oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä veikkaan että tää tulee 2-3.2 ja la on 1.2. En millään jaksa uskoo että tulis yhtään aikasemmin. Minkä takii joillain muute käynnistetään synnytys etuajassa? Oliskohan toi pitäny laittaa tyhmiin kysymyksiin :D

Mä veikkaan että tää tulee 2-3.2 ja la on 1.2. En millään jaksa uskoo että tulis yhtään aikasemmin. Minkä takii joillain muute käynnistetään synnytys etuajassa? Oliskohan toi pitäny laittaa tyhmiin kysymyksiin :D
Mulla käynnistetään ku vauva alkaa olla niin iso jo.

Mulla on muuten sit ekaa kertaa suppareita. En ala kellottaa viel. En usko et tää viel päättää tulla.

Mulla on krapula. Tai siis ei oo krapulaa, mutta olo on ku krapulaisella. Väsyttää, päätä särkee ja ku koitan nukkua niin säpsähtelen hereille sydän tykyttäen... Kurkkuki on karhee niinku olis puol yötä huutanu musan yli baarissa. Tooooodella friikkiä.

Mulla on kans "krapulainen" olo :( Oon käyny happihyppelyllä ulkona, mutta ei auta. Mutta mua valvottaakin Tirppa yöt. Nyt nukuin lähes 3 tuntia...

Väsymyksestä munki olot johtuu. Viime yö meni ensin unta odotellessa ku pissatti ja närästi (en Millään raaskinu vikaa hyvää närästyslääkettä ottaa ja pelleilin Rennieillä vaan) Sit koira halus ulos aamuneljältä... Silkkaa pelleilyä ja liitoskivuissa pyörimistä loppuaika ja puol kasilta luovutin.

Nyt mua ei alkuyöstä nukuta, mutta se ei haittaa. Neuvolakin sanoi että nuku silloin kun vaan saat nukuttua. Onneks nuo isot on jo niin isoja, että osaavat olla. Kun vaan välillä keittelen ruokaa. Ja ruokaahan tarviin itsekin.

Ois kyllä hirmu kiva jos käynnistys synnytys siinä rv 37-39.. Alkaa olla jo vähän tuskanen olo. Vähän epäilyttää kyl, ku näköjään nää miun ennakoivat supparitki lopahti kokonaan. Vähän siirreltiin huonekaluja ja ei yhtään supistanu. Nyt siis sais vaikka jo vähän supistella, kun kohdunkaulaa oli 4 cm viimeeks.. Kiva vaan et rv 20-31 supistelee kokoajan kaikesta ja nyt sit ei enää juuri ollenkaan.

Meneekö teillä maha toooosi kireälle et tuntuu ilkeeltä ja samalla painetta? Mietin et onko nääki suppareita vai johtuuko siitä et vauva vaihtaa asentoa tai pungertaa ittiään? En ota enää selvää. Ollu jo pidemmän aikaa tollasiaki...

Kuulostaa supparille. Se tuntuu niinku sitä puristettas jollain + ristuksenmoiset kivut...

Saattaa olla monesti päivässä ja tänään tuntunu niinku samalla päässäki humisis. Todella outo olo tuolloin. Nii ja sit ku niitä saattaa tulla useemman peräkkäin ja menee ohi... pitäiskö mun tehä jotain....? Terv. Tyhmä

välillä mulla supistukset on just tollasia että menee vaan ihan kovaksi maha ja ihan ku joku työntäis keilapalloa ihoa vasten ja sit välillä on semmosia polttelua ja menkkamaista kipua.. kummatkin on kyllä enemmän kun tervetulleita jo näillä viikoilla ;) ja en oo vielä yhtään "huomioinu" niitä kun eivät ole muuttuneet säännöllisiksi tai oikein kipeiksi..

Oisko se pään humina siitä, että verenpaineet kohoo hetkellisesti? Mulla ainakin kohoo, on ne vaan niin kipeitä. Jos ne ei oo säännöllisiä ja menee ohi niin ne ei hätää. Tietätoähän mitä on tuleman...

....neuvolassakin sanottiin että yöllisiin supistuksiin kyllä herää, mutta jos vaan saa jatkettua unta niin jatka, koska kyllä ne "oikeat synnytyssupistukset sitten herättää.. ns. ei pysty nukkumaan synnytyksen ohi :D

Mullaki käynnistys mahdollisuus vauvan koon takia jos näyttää synnytystapa arviossa että ei mahtuis reilu neljä kiloinen tulemaan. Mut vähän epäilen käynnistystä jos ei oikeesti ole vauvan painoarvio 3 viikon päästä jo 4 kiloa..

Mitämitä? Siis voiko supistukset tuntuu vaan menkkakipuna tai tuntuu silt et keilapallo tulee läpi mahasta? Supisteleekohan miul kuitenkii sit välillä.. Menkkakipuja on ollu ja painetta ja välillä maha on kivikova ja just semmosia jotain tunkee mahasta ulos/kiristää. Ei oo kuitenkaan tullu semmosia selkeitä/kipeitä puristuksia nyt, mitä aijemmin tuli.. Luulin et kaikki supparit tuntus suunnillee samalle :o

Heräsin aamulla monta kertaa siihen että mulla oli maha kipeä/menkkakipuja. Yritin siinä nukkua muttei oikein onnistunut. Saanu rampata vessassa monta kertaa tyhjentämään suolta ja sen jälkeen lämpötyyny mahalle, niin siinähän nukahdin pari kolme tuntia päivällä. Välillä tulee pikku menkkakipuja edelleen, eli tää päivä otan nyt sitten iisisti enkä tee mitään. Alko kyl vähän jännittää aamulla ku maha oli kipeä, että hitto nää on vaan nyt pikkuista kipua siihen mitä on tulossa. jaiks!

Oon muuten miettinyt etten ehkä ota epiduraalia, mutta ku aamulla hoksasin mikä nössö oikeasti oon ku tulee ensimmäistä kertaa kipuja tään raskauden aikana, niin päätin että sitten joskus ku on synnytyksen aika, niin aion kyllä tarven tullen ottaa kaikki maailman apukeinot kehiin :D

Takaisin