oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan meki yhenlaisia... yks vetelee kiinanruusuja, toinen multaa, yks imppaa pesuaineita oliko muita? :wideyed: Loput on vissii joten kuten normaaleja... :hungover: :laughing021

Joo ei olla normaaleja lähimaillakaan..
Täällä kävi ihme piikki verenpaineessa 150/86 mutta laski sitten jo vartin päästä normi lukemiin (kahvia olin juonut tunti sitten 2 kuppia)
Suoli on tyhjentynyt jo 3 kertaa tälle päivälle ja
Mikään ei oikeen maistu aamupalan sain alas vasta 12 aikaan ja nyt lounas suolatonta juusto tomaatti munakasta chilillä..
Selkään sattuu mutta paskat mulla mitään supistuksia ole hiipi pieni pelko hanuriin että tätäkö tämä on nyt vielä seuraavat 4 viikkoa ????

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jaahas päikkärit numero kaksi suoritettu. Viä tää flunssa viimosekki voimat!!! Hyvä syy olla siivoomatta loppuun :)

Palaan tohon mun päänsärkyyn: se meni yön aikana ohi, veikkaan että johtui väsymyksestä ja tuosta nestehukasta! Join illalla paaaljon vettä ja yöllä aina vessareissulla lasillisen. Ja tänään ulkoilin ja kohta alan taas tankkaamaan vettä kun jäänyt muuten se tänään vähemmälle :p

Mullakin on tota hikoilua ollu aina, aina kainalot märät. Mut nyt on kans jalat ja nivuset innostuneet oikein toden teolla. Se on vaatteet aina pesuun ku tulee koiran hihnalenkiltä. Valtavan rankkaa tuo kävely ja kaikkee :D

Huh huh flamingossa.muutaman tunnin polskimisen ja vesiliukumäkien jälkeen käytiin pitkäl kaaval ravintolqs syömäs ja nyt on paikat kyl kipeet. Alavatsa kipuilee ja liitoskipuja pitkästä aikaa... Varoitinkin miestä et taidan loppu illan viettää sohvalla... :-o

Ei hikoiluta ihan järkyttävästi, mut kuuma tulee kyl herkästi. Sisälämpötilan pitäs olla alle 20. Kotona onkin, mut esim synnytysvalmennuksessa tänään tuli ihan tuskasen kuuma.. Posket varmaan hehku tulipunasina. :D kävely ei hirveesti kuumota, kun on tuo vauhti hidastunut semmoseks hiippailuks. Ei kärsi ottaa pitkiä askelia ja varovasti pitää astua ja siltikin joka askeleella vihloo ikävästi :(

Mulla on kans lämmin ja kuljen jatkuvasti t-paidassa kun muilla on villapaidat päällä. :D Mut mä en hikoile kovinkaan helposti. Esikoisen synnytyksessä tää oli ongelma kun idiootti kätilö oli sitä mieltä ettei muhun voinut sattua vielä tarpeeks kun en hikoillut! Ei siis meinannut suostua tilaamaan epiduraalia kun en kerran hikoillut.

Minua ei enää palella niin kuin teki koko alku- ja keskiraskauden. Nyt on semmonen sopiva. Hikeä erittyy normaalisti enemmän kuin mitä nyt raskausaikana. Supistukset kyllä nostattaa hien pintaan.

Takaisin