oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ruokahaluttomuutta, hirveitä selkäkipuja varsinkin illalla, napakoita kivuttomia supistuksia ja hengästymistä ihan jo puhumisesta..ja mä kun tykkään lorpötellä.. :/ mut toi selkäkipu on pahin, niin ja liitoskipuja unohtamatta! Mutta nekin tulee lähinnä illalla.

Mulla kans kaikki oireet maksimoituu iltaan kohden ja yöt on mitä on. No nyt tuntuu, että oon sopeutunut tähän huonosti nukkumiseen.

Kattelin itteäni eilen peilistä vissiin ekaa kertaa pitkään aikaan, kun nyt huomasin, että mun selkä on häntäluun kohdalta ihan turvoksissa. Mietin, että voiskohan liittyä johonkin liitosten venymiseen? Toinen teoria on sitten se, että se liittyy mun perjantaiseen selälleen kaatumiseen. Yhtään kipeä toi selkä ei vaan oo, niin en usko, että johtuu siitä kaatumisesta.

Mulla oli niitä ihme kipuja tuos vähän aikaa sitten , nyt kadonnu melki kaikki :D selkä kyllä väsyy nopeasti samoin lonkat, ja yöllä kans tuo häpyluu tuntuu repeävän kahtia kun kylkeä käännän, närästys kiusaa vieläkin pitäisi vissiin koittaa noita eri juttuja avuksi mitä ehdoteltu :) ja välillä on päiviä ettei jaksaisi tehdä yhtään mitään mutta suurimmaksi osaksi oon ihan virtaa täynnä :D ja onneksi näin koska on vielä paljon tekemistä ennen vauvan tuloa ja jaksaa touhuta tuon ylivilkkaan taaperon kanssa :) yks mikä harmittaa kun en voi pihalle paljoa lähteä.. Kävely ottaa lonkkiin ja alamahaan nii kipeetä :( ja mulla on vahva tunne että tämäkin neiti syntyy vasta lasketun ajan jälkee :) esikoinen syntyi rv40+5 oon asennoitunut odottamaan vielä monta viikkoa menee aikakin nopeammin :)

Onneks ei oo tota pahoinvointia ja selkäki ihan ok, mitä nyt välillä alaselkää juilii. Mut noi kaikki muut löytyy kans täältä. Vessaan muutan kohta yöksi asumaan :shifty:

Perkele kun selkään särkee eikä missään asennossa oo hyvä olla, eikä mikään auta :( pitäisköhän kohta turvautua lääkkeeseen... alkaa sen verran tehä jo kipeetä ja olis kiva nukkuaki taas joskus :(

Ei muuta ku nappia naamaan ja pötkölleen :rolleyes:

Täällä on supistellu pitkin päivää ja nyt illalla melko monta suikkapuikkoo tullu lyhyessä ajassa :wacky: käy kipiää, mut noihin ei taida särkylääke auttaa :confused:

Mulla ei tuu mitään painetta pyrstöpuolelle, eikä tule oikein mitään keilapallo jalkojen välissä -oloakaan mut toosaa jomottaa koko ajan ja keilapallo roikkuu tossa etupuolella. Ei jomota niin paljon, ettei pystyis esim. nukkumaan vaan vähän niinkuin olis koko ajan tosiTOSI kiihottunut.

Äsken kävelin kaupasta kotia sen kaks korttelia n. kuuden kilon kassit kummassakin kädessä niin tuntu, että koko vauvan paino roikkuu mun pystylinjan ulkopuolella virtsarakon varassa. Ei nyt varsinaisesti sattunut, mutta kyllä ainakin kivuttomalta supparilta tuntui koko alapuoli mahasta.

Onko nää sitä paineen tunnetta? Onko tää siis laskeutunut? Ainakin joutuu tosissan miettiin mitä laittaa päälle, että mihin kohtaan ja kuin tiukalle vyötärö tulee versus joutuuko istuun ja kuinka kauan.

Muoks: kuvista en ite erota onko mahan asento nyt kauheen muuttunut vai ei.

Mulla on taas hammas tulehtunut... eri hammas kuin viimeks. Huippufiilis. Ei muutako aamulla heti soitto särkypäivystykseen.

Noni. Jätkä tunki ittesä tonne johkuu häpyluun alle ja survoo mun hanuria. Jokohan se laskeutuu viimein.. :confused:

Voi pieru! Kaikkien oireiden lisäks tää on nyt kipee :( Mulla on ollu tuo nuha ja nokkatukko piiitkään, mutta nyt se on painunu alas. Nenä toimii, mutta kurkku ja kurkunpää ei. Ääni on hävinny yöllä.

Mullakin ääni lähtenyt yöllä, kamala kurkkukipu ja korviin koskee.. Kunhan ei vain kuumetta nostais :(

Mulla oli eilisiltana vähän semmonen olo, että ois lämpöö. En alkanut mittailemaan kun ajattelin sen olevan vaan väsymystä aamuisesta nla-reissusta. Rupeen höyryhengittämään kunhan tuo akkakööri lähtee kouluun tuosta.

Takaisin