oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaykay sotkin sut mashnuun, sillähän oli puhetta siitä käynnistyksestä :) pahoittelut. Onkohan madR poksahtanut ? Hän on siirtynyt fb n puolelle ja eiköhän Happy ja jannakin ole kohta valmiita.
Mäkin oon ajatellut niin että voi kun sellaiset joilla on huono olla pääsisivät vauvan muuttopuuhiin mahdollisimman pian.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo, mä olisin jo valmis synnyttään mutta en tiedä onko vauva samaa mieltä! :D
Tää on kyllä niiiin outoa... Päivisin on ok olo mutta iltaa kohden alkaa ahdistaa, kuumottaa, heikko kuumeinen olo, supistaa (ja nyt ne on alkaneet hiukan tuntua). Ja kasvot punoittaa aina iltaisin. Mut yöt nukun kuitenkin hyvin. Ja mä en ole tunnettu kärsivällisyydestäni, en siis todellakaan! :D

Jopas :D voi hyvinki olla että oon ns. ensimmäisten joukossa ku alan ens viikolla siivoomaan ku sain luvan :)

No emmä tiiä must tuntuu et mul on kaikki merkit koht täyttyny on limatulppa lähteny,huulet rohtunu,maha laskeutunu,kohdin kaulaa ei paljoo enää jäljellä ja kasvot punottaa,mit edelleen yhessä kasassa ollaan :D

Huulet mulla on olleet kuivat kans ehkä viikon verran. Tuosta kasvojen punoituksesta en tiedä onko joku oire vai ei kun en ole ennen kohdannut mutta jotenkin hassusti punoittaa kun keskiosa kasvoista, otsasta leukaan punoittaa mutta sivuista ei. Etenkin suun ja nenän ympäriltä.
Neuvolassa ei sanonut mitää laskeutumisesta enkä huomannut itekään kysyä mutta tuntuu kyllä kuin olis laskeutunut. Aina kun istahtaa pitää laskea peppu varovasti alas tai muuten tuntuu kuin olis jo vauvan pää pakaroiden välissä! :D

Ymmärtääkseni limatulppa voi tulla vasta lapsiveden mukana kans. Eikä valitettavasti kyllä kaikki aina huomaa vesien menoa jos tihkuu tarpeeks vähän kerralla. Tai sit voi kestää hetken se tajuaminen, kuten mulla kävi ekalla kerralla kun vedet meni pytyllä istuen ja luulin sen olevan pissaa... :D

Mä oon kanssa aika ajoin punainen kuin palouto puna hiipii hetkessä naamalle ja keskittyy poskiin. Liittynee lisääntyneeseen verimäärään ja vilkastuneeseen verenkiertoon mun aiemmin lähes kalman kylmät sormet ja varpaatkin ihan hehkuu lämpöä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kauppakäynneistä oli aiemmin puhetta. Tuli äsken vähän kiire lähtö kauppaan kun tajusin 20 yli 5, että kahvi on loppu ja kun mies on nyt poissa, niin piti itse lähtee. Menomatkalla pidin kiirettä, että ehdin ja kaupassa iski sit sellanen jomotus alapäähän, että loppumatka sitten hiiviskeltiin. Ei yhtään kivaa. :meh:

Eilen repesin, kun mun (joululahjaks saama) aktiivisuusranneke näytti, että oisin juossut minuutin. :grin Minä, jonka ohittaa mummotkin rollaattoreidensa kera!! :grin Tais käydä niin, että neuvolalääkärikäynnillä doppleri on toiminut jonkinmoisena lähettimenä ja ranneke on ottanut vauvan 150:n sykkeen juoksuksi.

Pitäskö alottaa uus ketju tyyliin "jännän äärellä" jossa vois jännäillä porukalla fiilareita ja synnytys merkkejä.. Ois näppärä jos ois yhes ketjus kuulumiset siltä saralta ku nyt on monessa eri.. Vai?
Muoks: puhelimella ei vissii saa uutta ketjuu alotettua?!

Takaisin