oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää turvotus on kauheeta.. En saanu eilen limupulloa auki, kun ei vaan saa tarpeeks tiukasti korkista kiinni. Painaumia tulee kaikesta, myös pörrösukista. Mahakin on nyt hirmu arka/kipee, taitaa johtuu siitä veden vähyydestä. Eilen ultrauskin sattui ekaa kertaa ja en usko et normaalia kovemmin paineli. Ja eihän tää voi kuin paheta kun vauva kasvaa ja vesi vähenee :(

Happy mulla on tota samaa nivustaivevihoittelua. Onneks ei oo pysyvää. Sen lisäksi viimeyönä löytyi toinenkin outo oire: vessanpytylle istuessani sattui niin maan perhanasti pakaraan. Oli pakko yrittää vetkuttaa johonkin ihme asentoon. Mulla on aiemmassa elämässä (ennen mahaa) ollut ongelmia pakaran kanssa ja toivon ettei tää liity siihen. Oli meinaan pitkällinen projekti ja ne keinot ei oo nyt käytettävissä ihan hetkeen.

Mirkku ootko kokeillu mennä selälleen, nostaa ko.jalan ylös suorana ja pumpata nilkkaa (voi tehdä myös kyljellään vastaavasti). Meil mammajumpassa tehty tota. Pitäis auttaa pakarajumeihin yms.

Newi, mulla on ollut tuota jomman kumman puoleista yllättävää paikallista kipua kyljissä. Liittyy ilmeisesti kohdun kiinnikkeisiin, ne voi jotenkin revetä irti tai venyä liikaa tms ja se sattuu mutta ei ole vaarallista. Kohtuhan kasvaa ja muuttaa muotoaan koko raskauden ajan ja noi kiinnikkeet on kovilla. Mulla autto kun kädellä painoin kipeää kohtaa samalla kun piti tehdä joku liike mikä sattu. Tai sit vaan välttää niitä liikkeitä/asentoja pari päivää.

Täällä kanssa nivusissa outoja tuntemuksia. Varmaan siellä vaan joku venyy kovasti. Ja nyt on viikonlopun vaivannut alaselkäkipu ja vihlonta alapäässä. Ehkä vähitellen alkais jotain tapahtua jo!

Joskus viikko sitten multa tuli limatulppa mutta ilmeisesti ei kokonaan kun äsken tuli taas, ainakin osa ? :D

Mulla ollu nyt lauantai illasta asti ollu pelkkää tuskaa :( Kivuliaita supistuksia tullu ja sunnuntaina tuli kans,mut ne loppuu ku seinään:( Seisomaan en enää pysty ja vasemmast kädestä puutunu kolme sormee,jotka ei oo toiminta kunnossa :(

3 tuntia taas vedetty unta palloon ja heräsin nälkään. Nyt vois taas mennä pitkälleen! Eilisiltainen kokkisota keittiössä kostautuu. No lepäillään sitten. Huomisesta tulossa kaupunkipäivä niin jaksaa siellä ättäröimättä...

Mun oli tarkotus tänään siivota ja käydä kaupoilla ja vaikka mitä muuta, mutta taidan suosiolla jättää huomiselle kun vihloo ja särkee ja jomottaa jokapaikkaa :( ihan kun vanhuus vaivaisi kun tälleen puhun.. :D

Voi härränen aika... Kävelin cittarille yhden kilometrin, kiertelin siellä ja keräsin ostokseni, kävelin kotiin... Aikaa meni 1,5h !!! Nyt supistelee, koskee selkään ja haaroihin ja NUKUTTAA :eek: Taas! On tämä huikeeta suorittamista. Tekis mieli päivittää FB "kävin jalan cittarilla", mutta en tiedä osaako kukaan arvostaa sitä...?

Takaisin