oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tosi runsasta ja limasta valkovuotoo et pikkarit ihan märkänä jos ei oo pikkuhousun suojaa ja nyt oon joka kauppareissul unohtanu ostaa niitä.

Tiada jos se olis vettä niin sitä sit tulis luultavasti jatkuvasti. Lapsivesi myös haisee makealle/spermalle joten siitäkin voi jo päätellä ellei miltään haise. Mulla valkovuoto on tulpan tulon jälkeen ollut ihan kirkasta ja vetistä. Ja se lapsivesi ei jää sun pikkareihin vaan menee läpi.

Femi miulla muuten kans on valkovuoto muuttunu semmoseks vetiseks kun tuota tulppaa on tullut.. Mistähän tuokin johtuu? Vai onko vaan joku puolustusmekanismi et ei menis niin herkästi pöpöjä? :confused:

En tiiä, varmaan, mut todella raivostuttavaa! :D Mä elättelin hetken toiveita et se ois ollu merkki siitä et jotain alkaa tapahtuu mut oon jo luopunut toivosta kun tulpasta on jo 9 päivää ;)

Mites se ph-paperi tai lakmuspaperi? Apteekkiin ja testaus :D Miun on kyllä turha alkaa sillä testaa ku sperma hämää :p

Miekkonen sano viime yönä et mun reisi/takapuoli ois ollu märkä ku oli käden siihe laittanu.. Ei kyllä sängyssä näy mitään..

Mulla on kyl nää oireilut menny sellaseks et ihme jos yliaikaseksi menee. Sellasta jomotusta sukkapuikkoo ja särkyy ympäri ämpäri lantion ja alapään et huh huh. Kakkosella käyntikin tuntuu epämukavalta, jos vähänkin joutuu ponnistaa.

Tiada, miun reidet ja takamus on myös yöllä ihan kosteat, ilmeisesti vähän hikoiluttaa:confused: yhtään ei oo kuuma mut hiki vaan valuu :p verenkierto vissiin aika tehokasta tuolla alueella nyt..

MissT miulla myös pienikin ponnistus sattuu kohdunsuulle(?), tosi ikävää.

Se voi olla..alan kyl iha oikeesti olee kyllästyny tähä :( emmäkään voi kakkosel käydä ku koskee nii paljon..

Ummetuslääkettä!!! Se helpottaa... Ne on hyviä tippoja mitä teeveessäki juuri mainostetaa.. Vihree/ hopee purkki. Saa jonain rakeinaki.

Joo ei satu peräreikää vaan tuonne jonnekkin kohdun ala osaan. Pakko se on lääkettä hakee, ei tuu mitään..

Tuli tuossa mieleen, että enkö minä vasta reilu viikko sitten kerskaillut miten on niin rauhallinen olo ja leppoisa mieli..? Taisin käyttää sanoja "alkuraskauden Zen on palannut"... No pussatkoon minun pyllyä, kyllä tämä akka on taas yhtä tulta ja tappuraa! Vai alanko sittenkin parantua? Koitan olla kaatamatta kaikkee angrya tänne teidän polosten niskaan ;) Syön vähän suklaata ja koitan irrottautua kropastani hetkeks...

Haha.. Koko päivän ollu semmonen olo et menkat alkais, tai siis samanmaista kipuilua kun ennen menkkoja.. No aattelin nyt illasta vähän yllyttää noita et mitähä sais aikaseksi. Tytön kaa sit kävelylle, neiti hän vajaa 17kg pulkassa komentaa "äiti juokse,juokse" no miepä sit tän mahani kaa hölkkäsin pienissä pätkissä kilometrin lenkin.. Ja pompin typyn kaa vähän lumikasoissa.. Tiiättekös sain aikaan yhden 10 sek. Harjotus supparin kun Pyyhin lunta
housista.. Ja jäi ne menkkakivutki sille reissulle.. Et tää vauva tais vaan tykätä. :D ja alko vaa tekee mieli päästä juoksemaan......

Kirjotin toiselle palstalle siit vuodosta nii siellä joku sano et voi olla lapsivettä,et heti tarkistuttaa..mut eiks lapsivettä tuu koko ajan?:O mitäs jos mä oonki valuttanu sitä vettä jo 2 päivää? Wtf ? Apua..eiks siit ois jo jotain oireita tms?

Korkee vedenmenohan voi vaan satunnaisesti lirautella, mutta kyllä se varmaan ois aiheuttanu jo supistuksia.. Koska mulla alko esikoisen synnytys korkealla vedenmenolla mitä seurasi sit kipeet supistukset ja sitä lirahteli sillee satunnaisesti ja vähän, luulin valkovuodoksi ku semmosta vuotoa oli aikasemminkii ollu mut mainitsin siitä
Äitipolilla sillo kun oli sinne meno sattumalta ja oli sit positiivinen. Mut kantsii käydä tarkistuksella.. Neuvolassahan ne voivat myös tarkistaa sen :)

Takaisin