oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt kaks pv ollut masu, etenkin alavatsa kipeä ja aristava. Tuntuu, et tänään vain pahentunut moinen.

Maha on muutenki melkein koko ajan harkkasupparis, jos on jalkeilla. Kiristää ahistavan paljon, ku vähänkin koittaa tehdä jtn, edes seistä tai viikata pyykkei.

Lantion ja liitoskipujen tuoma tuska on jo tuttua joululta, mut toi aristavuus on jo uutta.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Muokattu viimeksi:
Mulla on janscu kanssa ollu nyt tällä viikolla alavatsa kipeä. Supistelee vaihtelevasti, eriryisesti poltot selässä lisääntyneet aina iltaa kohden

Täällä nyt illan aikana tullu melko useesti supistuksia, mut ei oo ollu säännöllisiä. Selkää meinas myös juilia melko ilkeesti.

Täällä tihkuttelee kanssa jotain jota seuraan nyt aamuun saakka että lisääntyykö on joko lirua valkovuotoa tai lapsivettä. Pissaa se ei ole. Tänään kaupungilla pyöriessä oli sellainen olo että teki mieli ristiä jalat kun oli tunne että alakerrassa on räjähtämäisillään oleva vesi ilmapallo :) pikkujalat tuntuvat jo vatsan puolivälissä ja selkä lihakset ei enää hengitä ihana vapaus :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meikä on sit oksennustaudissa wuhuu.. Koko viime yö klo 03-09 meni siinä ku juoksin vessassa. Tytöllä on hoidossa mahatautii ja se kärsi siitä onneks vaan ke-to välisen yön joten toivotaan, että tää olis samaa sorttii. Huomenba olis la nii nyt toivonki ettei tää olis kauheen täsmällistä sorttia:depressed:

Voi ei! Oksennustauti on niin syvältä ku se vie kaikki voimat! Ehkä se pitää paikkansa ettei synnytys alkais helpolla jos on kipee ja saisit muutaman päivän kerätä voimia seuraavaan koitokseen. Tsemppiä sinne!

Mä en oo päässyt tänne foorumiin sitten eilisen alkuillan!!! Ei toiminut puhelimen sovellus, ei selaimella eikä edes läppärillä! Alko tulla jo vierotusoireita! :D
Mulla on ien alhaalla vasemmalla ollut kipee eilisestä lähtien ja nyt näin päikkäreillä unta että Happy kirjoitti että hänellä oli ikeniin auttanut Paroex suuhuuhde ja mä aattelin että hei, tuotahan meilläkin on kotona, täytyykin kokeilla! Eli vaikken päässytkään tänne kysymään neuvoja te autoitte mua unessa! :D

Mua sattuu pissaaminen,istuminen,käveleminen ja kyljen kääntäminen..että näin..missä mun raskaus hehku on? Onks joku nähny?:D Voisin haluta sen kiitos takas?:D

Ei paljoo hehkuta täälläkää.... :dead: onneks ei satu nyt mihinkää. Oma peilikuva pelottaa :facepalm::nailbiting: Oon nii väsyneen ja uupuneen näkönen et noi silmäpussit raahautuu perässä ku kävelen :meh:
Kumma ku ei mies aamulla säikähtäny ku menin herättelee sitä :laughing002

Mä oon kaikesta väsymyksestä huolimatta säästyny silmäpusseilta (viellä). Katotaan kun tänne nyt kirjotan, nii huomenna on karmeet silmäpussit sitten.
Ja muutenkin sattuu joka paikkaa, yöt on yhtä pätkä nukkumista, vessassa saa juosta koko ajan ja karmee janon tunne päällä.
Että kyllä voin kans kysellä jo et kuka onkin keksiny moisen urbaani legendan kun raskaus hehku?

Mun uusin kaveri on ummetus :hungover: Pitäis vissiin käydä ostamassa luumuja ja vetää kerralla pussillinen. Huomenna kyllä teenkin sen, jos ei tää mee ennen sitä ohi. Ja ei oo kyllä hehkua näkyvissä täälläkään. Ihokin on alkanut kukkia vaikka mulla yleensä on hyvä iho ollut sekä raskaana että ennen sitä.

Ihana Janna! Ole hyvä jos oon ollut avuksi unissasi. En kyllä ole ikinä tuosta suuvedestä kuullutkaan, mutta kaikki on mahdollista silmäluomien tuolla puolen! Ite nukuin juuri 3 tuntia...

Happy, se on apteekista ostettavaa suuvettä jota hammaslääkärit suosittelee ientulehduksiin ja esim hampaiden poiston jälkeen kuopan desinfiointiin. :) Meillä on molemmilta lapsilta poistettu pysyviä hampaita ennen rautojen laittoa niin on tuttu tuote. :D
Silmäpusseista puheen ollen mulla on yläluomet turvoksissa ja roikkuu niin että peittää kohta silmät kokonaan! Ja mua ärsyttää eniten leuan turvotus! Siis okei, kyllä mulla on turvotuksesta kaksoisleukakin mutta kun itse leuka on turvoksissa!

Mä taas sain hammaslääkäriltä ohjeen ostaa apteekista Corsodyl-suuvettä, ku tuli ientulehdus tossa pari kuukautta sitten. Se on myös tarkotettu ihan suun haavojen desinfiointiin esim. kirurgisten toimenpiteiden jälkeen. Se tosin ei yksistään riittäny tällä kertaa, vaan jouduin lisäks sit ottaa penisilliinikuurin, että sain talttumaan.

Täällä oli jokin aika sitten keskustelua verenpurkaumista vatsan alueella. Mulla ei sillon ollut mitään enkä niin seurannut keskustelua selviskö mistä se voi johtua. Nyt mulla ilmesty koko vatsan aleelle pienen pieniä punaisia pilkkuja muutama viikko sitten ja neuvolatäti ihmetteli niitä mut äpolin lääkärin mielestä ne ei olleet mitään. No nyt huomasin viikolla että niitä on ilmestynyt myös sisäreisiin. Äsken saunassa totesin että on levinnyt koko reisiin, hiukan alleihin ja alaselkäänkin. Ne on siis ihan kuin nuppineulalla olis pistellyt, paitsi että nyt on muutama vähän suurentunut. Onko kellään hajuakaan mistä moinen voi johtua?

Janna mä oon ihmetelly kans noita, tosin mulla niitä on eniten käsivarsissa ja rinnassa. Ja niitä on tullu jo ennen raskautta ja välillä ne lähtee pois ja tulee sitten takasin. Kukaan ei oo mullekkaan osannu kertoo mistä ne johtuu tai miks niitä tulee. Et jos joku viisas sulle joskus osaa kertoo syyn, nii kerro mullekkin :)

Mulla on myös noita, ainakin kuulostaa ihan samalta. Niitä on tosin ollut jo pari vuotta. Koko ajan ilmestyy lisää.. Näytin niitä sillon vuosi sitten lääkärille kun olin luomenpoistossa, ja lääkäri ei ollut huolissaan. Sanoi että mulla niissä kohissa ohut iho, ja ne pisteet on pintaverisuonia jotka nousseet "pintaan". Niitä ei saa näplää, enkä pystyisikään, mutta ne voi nousta paljonkin ja sillon varsinkin ei saa näplätä. Jos semmonen repeytyy rikki niin kuulemma tulee rumaa jälkeä. Jos ne kohoaa paljon niin lääkäri nirhaisee pois. Mulla niitä siis käsivarsissa, dekolteessa ja nyt tullut vähän mahaan. Mutta tuo uusin joka on mahassa niin se on kasvanut niin että sen tuntee. Muuten ovat kaikki pysyneet pieninä.

Takaisin