oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä koitan Maarit telepatisoida sulle vähän tätä ummetusta ja Nannalle vaikka parit supistukset tuskan hikineen ;)
Mies sanoi aamulla, että "raukka nukuit yöllä ilman peittoa, minä peittelin sinut". Kyllä minä olin ilman peittoa kun olin niin tuskissani niistä supistuksista...

Mua on vähä jännittäny että lun odotus on mäin helppoa ja kivutonta. Ni lupaileeko se synnytyksestä sit yhtä tuskaa:arghh:

maarit: Kyllä mäki voin vielä lisätä että nukkuma asennon löytäminen saataa olla hankalaa mut seki ihan vaan tän vatsan kasvamisen vuoks.. (ja hyvä asento onki löytyny kun laitaa yhen tyynyn vatsan alle ja toisen tyynyn polvien väliin) ja ei oo kyllä täällä kään tietoo mistään pahoinvoineista, supistuksista ja muista oireista kuten ummetus, närästys, päänsärky.. Kyllä tosiaan tekee pahaa välillä lukee muiten olo tiloja..

Mulla kans menny suht helpolla koko aika, raa'an lihan näkeminen oli alkuraskaudessa vaikeeta, tuli kuvottava olo jos ei syöny, nyt sitten nää liitoskivut. Mä oon kyl kans sitä mieltä että kyl vaavi tän jossain kohtaa kostaa, mut onko se sit synnytys, koliikki, uhmaikä vai murkku? ;)

Mulla tulee kans kahenlaisia suppia, siis semmosia jotka tuntuu vaan alamahalla ja sit niitä jotka vetää koko mahan piukaks. Mitähä eroo niil on?

Mulla on yks ärsyttävä oire: saamattomuus/laiskuus.. Onkoha mulla joku raskausmasennus. Mua ei kiinnosta mikään/kukaan. :/

Apua, mikäköhän tuo äskeinen oikeen oli? Menin pissalle ja heti kun istahdin (suht etureunalle) tuli aivan järkky kipu alavatsalle ja alapäähän. Haukoin henkeä ja kellahdin taaksepäin nojaamaan. Kipu hellitti kun nojasin taaksepäin mutta kun yritin nousta istumaan suoraksi sattu taas. Puolmakoilin siinä sit pytyllä pari minuuttia kunnes uskalsin nousta ylös eikä sattunut enää. Mutta nyt joka kerta kun yskäisen (joo, yskä ei ole jättänyt mua vielä kokonaan) säteilee kipu koko lantion ympäri ja alas, mutta ei lainkaan niin pahana enää. Toi oli kyllä eka kerta tässä raskaudessa kun kipu ylsi synnytyssupistuksen tasolle. :/

Pivi, mulla oli viime viikolla sama olo! Reilun viikon sitä tais kestää mutta nyt on taas parempi olo. Anna itselles lupa ottaa rauhallisesti, ei joka päivä tarvii saada mitään tehtyä. Lepää, kato telkkaria... Touhua sit kun siltä tuntuu. :)

Janna, kuulostaa tutulta! Mulla noita pönttö kipuja ollut paljon, sattuvat ihan saatanasti. Oon vaan ajattellut et ne on häpyluun liitoskipuja tai jotain.. ? Mut hirveet kikkailuu on et löytää sellasen asennon et ei satu.

Mulla on yks ärsyttävä oire: saamattomuus/laiskuus.. Onkoha mulla joku raskausmasennus. Mua ei kiinnosta mikään/kukaan. :/

Täällä myös.. Eilen olin pitkiin aikoihin hereillä jo ennen 10 kun piti suunnata neuvolaan ja sen jälkeen kävin vielä päiväkahvillakin kaverin luona ja leivoin sämpylöitäkin.. Tänään oon sitten herännyt 12, "aamupala" klo 13 ja nukahdin päikkäreille 15.30.. Potee huonoa omaatuntoa kun mies töissä, vaikkei pitäiskään..:shifty:

Onneks mun mies on sitä mieltä että mun ei kuulukaan muuta tehdä ku pötköttää... Silti on kyllä huono omatunto ku tuntuu etten muuta tee ku makaan :sorry: sillä aikaa ku toinen painaa pitkää päivää töissä...

Hyvät naiset, me ei todellakaan "ei tehdä mitään" kun makaamme sängyssä tai sohvalla! Me kasvatetaan maailman suurinta ihmettä sisällämme koko ajan! :) Se ei välttämättä näy päällepäin mutta kyllä se vie meiltä voimia. Annamme parhaan mahdollisen kasvuympäristön vauvalle kun emme stressaa siitä mitä kaikkea pitäis tehdä. Antakaa itsellenne lupa levätä. :) <3

Mä ainaki makaan loppuillan ja huomisen päivän enkä tee yhtää mitää, ihan sama vaikka katto tippuis niskaa...
Sain pullat leivottua ja suurimman osan pakkaseen. Sit piti alkaa vääntää ruokaa ja siivota sotkut. Mies tuli töistä ha katto pikkusen pitkää ku makasin x:nä keittiön lattialla: supisteli, jalkoja särki, pää on kipee vieläki ja mahaa vihlo. Tuli komennus sohvalle ja nyt se hyysää ja häärää tossa siihen malliin et mulla palaa kohta käpy.... Hyvää tarkottaa ja on ihana ❤ mut ei tarviis noin paljo hyysätä. No sainpa jalkahieronnan :)

Takaisin