Turvotusta pahempi on oikeestaan se, että samalla sormet puutuu. Tää on näitä mihin ei auta kuin se synnytys. Sitä odotellessa. Minkäänlaisia oireita siihen suuntaan ei ole, tänään poksuu 38+0, joten muutaman viikon joutunee vielä kärsimään.
Mä olen ihan kauhuissani. Ja miestäki taitaa jännittää jo melko lailla ku siltä menee puolet ohi mitä sille puhutaan... Aivan muissa maailmoissa koko ukko
Sohvaperuna täällä olo ei juuri parempi kun oisin niin eilisen jälkeen kaivannut kunnon unia. Samat oireet jatkuu
Lämpö 35.8 ja nenä tukossa :)
Verenpaine seilaa kaikkea väliltä 115/78 137/87
Palelee ja hikoiluttaa 5 min sykleissä
Oksettaa kakattaa ja sudennälkä n vartin sykleissä tai päikkäreiden välein
Paine hanurissa
Alkaa itkettää ja naurattaa pian tämä oma olo mutta ensin vois yrittää taas vähän nukahtaa..
Mä poden edelleen tätä lenssua. Oon väsynyt kuin taivas, köhin, räin, itken ja kiroilen. Kaikki raskausoireet on kadonneet, Tirppa välillä muistuttaa potkulla mua olemassa olostaan. Ei edes supistele! Hankkikaa kunnon flunssa naiset
Jos joku kaipaa flunssaa niin mä voin lahjottaa, saa ihan ilmaseksi. Köhää, räkää kurkussa ja nenässä ja ääni poissa. Kuumetta ei oo eikä särje mihinkään. :)
Pivi1989: Joo, mul on sama juttu... Haluisin bongata myös jotain Täällä on niin tasaisen samanlaista koko ajan! Ei merkkejäkään synnytyksestä Nyt vedän kääretorttua kaksin käsin ihan vaan silkkaan tylsyyteen
Sama täällä! Eilen käytiin kauppakierroksella ja sillon supisteli oikeen tiheesti mutta täysin kivuttomia, parin tunnin sisään varmaan sellaset 20. En edes sanonut mitään miehelle kun pystyin kävelemään täysin normaalisti myös supistusten aikana ja tiesin et mies olis vienyt mut suoraan kotiin jos olis tiennyt. Mutta heti kun tultiin kotiin supistukset lakkas! Ei pienintäkään selän jomotusta tai mitään muutakaan.