oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua on nyt pissattanut paaaljon kun Tirppa laskeutui vihdoin. Mutta sieltä ei aina tule mitään... Mies sanoikin jo tänään "se vaan tuntuu siltä" ;-)

Joo pissattaa koko ajan muttei mitää tuu mut sitä toista tavaraa tullu tänää ihan kiitettävästi, 4 kertaa käyny asialla nyt muutaman tunnin aikana :eek:

Oho nukuin ihan hyvät yöunet ja mä oon maailman surkein päikkäröijä, kävin duunissa palauttamassa firman luottokortin siltä varalta että lompakko varastetaan ja hierojalla ja söin sitten lounaan siellä, fillaroin maltilliset 5 km kun lunta oli satanut ja otin junan. Niin mä nukahdin kotona kokonaiseksi tunniksi, jeeeeee :)
Duunikaverit oli iloissaan ja tsemppasivat ne oli ihan kauhuissaan kun kerroin la olevan 12.2 ne oli että ei voi olla totta kun oot niin hyvännäköinen ja näytät olevan kunnossa kaikin puolin ;)
Hieroja totes että ai hitsi että oot kyllä kaunis (makunsa kullakin.. ) mutta piristi paksukaista.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eli se mun kadottama raskaushehku onkin löytänyt sut Mju! :D Täällä on naama turvoksissa ja punoittaa koko ajan...
Se on Janna se jännitys nyt siellä kun saat oman nyytin ihan pian <3

Oliskin siitä johtuvaa mutta kun on ollut jo pari viikkoa karseen näkönen pärstä! :D Enkä tykkää meikkiä käyttää muuta kuin ripsaria. Eilen sentään sain aikaseks nyppiä kulmakarvat. :)

Mulla on nyt turvotusta jalkapöydän pääl :O eilen jo mietin mut nyt selkeesti

Juo vettä reippaasti ja nosta jalat ylös ja tee vähän jumppaliikkeitä niille

Ja laita yöksi pyyhe rullalle petarin/lakanan alle nilkkojen kohdalle ni on yölläki jalat vähä koholla. On tehonnu ainaki mulla :)

Ihanaa nyt on oksettava olo, päätä särkee ja pohkeet on ihan pirun kipeet. Selkääkin juilii mikä vois ehkä selittää noi pohje säryt. Kuuma suihku ei auttanu mitään eikä panadoli. No jos se nukkumatti löytäis mut pariks tunniks niin oon onnellinen.

Kolme yötä valvottu ilman minuuttiakaan unta... alkaa mennä hermo. mistähän johtuu?

Olipa se jännä yö... :eek: Menin 23 maissa sänkyyn ja oon nukahtanu melkeen heti :) mut oon käyny hereillä tunnin - kahen välein ja aina mietin missä oon (näin unta sairaalasta) rupee vissii jännittää ihan kunnolla :nailbiting: puol kuudelta nousin sit ylös ku ei enää uni tuu....

Voi voi, miten se voiki aikusta ihmistä jännittää ja hermostuttaa näin paljo :woot: No, onneks ne tuskin tänään mitää tekee muuta ku ottavat osastolle ja ne perus jutut, luulen et huomenna sit aletaan hommiin :nailbiting: :p
Saa vielä yhen päivän aikaa "valmistautua" :happy:

Kolme yötä valvottu ilman minuuttiakaan unta... alkaa mennä hermo. mistähän johtuu?
Mulla oli tuota kans yhessä vaiheessa, mut meni onneks sit ohi... valmistaisko kroppa ittiään tulevaan koitokseen... muistat vaa nukkua sit ku nukuttaa :)

Takaisin