Eikös Madeventuresin Madcook-jaksossa ne vetäneet istukkaa ja se vege-Tunna tais hävitä sen vedon .
Tänne oireet -topicciin on itselläni vain vähän kirjoitettavaa. Oireita kun ei ole. Ei laskeutumisen tunnetta, ei liitoskipuja, ei sukkapuikkosysteemejä, ei mitään eritteitäkään. Välistä huippaa alhaisten verenpaineiden vuoksi.
Maito taitaa hieman olla nousussa, kun noista rinnoista tulee helposti nestettä ulos jos yhtään puristaa.
Tässä alkaa pelottaa, että synnytys alkaa mun kohdalla sit jollain dramaattisella vesien menolla(tietysti liikenteessä ollessa) tai sit suoraan ihan tapposupistuksilla.
Oon miettinyt kyllä sinne laitokselle menoa hyvissä ajoin. Jos mulle aletaan neuvoa että "tuut sitten, kun tarvii ovenkahvaa purra" niin aioin kyllä ihan suoraan sanoa, että katsovat ne mun potilastiedot pelkopolilta.
Mun pahimmat pelot liittyy just tuohon kivunlievityksen epäonnistumiseen.
Toinen mikä ahdistaa ois se, et joutuis yhtäkkiä jonnekkin Peijakseen tai Naistenklinikalle lähtemään. Oon käynyt kaikki tutkimukset ja tutustumiset Kättärillä, niin en haluais jonkin sulun vuoksi vaihtaa synnytyssairaalaa.