oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla taas harvinaisen itkunen päivä. Alko aamulla kun tajusin et 3 viikon päästä oon laitoksella ja joudun oleen likoista erossa sen ajan. Sitten mies vei mun nenän eestä suolakeksit mitä olin syömässä ja oikeestaan kaikki saanu taas tipan linssiin. Tai sitten tää on väsymyksen ja kivun lopputulos.

Mulla taas harvinaisen itkunen päivä. Alko aamulla kun tajusin et 3 viikon päästä oon laitoksella ja joudun oleen likoista erossa sen ajan. Sitten mies vei mun nenän eestä suolakeksit mitä olin syömässä ja oikeestaan kaikki saanu taas tipan linssiin. Tai sitten tää on väsymyksen ja kivun lopputulos.
Muillaki ku mulla tämmönen päivä... Huomaa että loppu häämöttää.. Mulla 12 päivää vielä jäljellä ja niitä synnytyksen jälkeisiä hormonimyrskyjä odotellessa...

Ja minä oon heilunu ku hullu! Siis siitä puolesta päivästä kun pääsin vauhtiin. Nyt alkaa moottori hyytyä, vähän se jo yskähteli välillä, mutta tämäpä nainen jatkoi vain. Nyt särkee alaselkää, silmäluomet painaa, väsyttää ja itkettää... Muistettakoon tämä päivänä jota minä en viettänyt neljän seinän sisällä!

Ja minä oon heilunu ku hullu! Siis siitä puolesta päivästä kun pääsin vauhtiin. Nyt alkaa moottori hyytyä, vähän se jo yskähteli välillä, mutta tämäpä nainen jatkoi vain. Nyt särkee alaselkää, silmäluomet painaa, väsyttää ja itkettää... Muistettakoon tämä päivänä jota minä en viettänyt neljän seinän sisällä!
Mä riehuin eilen ja tänään se sit kostautu oikein kunnolla. Onneks sain appiukon kuskiks huomiselle käyttämään mua neuvolassa ja kaupassa. Sillo kyl pakuauto ni sinne kiipeeminen... Huomenna voi olla hupaisia hetkiä tiedossa ku sinne ohjaamoon itteni punnerran... :dead::grin

Nyt sit alko hirvee turvotus, makiaa mölyä pitää maha välillä :shifty:
Tän illan saldo siis: mahaa turvottaa, pääkipeä, päässä tuijaa ja kiristää, mahaa kiristää, alapäässä painetta ja kipee nii ja henkee ahistaa :yuck:
Jos kävis ihan pienen kävelylenkin, hoksasin etten oo käynytkään ulkona ollenkaa :eek: tosi paska olo :hungover:

Mä jopa kykenin esikoisen kanssa ulos.. Ihan itkettää ku ei vaan pysty menemään, pakkasien takia (en mahdu mihinkään kunnolla lämpimiin houisin. Alle -10 tarkenen mammaleggareilla ja paksuilla yli isoilla collareilla) tai sit käveleminen tuolla hangessa on täysi mahdottomuus liitoskipujen takia (täällä sataa yhtenään lunta ja auraajat tulee yleesä vasta myöhään yöllä.) yleensä siis käydään ainaki kerran päivässä ulkoilemassa reilu tunti.. No mies on onneksi jaksanu sit touhuta tytön kaa pihalla viikonloppusin saattavat olla 2-3h jossai riehumassa. Ootan niin et pääsee kunnolla ulkoilemaan tytön kaa ja vauva on masun sijaan vaunuissa. Piristi kyllä käydä kävelyllä, vaikka välillä supisti ja välillä tuntu et lonkat repeää irti aikamoista hissutusta oli 2,5 vee meni välillö reilusti edessä pulkan ja vauvanuken kanssa ja sit takas kotipihalle ku päästiin niin jäääätävä närästys iski.

Pitää nyt koittaa jaksaa lähtee aina kun pakkanen putoaa ja tyttö on oppinu nyt nii hienosti pukee ulkovaatteita et helpottaa seki vähän lähtemistä, nyt taitaa loppuviikosta olla taas lähellä 0 onneksi :) nyt illan kyllä kärvistelen sit sohvalla, mut tätä tää taitaa olla joka tapauksessa vaikka oisin vaan sisällä ollu ja touhunnu.

Voi mun tuli noista "ai ei me muka tehdä mitään"-kommenteista mieleen se Uuno Turhapuro-pätkä jossa se makaa sohvalla ja selittää Elisabethille mitä kaikkea sen kropassa tapahtuu kun se vaan makaa.

"Tässä maatessani minä valmistelen valkeita verisoluja silmänvalkuaisia vartan. Rauhasissani täällä ja nipusissa (osoittaa kainaloitaan ja
jalkoväliään) valmistelen koko ajan hormoneita, joiden ansiosta olen niin kiihkeä. Nahkani alla siis tapahtuu miljuunia eri toimintoja ja sinä kehtaat
väittää, etten minä tee mitään!"

Taas palas toi alamahakipu.. En kyllä tajua mistä johtuu. Onneksi on huomenna se lääkäri niin saa siellä kysyä :/ ja hitto menee järki tähän kun mua on jostain rv 20 asti närästänyt päivittäin :D aluksi auttoi maito,rennie ja vichy mutta nyt viimesen kuukauden ei oo auttanut enään mikään ja se pahenee aina näin iltaa kohden :( mutta esikoisen aikaan oli ihan samaa ..

Mä pesin tänää uudet lakanat mitkä on odottanu miljoona vuotta pesua, viikkasin ja järkkäsin ne omille/uusille paikoille, vanhat veke jne. Oli raskasta hommaa ku vähän välii supisteli. Illalla sit sohvalla maatessa totesin ittekseen et vois huomenna vaihtaa verhot nii mies totes, että oo vaan ihan rauhassa, ei niillä oo kiire ja mä sitten autan sua ettet mee tonne yksin kiipeilee. :)

Mä meen kohta pöntölle nukkuu, tunnin aikana käyny jo 5 kertaa pissalla... :mad: mahtaa tulla makia vesilasku ku tää mamma ravaa vessassa 100 kertaa vrk:ssa ja suihkussa oon aina sen puol tuntii. En kyllä vedä pönttöö enää öisin ja ku oon yksin kotona :eek:

Annees, ootko kokeillut jotain Rennietä vahvempaa? Mä käytin kan ekaks Rennietä mut kun se ei enää auttanut vaihdoin Loseciin ja se autto.

Mä en taaskaan löydä sitä ketjuu raskaus sjan painosta,mut tänää kävin vaa'alla ja se näyttäis +19 kg :(

Juu mä en ainakaan käy muuta kun aamuisin puntarilla (ja jos joskus erehdyn päivällä tai illalla niin en ainakaan luota tuloksiin).

Tiada: Itse tuskailin saman asian kanssa edellispäivänä, mutta mun ystävät helpotti mun oloa. Ne sano että pitää muistaa että se on tilapäistä ja vauvan hyväksi kun imetyksen vuoks kuitenki kuluu energiaa tosi paljon :) Vuodessa pitäisi kilot sulaa itsellään, jos imetys onnistuu hyvin :)

Mä jopa kykenin esikoisen kanssa ulos.. Ihan itkettää ku ei vaan pysty menemään, pakkasien takia (en mahdu mihinkään kunnolla lämpimiin houisin. Alle -10 tarkenen mammaleggareilla ja paksuilla yli isoilla collareilla)
Miehen housut? Mä laitoin mun omiin toppahousuihin henkselit ja jätin vetoketjun reteesti levälleen. Mahtupa maha pömpöttään :) Tosin mulla on pitkä toppatakki niin ei pääse kylmä mahalle vaikka roikkuukin ulkona.

Takaisin