oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pallas Athene on Kreikan mytologian jumalatar, kuka syntyi kun Zeuksen päätä särki ja antoi halkaista päänsä. Sieltä astui Pallas Athene täydessä sotavarustuksessa. (Tiivistetysti)

Mä poltin mun mahan uunin luukkuun :sad001 Meillä kun on sellanen "nostettu" uuni et se on just tuossa mahan kohdalla se luukku aukinaisena... Ei onneks jäänyt jälkeä, mutta kyllä se poltti paidan läpi. Inha tunne.

Auts! Eiks täällä ollu joku joka oli aiemmassa raskaudessa saanut kans palovamman mahaan? Kipeetä varmaan tekee.

Purppuraviiva oli siellä missä viimeksiki, ei oo ainakaa vielä kasvanut otsaan asti :joyful: taitaa mun pää ahistukset nyt vaa johtua hartia jumissa ja raittiin ilman puutteesta (en ois uskonut et tuostakin voi olla puutteessa :laughing005) vähä venyttelin niskoja ja kävin kiertää pari korttelia, tuli vähä parempi olo.:)

Hei mullekin on ilmaantunu purppuraviiva! Mutta siis tarkalleen missä kohtaa se on teillä muilla? Kun mä en tiedä onko mun takapuoli jotenkin anatomisesti poikkeava :D mutta mulla on 2-reiästä taaksepäin ehkä 4cm, häntäluun kohdalla kuoppa ja se purppura viiva lähtee siitä taaksepäin. Eli noiden kahden reiän/kuopan välissä ei ole viivaa. Ja se viiva on nyt n 3-4cm pitkä.

Kyllä huomaa että tehty sisätutkimus tänää.. Alapäätä jomottellee ja alamaha kipeä ja tuntuu kuin kohdunsuuta polttelis :D kunpa nyt ei viel kuitenkaa neiti syntyis kun viikot vasta 35+2 :/

Ei mulla ainakaan oo mitään purppuraviivaa. Sielä on toinen linea negra, paitti että on paljon negrampi kuin toi mahan päällä oleva. On muuten vehjekin melko negra, en oo näköjään paljon kattellu sitä tässä paksuna ollessa :wideyed:

Mä bongasin tänään ekaa kertaa haaleenhailakan linea negran (öö luulin eka et se on verisuoni... :D), purppuraberberiksi en tunnustaudu. En kyllä oo vilkuillutkaan et sen puoleen. Sitä belfie-stickiä odotellessa... ;)

Ja on muuten pirullinen oire... just vetäisin kipollisen hedelmäsalaattia mikä on suht täyttävää ja nyt roikun jääkaapin ovessa ja mietin mitä söis seuraavaksi :eek:

Täällä kans hereillä... Tuli eka oikeesti kipee suppari kun kävin vessassa klo 00.30! Tuntu alaselästä melkeen lapaluihin asti ja vatsa oli kivikova. Siitä lähtien oon odottanut jatkuuko mutta ei mitään.

Nyt on öisin alkanu kamalat menkkamaiset säryt selässä ja mahassa. Päivällä lähinnä vain epäsäännöllisiä supistuksia, yleensä kävellessä mutta osa myös levossa. :shifty: Tässä nytkin istun sängyssä ja ihmettelen kun välillä vaan ylämasu pingistää..
Eilen raahauduin "viimeisille" ostoksille niin huh kun siinä kesti ja välillä oli pakko istua huilimaan. Mutta nyt on ekat vaipat, siteet, liivinsuojat ja nännirasvat ostettu! :happy:

Tää aamu alkoikin kauheilla pistoksilla alapäässä (en tiä heilutteliko vauva vaan päätään, tuntu jotenkin eriltä kuin ennen??) Ja sitten mies lähti töihin mun itkun saattelemana, ei siis ollut mitään erityistä syystä itkeä. Kunhan vollotin. o_O

Takaisin