oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon yrittäny pitää Ronsuu hereil illal et antaa mun yöllä nukkua :) Tää kuuluis varmaa siihe onnellisuus ketjuun,mut tiiättekö ku näätte sen ku mies ekaa kertaa kokeilee raskaana olevan naisen mahaa ku on kuvitellu ettei ikinä pääse sitä kokemaan,koska on saannu lapsettomuus "tuomion" :) <3

Äippäpolilta soittivat just tulokset. Pissa puhdas ja veriarvot kaikki ok paitsi yks (joku en tiiä mikä) oli ollu raja-arvon yläpuolella muttei hälyyttävästi. Saa mies kyllä varautua siihe et ku tulee kotii saa hieroo mun niskat auki ja muutenki vähä helliä. :love022Komento tuli vkloppu rauhallisesti lepäillessä (mä muuta teekkään) :shy: ja seurailla paineita 2 krt/pv.
Jos alkaa olee vielä korkeammat ni soittoo synnärille. Tiistaina mennään sit käyrille ja ultraan :)

Toiset valittaa ettei "nälkä" lopu koskaan, mulle taas iskeny vähän sellanen ettei haluais syödä ollenkaan, mitään ei tee mieli ja mikään ei maistu, juoda vois kyllä (vesi-mehu-maito).

Mulla on tuolla microlaxia ostettuna jo kotiinki ku oli joulun alla niin hurja ummetus. Taidan alottaa tyhjennyksen jo kotona... :grin

mulla oli tos välissä pari viikkoa et tuntu ettei oikeen maistu ruoka, mut nyt ruokahalu palannu ja tosissaan tuntuu et vois syödä vaikka kuinka paljon.

Mikä ihme mua mahtaa vaivata?! Oon leiponut ison satsin muffinsseja ja kaks kääretorttua ja kesken leipomisen vatkaimen vispilät meni rikki! Normisti mulla olis tollasesta mennyt hermot ja koko vatkain olis lentänyt seinään mutta nyt mä vaan kaivoin esiin taikinakoukut ja jatkoin niillä. Posti toi pari yllätyslaskua mut sen sijaan et olisin lykännyt maksua viime tinkaan maksoin ne saman tien! Whaaaat??? Niin ihmeen tyyni olo kaikesta.
Exä kävi hakemassa lapset viikonlopuks itelleen ja luoja et hän oli selkeesti vaivaantunut mun kasvavasta vatsasta! Ja mä naaaautin tilanteesta! :D :D

Mullaki ruokahalu hukassa.. Aamulla tein smoothien ja sit tajusin tuossa puoli neljän aikaan et en oo syöny mitää sen jälkeen kun oli esikoisen muskari, mummille vienti ja sit kävin kaupassa ja siivosin.. No oon syöny nyt sämpylän ja jogurtin kun ei uppoo mikään muu.. :o muistelisin et esikoisen aikaan oli ennen synnytystä jotain tämmöstä sillo oli kyllä alkuraskaudestaki.. Tosin miusta tuntuu et kaikki esikon aikaset alkuraskaus oireet on nyt tässä raskaudessa täällä loppu puolella vasta.. Ruokahaluttomuus, koko ajan jano, pissalla saa ravata, väsyttää, himoitsen hedelmiä ja nekin menee smoothie muodossa lähinnä alas :D huomenna 36+0 iiks.. Oon kyl huomannu et tää maha tosissaan on enemmän tiellä vaikka onkin pienemäi ku esikoisesta.. En saa sukkia/kenkiä ees jalkaan enää, esikoisen aikaan ei tätä ongelmaa ollu missää vaiheessa. Ja on tää kyllä selvästi kasvanukki eteenpäin enemmän kun sivuille.

Mulla on kans ihan törkee jano! Ja ihan vettä tekee mieli ja sitä kyllä meneekin... Nälkä ois vaikka koko ajan, mutta voi kuitenkin olla syömättäkin eikä tuu huono olo. Eli oon syöny 2-3 tunnin välein, niinku normalistikin. Mun masuasukas on kivassa kohtaa menossa, kun ei henkeä enää ahdista eikä toisaalta pissatakkaan aivan jatkuvasti. Eli matkaa taitaa olla vielä lähtökuoppiin :happy:

Mulla periaatteessa ainoona oireena närästyksen ja yöheräilyjen lisäks on selkä. Jotenki tajuisin jos olis alaselkä kipee mut mun väsyy tuolta oikeelta lapaluun alta keskuselästä joku lihas. Onks jotain hyvii keinoi avuks? Lepo auttaa välillä mut joskus vaan hetkeks.

Mulla on koko ajan tollanen 1,5 litran vesikannu keittiön pöydällä ja joka päivä sen täytän 2-3 kertaa, sit on sängyn vieressä öisin 2 tuoppia vettä ja mitä muuta juon päivän aikana mehua ja Vichyä joten nestettä menee ihan sikana

Kui paljon voi masentaa ku saa tietää, että on kuitenki tullu niitä raskausarpia :( Ja viel monta. En tienny koska ne on tullu alavatsaan jota en ite nää. Sori kaikille joilla niitä tuli jo aikasin tai enemmän, en ees tiiä miks mua tää niin häiritsee :/

Mulle oli kans tullu pari tiikeriraitaa alavatsaan. Mies huomasi kun rellotin sohvalla selälläni. Mutta loppujen lopuksi aika pieniä, ei mua haittaa.

Mulle tuli paljon ja nopeesti. Olin pitkään ilman, mut sit parin päivän aikana ne ilmaantu. Nyt niitä on joka puolella mut onneks ne ei oo niin punasia ku vois olla. Oon ahkerasti käyttäny SebaMedin Anti Stretch Mark-voidetta ja aion käyttää jatkossakin jos vaikka vaalenis noi.

Mä oon kans rasvannu koko raskausajan aina iltaisin, kun nahkaa alkoi heti alusta lähtien kiristää. Nyt viimesen viikon aikana oon saattanu laittaa päivälläkin lisää rasvaa, kun tuntuu taas kiristävän. Tai sit ne on supistuksii tai jotain, en tiiä, oon ihan kujalla :wideyed: :grin

Takaisin