oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en pysty makaamaan kuin selällään, ja sekös ärsyttää. Vaikka luulis että selällään on hyvä olla niin kyllä siihenkin "väsyy". Kyljellään ollessa vauva vaan painaa niin ikävästi kun on poikittain :( Joskus yöllä unissaan käännyn kyljelle ja sitten sitä herääkin ihan järkyttäviin kipuihin... en malta oottaa että pääsee taas nukkumaan missä asennossa tahansa! :p

Mä nukun normaalisti yleensä just selälläni tai mahallani, mutta ei oo vähään aikaan pystyny kumpaankaan - etenkään jälkimmäiseen! :D

Kylellään nukkuminen on ihan tuskasta nykyään.. Alempi jalka puutuu ja lakanasta jää niin syvät painaumat et ihan sattuu. Yritän nukkuu kylellään, mut pakko kääntyy selälleen. Se on kaikista paras, ei satu mihinkään. Puoliksi mahallaan oon vielä välillä nukkunut, mutta vauveli ei tykkää siitä ja käy tökkimään.. Kylellään/selällään ollessa se nukkuu kiltisti toisessa kylessä :) oon huomannu et jos nousen 5 vessaan niin vauveli herää ja saattaa valvoa pari tuntia, noh viime yönä en noussut ennenkun oli ihan pakko, eli joskus 7.. Ja vave ei herännyt ja nukku kiltisti puol 11 asti :p kun oppiski 10-11h yöunille :D

Mulla puutuu kädet, kun välillä vahingossa oon yön aikana kääntynyt selälleni. Varmaan siis vatsa painaa jotain verisuonia eikä veri kulje kunnolla.

Muuten nukkuminen alkaa olla kyllä työn ja tuskan tulos täälläkin. Mä käyn yleensä iltaisin ylikierroksilla enkä saa millään unta. Mulla on jostain syystä nivusalueen kaikki lihakset aivan jumissa koko ajan. Venyttelen niitä monta kertaa päivässä ja aina ennen nukkumaan menoa, mutta silti nukahtaminen on vaikeaa, kun nivusissa tuntuu outo paine ja on levottomat jalat. Ja kun yöllä herään vessaan, on taas koko lantion seutu ihan kivikova ja pitää taas venytellä :eek:

Mulla on ihan kokoajan turtana oikean käden sormet.. Niinku ois puudutuspiikki laitettu jonka vaikutus alkaa pikku hiljaa poistumaan. Kysyin neuvolasta ja kuulemma ihan normaalia, mutta jos alkaa kipeytymään entisestään niin sitten uutta soittoa.. Onneksi maanantaina neuvola ja lääkäri.. Itellä pahentunut :shifty:

Onkoha tää enää valkovuotoo?:O Nyt eilen ja tänään tullu selkeesti jotain kirkasta nestettä ja sit valkovuotoa ihan normaalisti,mut mitä tuo kirkas neste on jos valkovuoto näyttää iha normaalilta? Lapsivettä?:O

Lapsivesi voi olla vaaleenpunasta, harmahtavaa, tai kirkasta ja kai myös kellertävää, vihertävää tai rusehtavaa.. Vihree, ruskee ja verinen tais olla niitä hälyttäviä värejä, muut normaaleja.

No mistä mä voin päätellä et minkä väristä toi on jos tulee alushousuihin?:O Jotka on siis vaaleensiniset.. :(

Testaa se side + paperi.. Siitä näkee sen värinki jos on valkosta paperia.

Mä ku laitan siteen nii sit sitä ei enää tuu.. Se tulee sillon ku mul ei oo sidettä :D Voikohan toi vuotoki olla omapäinen niiku toi lapsiki ;D

Mullon ollu pikkuhousunsuoja 24/7 viimesen kuukauden housuissa. Ei Mulla kaa koko ajan jotai tuu mut ainaku tullu ni ei oo jääny epäselväksi mitä on :grin

No siis mulla on viikko siitä ku limatulppa tuli.. Emmäkään jaksais arpoo ku haluaisin päästä jo tosi toimiin :D

Miulla on kans nyt kaheksas päivä kun limatulpan paloja tulee.. Paljon sitä on ees mahollista tulla :o ens viikolle kun menee niin on hyvä, mut tuleehan täs kärsimättömäks kun lupailee vaan :D

Takaisin