oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mietin kun täällä perätila niin tuntuu oudolta että tonne alas iskee nyt tolleen... :/

Uppis on rt:ssä ja liikkeet tuntuu välillä siltä että sieltä pullahtaa pieni käsi mun jalkovälistä pihalle justiinsa. Ei mitenkään outoa siis tuntea liikkeitä alapäässä asti.

Joo, tänään olin täs illasta ihan varma et kohta tulee koko vauva ulos kun mönki siihen malliin ja oikeeen kunnolla painautu tuonne alas, sattu ihan sairaasti ja sen kyl huomas kaikki.. Ei viel kertaakaa ollu noin kipeetä tehny. Esikoinen (2,5v) tuli puhaltamaan masua ja sanoi "ei haittaa äiti, pikkuveli se vaan on"

Newi, mulla on jo kuukaustolkulla ollut tota, tiedän niiiin tunteen!!! Ja nyt kun läks limatulppa niin sen jälkeen potkut on tuntuneet vieläkin ilkeemmiltä, rakossa, nivusissa ja syvällä häpykummun alla :/ Terkkakin sanoi kun kuunteli sydänääniä et yleensä tässä vaiheessa liikkeet on jo yleensä enemmän sellasta muljuamista mut tän vauvan potkut on vielä aika napakoita, no aijjaa!! :D

On tää kyl niin epänormaali tilanne!! Muu perhe nukkuu näin vkl aamuna ja tää yks on hääräilly hereillä jo pari tuntia! Normaalisti olisin se, joka nousee viimisenä ylös ja en sais ekan parin tunnin aikana muuta aikaseks, ku aamupalan ja kahvin. :D

Tämä ruokahalu edelleen... söin välipalan yöllä kun en saanut unta ja silti heräsin nälkäisenä. Nyt olen aamupalalla ja tuntuu ettei mikään riitä!

Mulla taas alkaa olla parempi olo ku koko raskauden aikana. Liitoskivut on ruvennu hellittää, selkä ei oo kipee, ei supistele, ei mitään. Tänään lähdetään tyhjentämään isännän rekan hytti, käydään katsomassa tuttavapariskunnan koiranpentuja ja mennään kaupoille... :grin

Takaisin