oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ei tätä enään voi perua, se on menoa nyt. Me ollaan miehen kans vaan vähän kauhuissaan tästä Tirpan univalverytmistä. Aletaan olla sen ikäsiä, että tahottas nukkua yöt... Hilijaa katotaan toisiamme silimiin kun minun maha piettää omaa elämäänsä... Muistutan aina tuota miestä, että oliko ihan pakko päästä vällyihin just sinä lauantaina... :rolleyes:

Eilen illalla kokeilin työntää tän jalkoja parempaan asentoon, nii joka työnnöllä tuntu kun häpyluu ois hajonnu palasiks ja jumalaton paineen tuntu samalla.
Aamulla kattelin nii mä voin vaikka vannoo et tää on jo laskeutunu vähän. Nyt mahtuu melkein jo kämmen tissien ja mahan alun väliin, kun eilen ne oli viellä kiinni toisissaan.

Mulla on samantyyppisiä supistuksia ollu jo viikko kaks, mut th ei ollu yhtään huolissaan. Sano vaan et kyllä ne kipeet supistukset sitten tunnistaa näistä harkoista/ennakoivista. Ite aattelin et hyvähän se vaan on et nää napakoituu, tietääpähän että kohdussa on vääntöä työntää tää punkero ulos :)

Joo, kyllä ne oikeet on ihan omaa luokkaansa ;)
Mua hirvittää vaan se, että kun oon jo 3 vauvaa kunnialla saanut synnytettyä tähän maailmaan niin mitä jos nyt itken ja kiroilen ko mikäkin idiootti :oops:

Hahaa.. Joko äsken tuli ihan oikeesti kipee supistus tai sit vauvalla vaan tosi huono asento tms. Ihana viiltäcän kiristävä tunne vatsassa + menkkajomotusta nyt alavatsassa ka selässä.. Johan näitä välillä sais jo tullakki.. Tosin vauva on tänään tosi kipeesti potkinu, ruokaa tehdessä oikeen kiljasin kun tuli niin kipee potku.. Mies jo oli varma et nyt se alkaa synnyttämään

Mäkin enimmäkseen ajattelen positiivisesti synnytystä mutta joskus hiipii mieleen et oonko jo liian vanha tai kun kaks ekaa ollut suht helppoja synnytyksiä niin voiko olla niin hyvä tuuri et kolmaskin olis... Etenkin toipumisessa mietin miten paljon ikä vaikuttaa asiaan.

Mä oon niin nynny noitten kipujen kaa et itku tulee tosi herkästi, että mä varmaan kuolen jos en kerkee saamaan epiduraalii:nailbiting:

Mulla käynnistetty etukäteen koska vauvan kasvu ensin hidastunut ja sitte loppunut kokonaan. Ja siks lekurit on päättäneet et on parempi kasvaa kohdun ulkopuolella. Näin siis kaks ekaa. :)

Todella säälittäviä supistuksia tullut tämän viikonlopun aikana. Tässä illalla innostuin siivoamaan ja sen jälkeen sekstailtiin miehen kanssa ja käytiin vielä saunassa. Katotaan auttaako yhtään. Mun kärsivällisyys on loppunut ihan täysin, vaikka toki tiedän, että vielä voi mennä pitkään ennen kuin vauva syntyy. Kärsimätön kun on... :smiley-angry026

Ysiltä söin kalapuikkoja ja ranskalaisia. Ei hyvä. Vieläkin puskee ylös kurkkutorvee ja siitä on kuitenkin yli viis tuntia jo :(

Nyt on alkanut liitoskivut.. häpyliitos erityisesti tuntuu olevan tosi kipeä. Onko mitään asentoja tai liikkeitä jotka voisivat auttaa? Onhan mulla sellainen tukivyökin, mutta se tuntuu painavan rakkoa ja on muutenkin juostava vessassa ihan liian usein..

Onpa omituista. Olo on ollu ihan kauhean pinkeä viimiset pari viikkoa. Nyt tuntuu siltä, et joku ois käyny päästääs musta ilmat pihalle. Nyt on taas helpompi liikkua, kumartuu ym... :O

Muoks: mahassakin tuntuu olevan ylimääräistä tilaa kun tuntee ton läskipalleron alavatsalla taas...

Solfiza, mulla kans noita häpyliitos tuskia, ja ainut mikä auttaa on semmonen reilu haara asento, hiukan kumarassa. En tiiä tajusitko. :D

Arvatkaas kuka hullu istu melkein puoltoista tuntia parturoitavana kaverin luona? Oli mukava kokemus kun häpyluuhun sattu, supisti ja samalla tämä muljus koko ajan kipeesti tuolla.
Mutta kai tää on mun valmistautuminen tulevaan, et pitää saada synnytys tukka kuntoon :D
Nyt sitten mietinkin lepääväni loppu illan, kun sattuu kaikkialle.

Takaisin