oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei kyl enää loikita noi vaa ylös. Pitää vähä aikaa aina katella ja miettiä uskaltaako ollenkaa nousta :nailbiting: Illalla mies sanoki et "päästä siihen vaa" :laughing002 ku kitisin etten halua taas nousta vessaan ku käy kipiää.

Pitäiskö alkaa käyttää vaippoja yöllä ni ei tarvii nousta ollenkaa :rolleyes:

Mulla tekee kipeetä toi sängystä nouseminen kanssa ja vaikka mies kuinka yrittää et nyt rauhallisesti, nii jotenkin pakko rykästä ittensä ylös sillein et kiroominen käy hetken. Toinen pyörittelee päätään ja on et mitä mä taas sanoin asenteella :) Pitäis varmaan alkaa oikeesti ottaa rauhallisemmin noi ylös nousut.
Ja kävely on jotain pingviinin, tipun ja ankan risteytystä.

No onneks ei oo tullu toi sotanorsu mieleen, kun oon yhen ihmisen ketä inhoon ristyny sotanorsuks ja meillä lapsetkin käyttää sitä nimitystä sille :laughing021
Mutta valaaks oon jo hetken tuntenu muuten oloni :laughing002

Etenkin kun makaa kyljellään sängyssä, selkä reunaan päin ja pitäis nousta käymään vessassa niin sillon on kyllä NIIIIIN rantautunut valas olo! :D

Mä oon niin onnellinen, että investointiin kunnon sänkyyn viime kesänä. Sen kun vaan pyörähtää, niin on jo kätevästi seisomassa. Sänky on 70cm korkea.

Niinushka: Meilläkin on naapurina sotanorsu, jota lapsetkin luontevasti kutsuu samalla nimellä :smug:.

Mutta lonkat on täällä ihan sairaan kipeet. Hetken kun on paikallaan ja yrittää liikkeelle, niin sekä lonkat että nivuset huutaa hoosiannaa.

Mä kyllä pystyn nousemaan ja pääsen liikkeelle yleensä hyvin, mutta yhtään pidempi ja/tai ripeämpi kävely tai yksikin liian pitkä askel aiheuttaa juurikin sen tunteen, että häpyluu halkeaa aivan juuri. Au-wiii. :hungover:

Minä etenin tänään kotona villasukat jalassa laminaattilattialla vähän mc hammerin tyyliin... En ymmärrä, välillä voin kiivetä jakkaralle ja välillä ei vaan nouse koko jalka!

Kävin äsken kävelyllä, hieman pidemmällä ku päivällä ja nyt voi jehna mua sattuu :arghh: Piti loppumatkasta pariin kertaan pysähtyä tienreunaan ku supisteli nii prkl:sti :dead:

Mulla tuli sellasta pistoa alavatsaan ku tulee kylkipisto jos liikkuu tosi paljon. Onneks mies lupas mennä tänään koiran kanssa ettei itse tarvitse.

Hassuu kun näkyy vissii kun vauva nieleskelee lapsivettä tai tekee
Hengitysharjoituksia?! semmonen pieni tärinä yhdessä kohtaa mahaa ja sit sitä seuraa aina hikka joka naputtaa kivasti tuolla jossai lantiossa :D

Suklaa auttaa närästykseen! http://www.tervevatsa.fi/naeraestys

Seljässä ihastuttava jäykkyys kun oon istunut tossa ompelemassa neljä tuntia. Ergonominen ompelunurkkaukseni on kokoonpantu olkkarin pöydästä ja pikkujakkarasta, joka on ollut mulla varmaan 2 vuotiaasta. Kävely muistutti lähinnä 120-vuotiasta pingviiniä, kun siitä läksin. Yllättävää kyllä ei supista eikä paina, mutta joku jumppa pitäs nyt äkkiä tehdä, ettei niska ja selkä vaan kivety huomiseksi.

Mitä pikaseen vilkasin nii eikös ton mukaan suklaa aiheuta sitä närästystä? Ainakin mulla on alkanu aiheuttaa ihan hirveen närästyksen jos suklaata syön.

"Rasva: Rasvaiset ruoat lisäävät LESin painetta ja hidastavat mahan tyhjenemistä, siten lisäten refluksin riskiä.
Suklaa:
Suklaassa on metyyliksantiinia, joka pienentää LESin painetta ja aiheuttaa näin sileiden lihasten rentoutumisen."
Eikö nuo oo vastakkaiset tekijät? Eli jos rasva pahentaa koska lisää painetta niin eikö suklaan pitäs järjen mukaan auttaa koska se pienentää painetta?

Hihhihihhihii voi että :'D Lasketaaks raskausoireeksi vai yleiseksi sekopäisyydeksi, ku äsken käkätin monta minuuttia sitä, kun koira veti verhon vahingossa auki. Ihan veet silmissä nauroin, mies kysy lopuks että joko helpottaa :D

Takaisin