Tuli vähän semmonen olo et se kätilö ei kuunnellu yhtään mitä sanoin.. Onneks huomenna on lääkäri sit siinä ni luulis selviivän. Pitää kyllä liikelaskenta vielä tehä täs illasta.
Mannikka, olipa outo kätilö.. mulle ainakin on sanottu, että jos tulee kipuja, liikkeet vähenee, niin sit menoksi, jos vauva on tosi pienillä liikkeillä, soita sinne takasin ja sano siitä, ei ne voi sua yöks ilman hoitoo jättää
Pikku Myy, en mä usko että tämmösillä harkkasuppareilla synnyttäis vielä joten en hätäänny ollenkaan, mutta onhan tää nyt vähän erikoisen tuntuista. Sit taas makuulla ei mitään, pystyn ihan hyvin nukkumaan selältenikin ja tänään jopa heräsin mahaltani! Se oli kyllä häijyä kun tajus että heeeetkinen, miten mä olen. Makasin jotenkin viistosti tyynyn päällä mahalteni, eikä tuntunut missään.
Kipuja kyl on mut vauva liikkuu normaalisti ni en taija nyt sinne soitella uusiks. Tietty jos yöllä olo alkaa muuttuu huonommaks ni pitää varmaan soittaa..
Kuvittelin kyl et ois halunnu heti tarkistaa tilanteen ku viel itekki sano et voi olla infektio
Oli kyllä kumma kätilö siellä mannikan puheluun vastaamassa. Luulis, että tuollaisessa tilanteessa pyytäisivät näytille edes varmuuden vuoksi.
Hyvä että pieni kuitenkin liikkuu normaalisti ja että sulla on joka tapauksessa kontrolli huomenna. Jos olo huononee tai liikkeet vähenee, niin sit vaan uutta soittoa kehiin.
Kyllä sai taas töniä tätä vauvaa hereille.. No heräs lopulta ja kyllä se 10 liikettä ainakin tuli, hirmusen rauhallinen.. Nyt taitaa iltavilli alkaa kun tulin sänkyyn. Aamulla tuli kans liikettä kunha olin ensin töniny ja herätelly jonku aikaa... Sopis syntyä jo jos sen takia nyt tuolleen lepäilee ei tartteis huolestuu joka kerta kun tajuan et on taas ollu hiljasta masussa.
Täällä ihan sama masc. Alkuillasta tein 2hliikelaskentaa. Sain ehkä just sen 10/h. No sit ku lopetin niin alko se normi mylläys masussa. Näinkö se jo kujeilee äidille. Hmm..
Täällä myös huono olo ja oksettaa, alavatsa kipeä myös. Neljästä asti kukkunu kun ei saa enää unta. Ja jänskättää sinne äpolille meno. Vielä ois yli kaks tunti lähtöön..
Täällä myös ihan hirveä iltayö takana.. Palelua, päänsärkyä ja pahoinvointia.. Toivottavasti päivästä tulee parempi, vaikka käsiä jomottaa ihan pirusti
Jotain tuossa nyt on vialla. Painoarvio tippui 230 g viikossa.. Kaks lääkäriä kävi ultraamassa ja ne otti jotai testejä kans, et näkee onko tulehdusta tms. Virtaukset kuulemma hyvät, vettä edelleen niukasti mut vauveli liikuskelee. Viikon päästä kontrolli, toivottavasti tuo ei enää laihdu ainakaan.. Itkettää :'(
Mannikka tuo 230 g voisi melkein olla vain virhemarginaalia? Mittaukseen liittyen ?
Tsemppiä sinne hyvä että katsovat tulehduksen mutta tuskin vave on laikkarilla varsinkaan jos liikkuu ja virtaukset hyvät.
Mju, sitä virhettä mietti se eka lekurikin, ja siks myös toinen kävi mittaamassa. Alkuun sai vielä pienemmän painoarvion ja tää lopullinen oli sit yläkanttiin mitattu. Reisiluun pituus ja pään ympärys oli samat kuin viikko sitten, mutta mahan ympärys oli pienentynyt.