oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on sama kun Mashnulla, ei vuotoja, ei supistuksia, väliin helppo jopa kävellä kun ei ankatuta koko aamuna.

närästyslääkkeitä ehkä 1-2 viikossa.

Onko tää sitten jotain kohtaloonsa tyytymistä ja tavallaan hyväksymistä: lepää nyt,kohta mennään :)

Hmm.. mulla on tän flunssan tulon jälkee helpottanu liitoskivut helpommiksi, mutta ilmeisesti alkanu harjotus tai ties mitkä supistelut. (Eipä ne vielä oo järkyn kipeitä niin olkoot mitä ovat :D )

Mullakin on liitoskivut kadonneet johonkin yön aikana! Eilen illalla just selostin miehelle liitoskipuja kun hän ei oikeen ollut hahmottanut vielä mistä niissä on kyse ja kyseli mihin sattuu kun nousin sohvalta ja piti ottaa askel sivusuunnassa AAAAUTS! Mutta nyt pystyn kävelemään ihan normaalisti ilman mitään kipuja! :) Tosiaan, tyyntä myrskyn edellä...? :/

Mutta. Miksi ihmeessä Lidlin Granny Smith -omenat aiheuttaa järkkyä närästystä ja allergian tunnetta kurkkuun (nojoo mä oon oikeasti allerginen omenalle mutta Grannyt on ainoita joita voin lohkoina syödä ja niistä ei oo tullu mitään, mulla lähinnä on se ongelma etten voi haukata omenaa tai sit turpoo huulet ja ikenet mut lohkoissa ei oo samaa ongelmaa) mutta Citymarketin Granny Smithit ei närästä ollenkaan eikä allergisoi!?! Tää on epäreilua. Lidlin omppoja on jäljellä vielä kasa, joudunko mä nyt syömään ne ja kärsimään vai onko ihan pakko lähtee pelkästään omenoiden takia ajaan Citymarketiin :smiley-angry016
Mulla tulee maha kipeeksi ulkomaisista ompuista. Luulen että syynä happamuus +myrkyt. No suomalaisia voin sit mussuttaa mielin määrin. Ihanaa kun niitäkin saa nykyään kaupadta, ovat vaan aivan älyttömän kalliita.

Mashnu: sama homma täällä. Kävin viime yönä VAIN kerran vessassa, turvotus on laskenut jo kilolla ja olo on mahtava! Kai se kroppa tietää että kohta loppuu :)

Jonkun liitoskivut selkeästi vain muuttivat illalla tänne. Olinkin jo ihmetellyt eikö ne ala lainkaan, mutta eilinen porrasteeeni taisi olla suuri virhe. Ei siis mitään treeni-treeniä, vaan aamupäivällä taaperon kanssa puistossa laskettiin mäkeä ja autoin aika monta kertaa neidin mäen päälle rappusia pitkin. Illalla isäntä oli järjestänyt meille keikkaliput tulevien synttärieni kunniaksi. Paikat 2. parvelta ja tultiin vähän myöhässä paikalle --> kunnon spurtilla portaat ylös. Sitten olikin yöllä kivaa kylkeä kääntäessä, ja tänään samaisessa puistossa portaita noustessa... AU!

Manna, mun ei tarvi edes ajatella suomalaisia omenoita. Ei sovi mulle ollenkaan, ne on vielä pahemmin allergisoivia ja niistä kykenee syömään yhden haukkauksen jonka jälkeen todellakin tietää syöneensä. En tajua miksi. Grannyt on ainoa jotka sopivat ja nekin vain lohkoina...

Mä sain omani aikaan 4 h ostoskierroksella ja farkkujen ja treenivaatteiden sovittelulla ostin myös alesta viimeisen hotin alusasu setin jotta mies saadaan houkuteltua vauvanhäätötoimiin kun mitta alkaa olla täynnä ;)
Jalkasuolaa ja muuta omaa hemmottelua kuorinta enää puuttuu niin sitten ois kehoa ja mieltä hoidettu :)
Sitten kävin vielä ruokakaupassa kahteen otteeseen kun mies otti lepoa ja teki ruuan sillä välin. Ihme energiapiikki oli eilen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kun nousin sohvalta niin mulla petti jalat alta..sitä tuska ku koskee,joka ikisee paikkaan etkä pääse ylös lattialta :( Nyt sain äitiltä käskyn pitää kännykkää 24/7 kädessä et soitan ens kerralla ku noin käy :/

Muokattu viimeksi:
Eilen illalla otin leveen haara-asennon kun kastelin kukkia. Loppu tulos oli et hirveen vinkumisen kanssa mies apuun, kun tuntu et lonkat ja selkä sanoo sopimuksen irti ihan just.
Pikkasen oli miehellä taas hauskaa, kun tajus mun ahdinkoni. Millon mä opin tän mun kehoni rajotteisuuden?

Tiada: Mulla on myös mennyt nyt jalat alta kaks kertaa; kerran eilen ja kerran just äsken. Molemmilla kerroilla tilanne on ollut se, että nousen tuolilta ja samalla iskee hirveä supistus. :confused:

On tää aikamoista... Ei esikosta ollut tällaisia oireita, mutta toisaalta valitsen nää supistelut ihan milloin vain, jos vaihtoehtona on ne edellisen raskauden aikana piinanneet täysin rampauttavat ja viikkotolkulla tauotta jatkuneet liitoskivut.

Mua ei ees supistanu:O Olin kaikes rauhas sohval kunnes tuli kauhee nälkä ja nousin ihan tavlliseen tapaan sohvalta ylös ja kappas ku jalat ei enää kantanukkaan.. miekkonen oli töissä,joten tuskissani siellä lattialla kärsin nälissään ja kun pääsin ylös ei meinannu kävelystä tulla yhtään mitään ku koski edellen iha perkeleesti..lantioon,jalkoihin ja mahaan..Minä kun kuvittelin synnnyttäväni luomuna nii toi kipukohtaus pisti kyl uudestaan miettii et ehkä en kumminkaan :D

Kuinka monella on muuttunu makuaisti raskauden aikana? Just äsken söin pitsaa ja se ei vaan oikein maistunu millekkään, sama oli kun join päälle kahvia nii sekin maistu oudolle :eek:

Mä en mausteita maista kunnolla. Aina kun maustaa jonku lihan niin pitää kysyä miehen mielipide, kun kuulemma laitan kilokaupalla suolaa enkä maista sitä...

Takaisin