Seuraavan särkylääkkeen saan ottaa kohta vasta ja kuumapussista ei apua edes paleluun. Koko päivän ollu väsyny olokin, mut uni ei vaan tuu. Joskohan se kohta tulis.
Kuin usein teillä tuntuu paineen tunnetta? Parina edellisenä päivänä ei oikeestaan oo tuntunu sitä edellisinä päivinä paljonki ja tänään taas enemmän. Mietin vaan et mitä tuo neiti hommaa tuolla ku ei tiiä mitä sieltä kohta tulee ulos ja onko ylipäätään normaalia tollanen jatkuva paineen tunne?
Kyllä se paineen tunne on ihan asiaan kuuluvaa. Joko on kiinnittynyt tai kiinnittymässä. :)
Täällä on tänään hikka tuntunut entistä alempana, oikeestaan kohdunsuun ja peräaukon suunnalla ja vaimeempana kuin ennen.
Mulla ei kauheesti mitään paineita tunnu. Tänään oli aamupäivällä yhen kerran painetta samalla ku alavatsaa supisti aika tiukasti mutta seki meni sit ohi. Voin vaan kuvitella miltä semmonen jatkuva paine tuntuu Toisaalta jos nyt sais edes vähän enemmän merkkejä siitä että toi jätkä aikoo joskus tulla uloski tuolta niin se synnytys vois sujua vähän nopeemmin...
Mulla taas on eilisestä asti ollu pitkästä aikaa ihanan "normaali" olo: on saanu kerranki hengittää vapaasti, ja on jaksanu seisoo ja kävellä huomattavasti normia pidempään. Tämän tietty heti käytin hyödyks lähtemällä vähän shoppailemaan imetysliivejä ym. viime hetken tarviketta Jumboon . Voipi olla tietty että tällanen toiminta heti kostautu sit keskellä yötä, ku heräsin ihan karmeeseen lonkkakipuun, joka säteili koko oikeeseen jalkaan :banghead:. Onneks hellitti 1000mg:lla Paramaxia, ja sain "jo" tunnin päästä uudestaan unta.
Mulla ollu nyt paripäivää menkka maista jomotusta mahan alueella, eilen sitte tuli kirkasta limaa pikkulusikan verran. Voisko olla limatulppaa? Pelottaa jos nyt jo vauva tulee pihalle ku viikkoja 34
Voihan kuiva suu, tukkoinen nenä ja kaamea kuolonkorinamainen kuorsaus! Ei auta vedenjuonti eikä asennon vaihto. Mies tönii minkä kerkii mutta kohta täällä ei nuku kukaan. Ja taas ollaan neljältä aamulla hereillä. Onneks huomenna (tai siis tänään) ei tarvii tehdä mitään jos ei halua.
Mulla on sitä paineentunnetta vaihtelevasti, riippuu vauvan asennosta. Eli se voisi liittyä siihen niinkuin Jannakin ehdotti, vauvan laskeutumiseen/kiinnittymiseen.
Ja tämä nenän tukkoisuus! Miten tämmösellä kärsällä mitään synnytetään? Voin kuvitella miten helppoo se hengittäminen tulee olemaan ja sitten kun tuo nenä aukee niin ollaan räässä koko team Tirppa kätilö rukka mukaan lukien!
Siis onkohan mulla nyt niitä liitoskipuja? Sattuu etenkin liikkuessa kovasti ja pientä kipua säteilee ympäri lantiota... Tosin aika ohimeneviä. Muutamana päivänä kestäneet muutamia tunteja yhteensä.
Onneks toi röhä ei oo eksyny meille eikä kiitos tarvii tullakkaa en päästä sisään Mut mistä johtuu et illalla ku menee maate ni tuntuu et pumppu tulee suusta ulos? Jyskyttää hirveesti, mut loppuu vähän ajan päästä. Toi paineen tunne on välillä kyllä ihan kauhee ku tuntuu oikeesti siltä niinku alapäässä ois tulossa ulos jotain. Voisin veikata et tuolta tuntuu ku pitää ponnistaa, mut monta kertaa pahemmalta
Joo Pikku_Myy, mulla on yöllä tuota jyskytystä. Verenpaineet on varmaan huipussaan hetkellisesti. Yöllä kävin vessassa ja säikähdin peilikuvaani, olin ihan punanen ja kärsivän näkönen! Ihana semmonen "raskaus pukee minua" -naama Jos tuo olisi jatkuvaa soittasin pikana neuvolaan, mutta mulla tuo liittyy supistuksiin.
Ja kyllä voisin kuvata sitä ponnistamisen hetkeä/tunnetta juuri tuoksi paineentunteeksi, mutta voimakkaampana ja viiiielä vähän epämukavampana. Suurempi paine tehostettuna terävällä kivulla. Kohdunkaulanpuudute tosin vähän auttaa :) Ja itku
Happy, sitä itekkin mietin et onko verenpaineet koholla kun supistaa. Mulla tuntu et naama turpoo ihan kamalasti, mut varmaan oli lähinnä ihan punainen. Onneks huomenna neuvola, pääsee taas valittaa ihan asiantuntijalle!! :D
Mulla tekee monesti ton paineen tunteen kans et päässä jyskyttää ja humisee samalla, oikeestaan koko yläkroppaa alkaa ahistaa niinku kamalan isoa kakkaa ähertäis :arghh: tuntuu selvästi et paineet paukkuu korvista ulos