oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin oon viime päivinä alkanu nukkua päiväunia :p vaikka yleensä en koskaan nuku! Ja nyt saatan nukahtaa ihan silmänräpäyksessä sohvalle

Voi härränen aika... Kävelin cittarille yhden kilometrin, kiertelin siellä ja keräsin ostokseni, kävelin kotiin... Aikaa meni 1,5h !!! Nyt supistelee, koskee selkään ja haaroihin ja NUKUTTAA :eek: Taas! On tämä huikeeta suorittamista. Tekis mieli päivittää FB "kävin jalan cittarilla", mutta en tiedä osaako kukaan arvostaa sitä...?

Sehän on tiineksen puolimaraton ;)
Mä lähdin tänään neuvola kaupunki reissulle 1015 ja justiinsa kotiuduin. Matkan varrelle mahtui lounasta alusvaateostoksia kahvituokiota ja lenkkareiden katsastusta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on nyt alaselkä särkenyt taas koko illan. :( Otin 1g Panadolin ja menin saunaan. Aattelin että nyt nautin oikeen kunnolla saunasta ja menin selin makuulle lauteille (niin saunoin aina ennen raskautta). Tuntuu niiiiin ihanan rentouttavalta selässä. Ehkä 5 minuuttia... Ja sit alko särky taas! Yritin vaihtaa jalkojen asentoa (suorina lauteilla, koukussa, selkänojaa vasten ylhäällä jne) mutta mikään ei tuntunut hyvältä ja kipu vaan ylty. Arvatkaas oliko sellanen kilppari selällään olo ja vielä Saharan kuumuus päälle! Mä olin yksin saunassa, sekä pesukone että kuivausrumpu päällä kylppärin puolella ja loput perheestä eri kerroksessa kattomassa telkkaria, eli ei olis auttanut vaikka olisin huutanut apua. Lopulta purin huulta ja sain kömmittyä ylös sieltä. Vähänks muilla oli hauskaa mun kustannuksella kun kerroin ahdingostani. :D
Selkää särkee edelleen ja vauvan liikkeet tuntuu vihlovina alapäässä mutta ei supistele. Mä olisin jo niiin valmis synnyttämään, ei jaksais odottaa.

Täällä ollu taas koko illan muilutusta ja siihen päälle suppaillu.
Huomenna jos vaikka siivoilis kotia ku tuskin tullaan keskiviikkona takas jos ne alkaa suunnittelee sitä käynnistystä niinku lupasivat :) ois sit kiva tulla puhtaaseen kotiin vauvan kans vaikka mies kyllä lupas siivota täällä:)

Voi Janna mä niin samaistun tuohon tunteeseen mä jo joululomalla sanoin äidille mennessäni saunaan että ellei mua näy vartin päästä olen jumissa selällään olevan kilpikonnan tavoin ja autettava siis ylös sieltä ennen kuin kuivun rusinaksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei oo mitään hajua kuinka kauan siellä saunassa makoilin mutta tuntu ikuisuudelta! :D Ehdin kans miettiä miten pitkään joudun siellä makaamaan ennen kuin joku tulee pelastamaan mut.

Joo mä kans lopetin ton selinmakuun saunassa jo monta kk sitten kun erehdyksessä kokeilin. Sai mies kammeta mut ylös jo sillon.

Viime yönä heräsin siihen että tärisin, ihan kun joku kohtaus. No sitten pitikin juosta vessaan ja tavaraa alkoi tulla vähän joka päästä... Olin aivan varma että nyt se mahatauti iski muhun :( No sitten se aika nopeaan helpotti ja menin takaisin nukkumaan. Ja nyt sitten heräsin eikä tietoakaan mistään pahasta olosta tai mahataudista!? Ompa outoa.. ehkä söin jotain huonoa?

Tai vauvatyhjennys, nyt kassi kuntoon varuiks :)

Mulla on ollut useempana aamuna jo kuuden paikkeilla sellanen nopee tyhjennys, ihan löysänä kaikki ulos ja valmis. Ei mtään muita oireita. Eipähän tartte peräpuikkoo synnytykseen ;)

Minä myös, aamulla sängystä suoraan vessaan tyhjennykselle :) Mielummin niin kuin sitä kamalaa ummetusta..

Mulla ollu kans tommosii nopeita tyhjennyksiä.. Viime viikolla keskellä yötä muutamana yönä mut sit ne loppu.. Sillon aattelin et joko kohta lähtö lähenee, mut ei :D

Takaisin