oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää johtuu varmaan synnyttämään lähteneiden kanssa myötäelämisestä mutta nyt on ollut pari tuntia jo sellasta menkkamaista alaselkä jomotusta! Välillä jomottaa vaan yhtenäisesti, välillä tulee jonkinlaisia aaltoja mutta ei niin että vois kellottaa. Ja molemmat nännit särkee! Ihan outoa pistelyä nänneissä. Taidan vielä nousta ottamaan Panadolin.

Taas tätä elloa limatulppaa... kävin aamupisulla ja heti kun istuin pöntölle, sieltä kuului Plop! En siis kerennyt änkää vielä mitään. Katoin ja nyt siellä oli sitä limatulppaa hieman väritystä saaneena kun viimeks se oli ihan kirkas/valkea. Pikkasen supisteleekin pitkästä aikaa. Tai no illalla jo alkoi mutta ei kipeitä. Ajattelin että myötätunnosta Mmm:aa kohtaan ;)

Mulla koko eilisen illan/viime yön oli ihme menkkajomottelua ja nyt aamusta edelleen.. yöllä aattelin vaa et ei tän nyt ihan vielä tartte tulla ku mulla on pari siivoomis hommaa viemä hoitamatta ja haluan ne ehdottomasti hoitaa pois alta.. Mm pyykkikori ihan tyhjäksi! :D

Pivi, mulla on ihan samat fiilikset! Alan vaan olla kypsä tähän odotukseen. Nyt on jo mennyt 11 viikkoa siitä kun lääkärit alko pelkäämään ennenaikaista synnytystä ja joka lääkäri/neuvolakäynnillä ohjeet muuttu, tuli lisää tai vähennettiin kieltoja ja nyt kun sais syntyä ei mitään tapahdu! Nyt oon vaan tolkuttoman väsynyt koko ajan.
Eilen illalla sanoin miehelle että sais jo pikkuhiljaa syntyä tämä vauva! Mies vastas siihen että kaks viikkoa vielä, hän haluaa että pysyy vielä kaks viikkoa sisällä kun sit hänellä on talviloma. Mä vastasin siihen että se on lähes puol kiloa! Mies oli yhtä kysymysmerkkiä ja selitin että kahdessa viikossa vauva ehtii kasvaa noin puol kiloa ja mä pungerran kyllä mieluummin ulos 3-kiloisen vauvan kuin 3,5-kiloisen! Siihen ei mies keksinyt vastausta. Jatkoin sit vielä että mitä isompi vauva sitä pidempään mun palautuminen kestää, eli sitä pidempi tauko seksissä myös! ;) Sen oikeen näki päälle päin miten miehen päässä raksutti ja hän punnitsi eri ajankohtien hyviä ja huonoja puolia. :D

Mä oon ihan puhki ja nälkäinen kuin sarvikuono..
Heräsin 10 lähdin ruokakauppaan aamulenkille tulin sieltä ja tein mun su brunssin
Söin 2 munaa 2 toastia ja mansikoita maustamattomalla jugurtilla
Nukahdin vartiksi sohvalle kun luin 2 tuntia
Heräsin söin ne 2 aamiaiselta jäänyttä toastia ja nutrilett ateriakorvike patukan ja loput mansikoista 100 g
Nyt makaan sohvalla ja mietin tekisikö illaksi lättyjä ???
Ekas kertaa myös palelee tässä raskaudessa makoilen villaviltin alla villasukat jalassa ja villatakki päällä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on kans toi vauvan paino... Koko aja mielessä et se vaan kasvaa ja kasvaa.. Ku viikko siit painoarvio oli jo 3,5 kiloo.. Seki riittäs mulle jo...

Tykkään tuosta ruokahalusta ↑ Enpähän oo ainut pohjaton kaivo... Eilisillan ja yön aikaan en juurikaan syönyt. Supistukset aiheutti pahanolon tunteen. Nyt oon keittiössä... Tytöt toivoi tuommosen meidän perheen perusruuan, texmex-risoton ja illaks pasteijoita kinkku-juustotäytteellä. On taas hiilarit kohdillaan!

Se on meidän päästä keksimä eväs, mutta toimii meillä.... Eli ihan vaan keittää pari desiä riisiä, sitten ruskistetaan 400g jauhelihaa joka maustetaan Taco-mausteseoksella (1/2 pss). Sitten vielä kuullotetaan 1 sipuli ja maissia noin 200g ja kaikki sekotetaan samaan pataan/kattilaan. Pidän huolen, että riisin keitinvesi on maustettu joko liemikuutiolla tai suolalla, ettei tule vetisen makuinen.
Semmonen perusnopea ruoka kasvaville eikä liian tulinen. Näillä hassuilla pikku naisillahan myös perunavelli ja mannapuuro kuuluu lempiruokien topten -listalle :)

Muoks. Ihanasti taas rönsyiltiin aiheesta... laitoin kuvan tuosta eväksestä mieliteot-ketjuun...

Muokattu viimeksi:
Mulla loppu oireet niinku seinään ku alko noi lääkkeet vaikuttaa :) jeeeeee :smiley-bounce005 olo on niinku terveellä ihmisellä pitkästä aikaa :p
Ruokailuunki on tullu nyt rytmi ku lääke pitää ottaa 3 kertaa päivässä ja ruoan kanssa. Herkut jääny kokonaan pois. Tänää käyn kyllä ostaa jonku pikku karkkipussin itelle :p

Oon huomannu et oon ollu nyt paljo rauhallisempi, kuka se kirjoitti siitä zenistä. ..? :anyone Niinku kroppa valmistautuis synnytykseen, jotenki tosi levollinen olo ehkä jopa liiankin rauhallinen mun omaan luonteeseen verrattuna :eek: pitäisköhän alkaa olee jo huolissaan :laughing021

En minä punkero näköjään enää jaksa ees seistä sen vertaa, et saa pari hassuu vaatetta silitettyy. Alamaha tuli niin kipeeks, et vikan vaatteen vaan hutasin tolla raudalla. Nyt sohvalla köllinyt hetken ja kipu alkaa helpottaa. Napa vaan ihan tulessa ja kuuma. No ei tuo varmaan mitään vakavaa..

Minä oon höpissyt siitä Zenistä... :) Se on vähän niinku Nukku-Matti. Välillä se on ja välillä ei... Vai sinne se tuli? No hyvä vaan. Tai sitten sinä oikeesti löysit sen omasi niistä lääkkeistä, eikö kuulosta hurjalta? Minkäs merkkisiä ne olikaan? Meinaan, voisin kokeilla seuraavan kerran kun poltan käämini...

( Janna, mun tytöt syö tosi naftiannoksia...)

Löysin peräpukaman yöks. Ei vaivaa mua tunnen sen kyllä ajattelin että joko a yritän tunkaista sen takaisin sinne mistä tulikin tai b pyydän synnytyksen jälkeen sen poistamista. Onkos muilla moista ihanuutta ?

Löysin peräpukaman yöks. Ei vaivaa mua tunnen sen kyllä ajattelin että joko a yritän tunkaista sen takaisin sinne mistä tulikin tai b pyydän synnytyksen jälkeen sen poistamista. Onkos muilla moista ihanuutta ?

En oo ainakaa vielä huomannu et ois ja toivottavasti ei tuukkaa :wtf:

Takaisin