että niin kauan kuin lapsi liikkuu ja on virkeä, ei istukka ole sanonut itseään irti, vauva ei aina kasva keskiverto käyrän mukaan.

Mikäli sun vauva on virkeä ja istukan virtaukset ok, hän vaan kasvaa hitaammin, tai pyrähdyksinä+ kun nyt katselee näitä jo syntyneitä, niin ne painoarviot ennen synnytystä on kyllä aika paljon menneet metsään.

Pelko pois, äläkä sure, kyllä lääkärit/kätilöt puuttuu kasvuun jos näkevät siihen aihetta:Heartpink

Mulla on jo muutaman viikon ollut sellanen olo kuin ylä ja alahampaat vasemmalla puolella olis ihan eri paria! Ei vaan hampaat kohtaa kunnolla enkä saa pureskeltua ruokaa vasemmalla puolella kunnolla. Nyt synnytyksen jälkeen tuntuu kuin oikea "sarana" olis jotenkin pois paikoiltaan! Eli mä en kohta syö kuin sosekeittoja tätä menoa! Ellei tää palaudu normaaliks pikkuhiljaa taitaa tulla iso hammaslääkärilasku... :(
Mulla on ihan sama + korvat kipeet tän takia. Kävin hammaslääkärissä, niin se vaan fiksas mun kiskoo kun sekään ei tunnu enää sopivalta. Mut en mä pysty käyttämään sitä, en saa takahampaita yhteen enää ollenkaan aamulla sen kanssa! Saas nähdä, mikä toi on sit synnytyksen jälkeen.

Söin äsken, nyt en tiiä onko mahassa liikaa ruokaa vai vauvaa, mut ei ne molemmat sinne kyllä enää mahu.... tekis mieli oksentaa ku oon nii täynnä :sick006 vaikken ees paljoo syöny :wacky:

Mä syön parin tunnin välein, mutta annoskoot on aika minimaalisia. Sitten jos oon syönyt jotain raskasta (leipäkin on raskasta tällä hetkellä) niin seuraavalla syönnillä sitten kevyempää, soppaa tai hedelmää vaikka.

Mullon tänään sokerien mittaus päivä ja pitää sen 5 kertaa syödä ni en pysty ees paljoo syömään. Nytki vaan 1/2 sämpylä ja viili jukurtilla. Mut toi maha on ollu tänään muutenki jotenki outo, välillä kipee ja välillä pinkee supistuksista. Mikää asento oo hyvä...

Nojes.. Ruuan jälkeen iski ihan kamala närästys olo.. Sit meni maha sekasin ja huono oli iski päälle.... Yöks. Ei tähän nyt mitää tauteja ainakaa tarvittas :( jospa tää nyt pötköttelyllä helpottais.. Vieläki kyllä närästää et jospa se nyt tuosta johtuu..?!

Mulla teki sairaaladieetti tehtävänsä. Ei jaksa syödä vaikka nyt jos millo luulis mahtuvan. Söin lounaaks roiskeläpän ku en jaksanu muuta edes ajatella, kunhan jotain laitoin suuhuni. Siis yks pirun einespizza ja mä olin aivan ähkyssä...

Joskus tulee, mut ei tuu paljoo enää istuttua kovalla penkillä -> oon liimautunu sohvaan ja sänkyyn :rolleyes:

Sohva on paras ystäväni, olin vaan kaverilla kahvilla ja istuin hetken puisella penkillä. Nyt on värkki tulessa:(

Takaisin