oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikainen tutkimus osoitti että hoitoina on joko laittaminen sinne takaisin mistä tulikin voi hävitä itsestään tai voidaan poistaa. Aloitan huomenna aamulla kohdalla 1.
Vauva on kyllä niin alhaalla ettei ole ihme että paineen myötä pulpahtelee jotain muutakin ulos..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mju, siihen on tehokasta voidetta kans. Hae apteekista Scheriproct (olikohan se sen nimistä...?) voidetta. Sitä voi levittää ulkoisesti tai sit sellasella asettimella sisään.

Mä mietin noita voiteita mutta kun tää ei vaivaa oikeestaan muuten kuin esteettisestä syystä ja että haluan hoitaa sen pois kokonaan oireen mukaisen hoidon sijaan :)
Jos sen saisi itse kotona tuikattua takaisin niin synnytyksen jälkeen voisivat paikkailla toosan kanssa nuo muutkin vauriot :)

Mju, mä luulen että mullakin on :/ On ummetus vaivannut muutaman päivän ja sen seurauksena oon varmaan saanut tuon toisenkin riesan. Mutta nyt on ummetus jo vähän helpottanut, että jospa pukamatkin. Mä kyllä vahvasti harkitsen voiteen hankkimista, jos se kerran on hyödyllistä.

Joo kannattaa kokeilla ehdottomasti jos ne vaivaa, mua ei se vaivaa muuten tunnen sen olemassaolon ja se ärsyttää :)
Mua ei oikeen oo ummettanutkaan mutta taisin pullauttaa kakan vähän turhan voimallisesti ulos niin tämä taisi tulla samalla...
Ja näköjään nuo mun välilihan venytystreeni hoiti loput :D
Lääkäri siis kielsi lantionpohjan lihasten treenin kiristäviltä osin ja nyt koitan olla niin rento alakerrasta ja ajatella exit only ajatuksia...

En minä punkero näköjään enää jaksa ees seistä sen vertaa, et saa pari hassuu vaatetta silitettyy. Alamaha tuli niin kipeeks, et vikan vaatteen vaan hutasin tolla raudalla. Nyt sohvalla köllinyt hetken ja kipu alkaa helpottaa. Napa vaan ihan tulessa ja kuuma. No ei tuo varmaan mitään vakavaa..
Mä silitän niin et istun sängynreunalla :)

Mju ei se kuule viimeseks jää, oottele vaan ponnistuksia ;) Tai niin mua on ainakin peloteltu.
Mulla on viime vuosina pulpahdellut niitä sillon tällön muutenkin, niin toivon vaan, ettei kipeitä tulis. Muuten en oo noista välittänyt kun ovat hävinneet itellään ajan kanssa.

Mju ei se kuule viimeseks jää, oottele vaan ponnistuksia ;) Tai niin mua on ainakin peloteltu.
Mulla on viime vuosina pulpahdellut niitä sillon tällön muutenkin, niin toivon vaan, ettei kipeitä tulis. Muuten en oo noista välittänyt kun ovat hävinneet itellään ajan kanssa.
Joo eiköhän sieltä tuu viimeisetkin ulos :) mutta ne täytynee hoidella sitten myöhemmin :)

Nyt on ilmennyt inhottavasti raajojen puutumista öisin! Kerranki ku sais hyvin unta noin muuten. Inhaa herätä jo monena yönä peräkkäin pitkin yötä siihen, ku ei tunne ruumiinosiaan.

Täs vähitellen alkaa olla jo se fiilis, et haluu kropan takas itellee, vaiks vauvelin potkujen tuntemista tuleekin varmasti ikikävä.

Mulla on ne vauvanliikkeet jääny uniin/muistiin moniksi vuosiksi ;)
Puutumista ei ole edelleenkään, mutta toinen nivustaive on välillä tosi oudon tuntunen. Se ei tavallaan ole kipeä, mutta estää jalan normiliikkumisen. Se ei onneksi ole jatkuva olotila vaan aina satunnaisesti tuntuva.

Eilen illalla miehen kanssa vietettiin laatuaikaa makuuhuoneen puolella. Nyt onkin sitten ollut menkkamaista kipua/vihlontaa/särkyä lähes koko yön :o Pitääköhän huolestua vai kuuluukohan asiaan...?

Ääh kerkesin jo huokasta että ei mitään vaarallista. Mutta äsken sängystä kun pääsin ylös, vihlaisi vatsaan vasemmalle puolelle. Ja kävellessä vihlonta jatkui. Maatessa ei tunnu mitään.. Voiko liittyä johonkin vakavampaan? Vihlonta siis selkeästi tietyssä kohdassa nyt.

Voi mun käsiäni! Hartiat niin jumissa, että sorminiveliä särkee ja kädet on turvoksissa. Viimeks ollu tällasta hiihtovaelluksen neljäntenä päivänä, sillonki oli vaikea nukkua eikä se loppunu ennenku oli ollu kotona ja levänny pari päivää. Nyt ku ei oo muuta tehnykään ku levänny, millähän tää lähtis, hiihdollako? :D

Mulla puutuu kädet ja ranteita särkee hulluna aina yön jälkeen.. Veikkailen tätä turvotusta mikä iskeny nyt semisti päälle.. Mut se onneks katoaa aina päivän aikan kun juon sen verran reilusti.. Ärsyyttää vaan nuo kädet ku se vähäisenki unen saaminen menny ihan mahdottomaksi :(

Takaisin