oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pivi niinku mä just kirjotin tuonne synnytystä edeltäviin oireisiin, en tienny minäkään esikoista odottaessa ja synnytyksessäkin ne meni aika lailla ohi multa.

Muoks. Tyhmiin kysymyksiinhän minä nuista kirjotin, tyhmä ko oon..

Muokattu viimeksi:
En kyllä ihan tommostakaan haluis. Täältäki kumminki tunnin matka sairaalalle..:/ tai tietysti nopea ja kivuton synnytys olis jees, mutta ei autoon:)

Mjun oireet kuulostaa siltä, että meillä voi olla huomenna viideskin helmikuinen tositoimissa...:woot:

Täytynee nyt koventaa keinoja ja katsoa irtoaisiko miehestä sitä yhtä ässää hihasta. Mun huumori saattaa olla koetuksella jos katkis noilla oireilla yrittää viikkokaupalla ulos mun kun piti tänään siivota käydä salilla kaupassa ja tehdä koulujuttuja niin sohvallahan se on päivä mennyt. Grr :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei ainakaan se tietty ässä vaikuta yhtään mitään :D (No viikkoon nyt ei tarvi vaikuttaakaan)

Koitin selittää miehelle näitä tuskaisia liitoskipuja. Ja kuinka ne ovat häpy-alueella. Englanniksi, kun on meidän kotikieli. Eipä hajuakaan, mikä "häpy-alue" kyseisellä kielellä on, mutta "happy area" tuotti ainakin hyvät iltanaurut. :D joo, alkaa olla huumori jo aika huonoa tässä torpassa.. Syntyisi jo..

Koitin selittää miehelle näitä tuskaisia liitoskipuja. Ja kuinka ne ovat häpy-alueella. Englanniksi, kun on meidän kotikieli. Eipä hajuakaan, mikä "häpy-alue" kyseisellä kielellä on, mutta "happy area" tuotti ainakin hyvät iltanaurut. :D joo, alkaa olla huumori jo aika huonoa tässä torpassa.. Syntyisi jo..
Oisko pubic area ?

Täällä joutuu kanssa luoviin käännöksiin anatomian juttujen kanssa :)

Mullaki on muuten paineet ollu koholla hippasen nyt täs parin viikon ajan.. Muuten olleet koko raskauden normit jopa alhaiset.. Tosin oon nukkunu aika katkonaisesti, ehkä pari hyvin nukuttua yötä viikossa ollu..

Joo mulle kätilö sanoi että nousu vikalla kolmanneksella ja vikoilla viikoilla voi olla ihan raskauden keholle tuomaa rasitusta semminkin jos ei muita oireita ole.
Mulla oli ennen raskautta varsinkin iltapaineet tosi alhaiset 105/60 joskus jopa 99/60 ja tokalla kolmanneksella alkoi olla ns normaalia 110/70 ja nyt vikalla n 120/78 ja joskus jopa noita piikkejä 130/85 luokkaa.

Kyllä nyt oon saannut ravata pissalla..noin puolentunnin välein maksimissaan! Onkohan vauva vihdoin laskeutunut pelipaikoille..? On myös mukavasti supistellut, ja sukkapuikkojakin ollut. Hmm, taisi 1,5h lenkkeily tehdä jotain! :)

Ihan niin jakorasia en taida olla että näkisin genitaalit yleisinä tiloina vaikka turhapa tässä on hurskastella miehelle kun toivotin onnea työpalaveriin tai neuvotteluun toteSin että pidän sormet ristissä ( keep my fingers crossed) ja mutisin perään että jalkoja on tässä vaiheessa myöhäistä ristiä ( keeping my legs crossed is obviously too late) :D

Takaisin