oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on suihkuverho ja valitin siitä jo ennen raskautta että on mun mielestä liian lähellä suihkua, nyt vatsa ottaa aina kiinni verhoon kun seisoo suihkussa ja se ei ole kiva. :(

Ihanaa etten oo ainut :D Pitäiski vaihteeks kuvata teille ronsua ku se on iha jätti! :D Mäkin oon nyt ottanu etäisyyttä tosta mun hellasta mut toi tiskikone.. Sen alahyllyn tyhjentäminen on ihan tuskaa!:D

Tänään on oikee pissapäivä taas ku koko ajan saa ravata pytyllä. Päikkäreiden jälkeen laahustin vessaan ja silti heti kohta sen jälkeen ku tyhjäsin tiskikonetta rupes lirumaan housuun... Olin ihan varma että nyt se on menoa, mutta pidättämällä loppu tuleminen. 33-vuotias akka ja pissii housuun! Hmph. Tuntuu vaan nyt siltä että rakko ei tyhjene kunnolla, liekö Uppis nojailemassa mun rakkoa vasten tai jotain.

Tuli yhtäkkiä mieleen ku ollu taas koko päivän painetta takalistossa et miten teidän purppuraviivat jaksaa? :taunt005 :laughing021 Ite aattelin kohta käydä kurkkaa :laughing001

Nyt on pakko todeta että purppuraviiva up my bare ass :) en yllä edes katsomaan joten jätän sen arvoituksen harmaaseen huntuun.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en kyl kans yltä kattomaan mitään viivoja. Eikä meillä kyl oo mun hanurin kokoista peiliäkään... :bored: Ois pitäny neuvolan vessan peilistä muistaa kattoo tänään. Siellä on seinän kokoinen peili..

Mä yritin kans joskus kurkkia, mutta en nähny mitään... Niin kauhee persekarvotus, että pitäis varmaan ruohonleikkuria käyttää et ois jotain saumoja nähä! :D

Sanokaa nyt joku miks mun pää on välillä kipee ja sitä kiristää ja puristaa vanne ohimosta. :o En siis tarkota sitä et hermo menis vaa semmonen tunne päässä. Rinselilläki vissii loppuu tila, henkee ahistaa ja keuhkoja puristaa :( Tympäsee ku ei tiiä miten päin ois, saako räjähtää?

Takaisin