oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo montaa sataa metriä kävellyt ulkona tänään mutta kun joka paikassa on niin pirun liukasta ja joutuu kävelemään varovasti niin on liitoskivut huipussaan! Siis ei ole näin pahoja liitoskipuja ollut koko raskauden aikana. Auts auts auts! :(

Itse en ulkona käy ilman noita nastapohjilla varustettuja icebug-kenkiä, just liitoskipujen ja toisaalta liukastumisvaaran takia. Etenkin kun pitää tuota taaperoakin usein kantaa / taluttaa kädestä. On muuten mainiot kengät, ainut haittapuoli äänekkyys sisätiloissa kävellessä. :) mutta just tällä hetkellä menee kyllä terveys ja turvallisuus kaiken edelle.

Ihanaa Masc kun jaat mun kanssa hiekkahimon, vaikka se onkin ikävää kun sitä ei voi oikeasti syödä! :p Ja totta, että multakin tuoksuu hyvältä ja ruukut, kun heitin hyasintteja roskiin, niin ihana maan haju tuli niistä :smug:

Mulla on tässä pari päivää ollut menkkamaista kipua aina välillä... ei onneksi vielä mitään kovaa kipua mutta kuitenkin... ei oo kivaa, ja nyt sit vaan niitä kovempia kipuja ootellessa... huoh

Mulla tulee Newi noi menkkakivut aina yöllä! Päivällä vaan supistaa, vihloo ja pistää :shifty: Tänään oli kyllä hullun liukasta, miehen kanssa "lenkkeiltiin" hissukseen. Pitäis kyl kans ostaa ne icebugit! Kävelyn jälkeen supisti ja pisti jonkun reilu puoli tuntia aivan sairaasti! Vääntelehdin sohvalla ja mies silitteli (mun :D) mahaa niin pikkuhiljaa helpotti. Nytkin alko sellanen myllerrys mahassa että auts, osa noista liikkeistä vaan vihloo aivan törkeesti ja joskus tuntuu että alkaa supistamaan tyypin punkeamisen takia :sour: Noh, eipä oo taas tarvinnu sitä murehtia että liikkuuko kaveri vai ei.. :wink

Mun mielestä mun masu on iso ja sf-mittakin on koko ajan ollut keski- ja yläkäyrän välillä. Tänään kuitenkin olen kuullut useamman hämmästelevän että onko mulla muka LA jo kuukauden päästä kun heidän mielestä mun vatsa on niin pieni! Confusing...

Amerikkalaistuminen on opettanut meidät odottamaan että kaikki on valtavan suurta. Mullekin aina sanotaan että onpas pieni maha kaksosista. Toki en kyllä isompaa haluiskaan :D

Joo ei olla normaaleja lähimaillakaan..
Täällä kävi ihme piikki verenpaineessa 150/86 mutta laski sitten jo vartin päästä normi lukemiin (kahvia olin juonut tunti sitten 2 kuppia)
Suoli on tyhjentynyt jo 3 kertaa tälle päivälle ja
Mikään ei oikeen maistu aamupalan sain alas vasta 12 aikaan ja nyt lounas suolatonta juusto tomaatti munakasta chilillä..
Selkään sattuu mutta paskat mulla mitään supistuksia ole hiipi pieni pelko hanuriin että tätäkö tämä on nyt vielä seuraavat 4 viikkoa ????
Mä oon kans kauhulla odottanut, millon tää helppous pitää maksaa, että onko mulla sit se 47 tunnin synnytys edessä?

Oireisiin kai tää jo kuuluu.... Mä haluaisin jo synnyttää (niinku varmasti moni muuki) :grin En vaan jaksa enää oottaa, haluan tietää mille se tuntuu :eek: Joo tiiän kuulostaa varmaan ihan sairaalle, mut silti :laughing002
Oon lukenu nyt nii hirveesti synnytyksestä ja jo synnyttäneiden synnytyskertomuksia täältä et mua ei kauhistus ja pelota se enää vaa ootan ihan toffona millon pääsen ite tositoimiin... :smiley-angelic001 :excited001
Vissii on nyt jotku lääkkeet jääny ottamatta... :eek: :laughing021

Mä oon sun kanssa kyllä samoilla linjoilla. Jotenkin vauva tuntuu kaukaselta, mut sitä jo innolla oottaa et pääsee synnärille tositoimiin :) Toki varmasti sattuu, mut jotenki sairaalla mielikuvituksella haluan tietää kuinka paljon ja miltä se tuntuu.

Mut välillä oikeesti ei ees tajuu et siitä synnytyksestä seuraa vauva.... Onkohan meissä jotain vikaa...? :eek:

Mäkin sanoin miehelle ettei tunnu siltä että tulis vauva. Tuntuu vaan siltä että käyn synnyttämässä, maha pienenee ja life goes on :D

Riipitii, toi pitää paikkansa! Mulla ei ole mitään muistikuvaa siitä miltä se istukan syntyminen tuntu, onneks kirjotin heti synnytyksen jälkeen kaiken paperille niin on siitäkin joku muisto. Ja ite synnytyksen ajan pidin kirjaa kaikesta, joko kirjasin ite tai mies hoiti.

Takaisin