Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai jaa?! Että kaikki tämä ylimääräinen paino etupuolella ei muka aiheuttaisi alaselän särkyä??? On varmaan sit ihan vaan sattumaa että niin moni raskaana oleva kärsii selkävaivoista. Kyllä oli outo kommentti.
Mulle tuli näistä yhdistetyistä osastoista ikävä muisto mieleen. Tuossa reilu 10 vuotta sitten mulla hajosi endometrioosikysta ja jouduin sen takia sairaalaan + leikkaukseen viikkoa myöhemmin. Silloin Jorvissa oli rempat päällä ja synnytysosasto ja naistentautien osasto oli yhdistetty. Tossa vaiheessa sain ylipäätään kuulla koko endosta ja mitä se tarkoittaa ja leikkauksessa mulla lähti toinen munasarja melkein kokonaan. Muistan elävästi miten istuin sairaalan käytävällä odottamassa lääkärivuoroani itku kurkussa kun ohi menee tuoreita äitejä vauvojensa kanssa ja ite on just tajunnu, ettei välttämättä voi koskaan saada lasta. Omassa huoneessani oli myöskin nainen, jolta oli juuri poistettu kohtu; ei ollu varmaan kivaa sillekään.Untuva, toivottavasti laittavat ainakin eri huoneisiin sit. Ei varmaan just leikatut mummotkaan tykkää jos vieressä huutaa vauva!
Alavatsa aivan kireenä enkä oo vielä noussu edes sängystä. Mitähän tästä päivästä vielä tulee. Mä en edes ymmärrä, että voiko olla niinku alavatsasupistuksia ja ylävatsasupistuksia erikseen? Vai oisko toi ollu nyt Tyhmiin kysymyksiin kuuluva...?