oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja taas iski huuliherpes :angry5 Että mä inhoon tätä. Tosin oliskohan nytten ihan stressin takia tullu. Mutta kaikki hyvät keinot tän pois saamiseks otetaan vastaan :)

Riipitii: Elämä on ihanaa kun on kouluikäsiä lapsia, meillä on aina kolmee neljää sorttia muroja ;)
(Ihanasti nää lähtee aina rönsyilemään nämä keskustelut)

Mulla on supistelut vähentyneet kun olen välttänyt niitä aiheuttavia toimia... Tänään kyllä on pakko imuroida.

Menee melkei mielitekoihi tää, mut jugurtti-mansikka muromysli on aika nam :p

Alkuyöstä supisti taas vähän.. Oli ikävän tuntusia, mut ei säännöllisiä. Ja kun aamulla yritin nousta sängystä tuntu siltä et häpyluu katkeaa ihan justiinsa. Tais tulla makoilupäivä..

Söin äsken ison lautasellisen puuroo voisilmällä.. Ja sen jälkee melke puol pakettii carte dorin rocky road jäätelöö.. Pitäisköhän syyä viel jotain vai mennä jatkaa unii ku huusholli tyhjeni :) viime aikoina ollu hirveitä uniongelmii, ihan sellasii et valvon koko yön tai heränny keskellä yötä enkä oo saanu enää nukuttuu. Onneks nyt oon nukkunu koko yön :)

Minulla on nälkä tuosta aamuyön tankkaamisesta huolimatta joten syön taas. (Ruisleipää ja mansikkakeittoo tällä erää)
Vauva taitaa kerätä niitä viimesiä kiloja/grammoja ihteensä :confused:

Mä oon ihme kyllä nukkunu viimesimmät kolme tai neljä yötä tosi hyvin. Auttanut yksinkertaisesti se, kun lopettanut älypuhelimen näppäilyn viimeistään klo 21 ja nukkumaan menen aikaisintaan klo 22! Ennen raskautta ei oo kyllä ollu millään mun tekemisellä vaikutusta unen laatuun, mut nyt näyttäis olevan :)

Hui! Eilen nukkumaan käydessä koin ensimmäiset "sukkapuikkokivut", auts! Ja joku tuolla aiemmin kysyi että kauan on ollut peräpukamia ja ummetusta niin onkohan niitä ollut noin 3vk, välillä rauhottunut ja välillä pahemmin :(

Täällä kans nykyään pakko käydä jääkaapilla pikkutunneilla. Selvisin klementtiinillä ja vuoksenpiirakalla maitolasillisen kera :)

Pitäisköhän soittaa neuvolaan...? Tää mun pääkipu jatkuu edelleen ja just mittarin verenpaineen ni hoitelee raja-arvon 140/90 yläpuolella. Kolme kertaa mittasin tauot välissä, mut aina meni yli... :eek: lukujahan en enää muista ku ei niitä tajua paperille kirjottaa... :sour:
tekis eka aamutoimet suihku ja aamupala, mittaa sit uudelleen. Prkl ku alko vaivaa...:depressed:

Sinuna soittaisin. Itelläkin ollu parilla viime neuvolakerralla verenpaine koholla ja käskivät soittaa heti, jos tulee muita oireita, esim päänsärkyä.

Juu samaa mieltä Eriikan kans! Multa kans kyseltiin pääkivusta kun verenpaime normaalia korkeampi viimeks.

Onkohan liitoskipujen radikaali väheneminen oire vai onkohan mun toosa levinny jo tarpeeks?? Alko eilisen aikana jo kivut helpottamaan ja nyt aamulla aina vaan parempi olla. Tosin aina ku joku oire lähtee niin uus tulee tilalle ja aamuyöstä asti vihloskellu mahaa. Uppis möyrii ja tuntuu siltä että siellä on jotkut tarzan-leikit napanuoralla nyt menossa.... Kolmatta tuntia... :wideyed:

Neuvolaan soitettu ja nyt pitäis lähtee labraan verikokeisiin ja viedä samalla pissa näyte. Pyynnöt kuulemma oottaa siellä kiireellisenä ja mahd pian kuulemma pitäis mennä vaa prkl ku en saa näytettä otettua ku ei pissata... :mad:

Mashnu, Tirpalla oli samat kujeet ku Uppiksella. Möyri ja mesoi melkein aamu neljään :( Ja minä kun olin toissa aamuna huolissani kun se kerrankin nukkui. Virkeenä se on nyttenkin. Älytön..

Takaisin