oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ei mullakaan mitään yskää oo... Mutta välillä aivastuttaa. Tuntuu että koko maha lentää irti sillä hetkellä! Otan kaksin käsin mahasta ja jännitän lantionpohjia. Ja eiku terveydeksi!

Mä oon tainnu muuten bongata mun ekat supistukset! HEUREKA! Tai no en oo ihan varma, mutta viikon sisään on tullu muutaman kerran ensin semmonen kauhee kipu sisäreisiin ja selkään ja sit vetäny ihan veltoksi, et meinaa lähtee jalat alta! MUTTA noi ei oo kyllä mitään verrattuna mun nuoruusajan menkkakipuihin, että siinä mielessä ihan pala kakkua - ainakin toistaiseksi.

Minulla on ollut kova suklaanhimo aiemmissa raskauksissa ja oon sitä syönytkin. Kaikki kolme tyttöä on ihan älyttömän persoja suklaalle...oon aiheuttanut niille pahan riippuvuuden :p
Happy se menee niin päin, että tytöt on panneet sut syömään suklaata, ovat halunneet sitä jo mahassa :)

Jos jaksais pukee päälle, vois ehkä varuiks hakee vähän yskänlääkettä. On vähä sellanen olo, että saattas illemmalla alkaa esim. Rouva Ministeri yskittää... ;)

Jaahas.. Kävin vessassa isommalla hädällä no olin sit pesemäs käsiä ja aivastin nii jotai lorahti pikkareihi ja vähän viel pönttöönki.. Ja piti tietty haistella nii ei kyl pissalle haissu vaan enemmä jollekki makeelle ja no vähä niiku siemennesteelle.. :o no nyt on siteet ja wc paperit pöksyssä et kattoo valuuko lisää nii pitää varmaa synnärille soittaa et pitääkö mennä käymään varsin siellä. Haha.. Miul kyllä valkovuoto on tooooosi runsasta et ois voinu tietty sitäkin olla tai sit vaan tosi laihaa pissaa.. Tiedä sit. Ei olla ees miehen kaa touhutti viikkoon niin ei pitäis olla sitä miehen tavaraakaan tuolla. Mut eka kerta kyl et en osaa varmaksi sanoo mitä sieltä sit tuli :D melkei jo laitoin miehelle joka meni esikon kaa kauppaan et nyt lirahti jotain.. Ois varmaan ihan paniikissa juossu kaupan läpi

Mie sain esikon isin kaa kauppaan sillä et saa ostaa äitille suklaaata hahah, sillo vasta suostu lähtee.. mies just oli herättäny miut päiväunilta ja oon nykyää niiin kärttynen jos herätetään kesken kaiken, että ei ollu oikee inspistä alkaa viihdyttää uhmista.

Jospa Masc, ootkin meistä seuraava joka poksahtaa? Kuulostaa sille, että lapsivettähän sieltä on tullut. Vieläkö valuttelee?

Joo ole tulmu mitään muuta kun tosi laihaa valkovuotoa et olikohan sitä sit.. Kyllä oli hyvä ilme miehellä ku sanoin tuosta mut joo, mie en varmaan oo synnyttämässä vielä moneen viikkoon jos ei 2 viikon päästä tule käynnistys päätöstä.

Hmm.. mulla kans ollu tässä sohvalla risti-istunnassa kökötellessä olo että mä haiskahdan jotenkin makealle.. Mut en sitten tiiä haiseeko housuissa vai liiveissä.

Mä söin äsken kanakastiketta joka maistui vähän makealle... tytär sanoi samaa ja kovin epäilen, että kattilaan on humpsahtanut something sweet eli vaikka sokeria suolan sijaan... Oire se on hajamielisyyskin!

Mun mielestä kaikki maistuu makeelle. Suolaa joutunu lisäileen aika runsaasti, et saanu jotain makua. Mitäköhän tää enteilee? Karkkiakaan kun en juurikaan syö, kun se on liian makeeta.

Mä oon ihan poikki. Sama juttu oli viime sunnuntaina ku mies lähti töihin. Tai nyt lähti mies ja kersa tosta ähräämästä ja saan 5 päivää olla yksin. Enempi vie mehut toi ku ne hössöttää koko ajan ku se että ite saa hoitaa asiansa. Rupes ihan päätä jomottaa :inpain: Tai sit tää alkaa olla sitä että rupean vetäytymään omiin oloihini ja henkisesti valmistautumaan synnytykseen. Mitähän hittoa ens vkonlopusta tulee ku ne taas tossa pörrää jaloissa. Mun viimeinen vkonloppu ilman vauvaa kuiteki... Saattaa olla pinna piukeena jos en saa rauhassa olla.

En tunne enään itteäni :D oli pari viikkoa tosi väsy ja voimaton olo ja teki mieli vaan nukkua koko ajan.. Nyt eilisestä asti ollut ihan hulluna virtaa .. Imuroin koko kämpän , vaihdettiin vähän järjestystä ja oon tehny vaikka mitä ja vieläkin virtaa riittäis :D alaselkä vaan alkaa oleen kipeä että varmaan pitää tälle illalle rauhottua jo :D

Tän päivän sattunu ihan sikana mahaan, selkään, reisiin ja alapäähän. Siis semmosia kipu aaltoja et pistäny huutaan. Ja heti kun yrittää kyykistyä, niin aivan kamala paineen tuntu. Mä alan oleen jo niin kypsä tähän, mut jos viellä pysyis ainakin sinne ens kuun alkuun sisällä nii hyvä olis.

Mulla vaihtelee nuo olot. Välillä väsyttää, välillä on hurja energiapiikki. Kun oliskin semmonen sopivan tasanen olo, kultanen keskitie vähän niinko.

Takaisin