oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liitoskivut on kyl yks riesa mut yllättäen mullakin on tässä 35.vkolla tullu joku energiapiikki niin, että vaikka liitokset natisee niin pystyn tekee paljon. Ihan jumppaan en enää pysty, mutta koiran kanssa lenkkeilen ja siivoilen kotona ilman et puhti on heti pois. :)

Mulla on nyt ruvennut rinnat paisumaan. Se onkin mulla ollu aina loppuraskauden juttu. Illalla toinen vähän punottikin, pitää pitää lämpimänä ne. Ja nyt tulee sitä esimaitoakin. Voe voe, kyllä tässä vielä joutuu tissittelemään monet kerrat!

Onpa jännä toi Mashnun D-vitamiiniherkkyys! Pidä muuten sit silmällä josko periytät sen vauvalle, sillehän aletaan antaa D:tä melkein saman tien kans. Että ei oo sit välttämättä koliikki...
(Note to self: D-vitamiinitipat hankkimatta!)

Ja Touhotin, mä pidän peukkuja, että olisit saanut niin hyvää kantasoluhoitoa, ettei särky tuukaan takas!

Mun pahimmat oireet on ollu se alkuraskauden 24h krapulatunne, kun oli jatkuvasti pahoinvointia ja väsymystä. Nyt taas tehnyt eniten tiukkaa närästyksen ja hengenahdistuksen kanssa. En tiedä johtuuko siitä että olen niin iso ihminen ettei vielä ole liitoksissa ollut mitään tuntemusta tai sitten siitä että vauva on niin korkealla ettei se ole päässyt venyttelemään mun liitoksiani :rolleyes: Yks vanha papparainen sanoi mulle jo 10v sitten töissä, että sullapa on hyvät synnyttäjän lanteet... :eek: En osannu silloin parikymppisenä juurikaan iloita tuosta kommentista, mutta kaippa siinä oli jtn perää o_O

Mäkin kauhulla ootan liitoskipuja, ei oo vielä mitään. Töissä onneks lohduttivat, ettei kaikille tuu. On tuo häpyluu ollut kauan arka jos sitä painaa mut eipähän tota nyt tartte painellakaan.

Isoin ongelma on tällä hetkellä kipeet korvat, kun puren väsyksissäni hampaita. Jospa tässä sais pikkuhiljaa alotettua kunnon lepäämisen ja ei vaan sovi mitään herätyksiä.

Miekää en panadolia syö herkästi tällee raskaana, kahdesti oon tainnu ottaa.. Tosin koko yön se menkkamainen kipu kiusasi silti :/ no nyt ei onneks mitään.. Tietysti.. Haha.

Mun kömpelyys on lisääntynyt kävelin viikko sit sairaalan parkkihallissa pylvääseen, kun laitan ruokaa uuniin huomaan persiilläni törmäävän takana olevaan tarjoiluvaunuun, haukkasin eilen sämpylää niin yläleuka juuttui alaleuan kanssa jotenkin inhottavasti kiinni. Pitäisköhän nuo kiilakorot panna jo kaappiin kun alkaa vaikuttaan siltä että seisoessakin voi kaatua..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä makasin ensin sängyssä lukemassa puhelimella. Sitte haahuilin sen puhelimen kanssa vessaan. Sen jälkeen katoin aamiaisen tietokonepöydälle ja taas jatkuu Vau:t :wink Joo, te ootte koko ajan mukana :p

Takaisin