oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NÄLKÄ!! Varsinkin hiilarien himo! Syön ku Hurulan hullu! Tankkaan illan, mutta aamulla on jo niin nälkä, että mahaa polttelee. Leipää, puuroo, hedelmää, jukurttia mitä vaan, tänne vaan. Eikä ees närästä! Eilen söin 2 isoo annosta pastaa, lapsetkin jo ihmetteli että söinkö oikeesti ne?? Söin, ja kaks tuntia siitä→ oli jo uus nälkä! Mä en tajua kuka tuon energian kuluttaa :confused:

Kellään muulla semmosta oloa että menee ihan voimattomaksi ja hengästyttää ja jo seisominen ottaa voimille?

Mulle välillä tulee aina siivoamisen/kotitöiden jälkeen.. Yleensä sillon vielä kun mieski on kotona, (ja sehän yleensä vaan löhöilee ja tekee omiaan..) esim. Loppiaisena ja tänään, tosin yöunet oli taas vähän katkonaiset ja oli viimeksikin. Täällä nyt pötköttelen sohvalla ja pakotin miehen lounaan laittoon.. Ja hirveeeeen huono omatunto ku tälleen kehtaan laiskotella.
Taitaa olla päiväunet tänäänkin ajankohtaiset.. Tulee kyllä melkei joka päivä nukuttua kun esikoinen on unillaan.

Mulla on sillein, että teen yhden kotityön, esim. imuroin ja sit päikkärit...tai käyn kaupassa ja laitan ruuan ja sit päikkärit... Ja tuohon hengästymiseen ja hengenahdistukseen auttaa mulla se, että pidän koko ajan ryhdin...Aina vaan ei muista.

Mullakin tosiaan tota hengenahdistusta ja hengästymistä, saattaa tulla vaan seisomisesta vaikkei mitään tekiskään... Ja itellekin kaupassa käynti on jo sellainen urakka että sen jälkeen kyllä lepään ainakin sen puolisen tuntia ennen seuraavaa "tekemistä"

Mulla ahistaa ja puristaa keuhkoja eniten kumartelun yhteydessä/jälkeen... kenkien pukeminen esim on ihan tuskaa!!

Mä makaan kaupassakäynnin jälkeen koko loppupäivän! Meillä kauppaan matkaa ehkä 1 km ja kävellen joudutaan siellä käymään, kun ei ole autoa. Ihan tuskaa, kun kävely ei enää oikeen tunnu mukavalta...

Joi, mulle tulee kans noita voimattomuuden tunteita ja hiki valuu vaikkei tekiskään mitään! Jos oon yksin kaupassa iskee oikeen ahdistus jo ennen kassoja, täytyy pysähtyä jonnekin hyllyjen väliin puuskuttamaan ja rauhottumaan hetkeks ennen kuin voi hiipiä loppumatkan.

Mä olen yhdistänyt ton voimattomuuden ja hengenahdistuksen tunteet harjoitussupistuksiin. Mut mulla ne meneekin aina jossain vaihees ohi.

Mä käyn kans jalan kaupalla. Mies kyllä käyttää autolla jos enempi kannettavaa, mutta tykkään että saan reippailla. Mutta tuo lumi...uuh kun se vaikeuttaa mun kulkuani ja yks päivä pudotin muropaketteja alas hyllyltä. Kyllä kehtuutti kerätä ne :(

Me ostetaan niin paljon juotavia (maitoa, vissyä, mehua, limsaa) ettei mulla ois mitään mahiksia kantaa kaikkea kävellen kaupasta vaiks matkaa onkin vaan reilu kilsa. Tai sit pitäis ottaa lastenvaunut jo koeajoon. :D

Mua katottiin jo sen verran vinoon ku myyrmäen postista mun matkarattaat,mitkä ostin ja jouduin sit purkaa sen paketin ja työntää ne autolle :D Pikkasen ihmiset katto kieroon,joten en lähde omilla rattailla liikenteeseen enää ilman vauvaa :)

Saa nähdä mitkä on ilmeet, kun haetaan joku päivä noi vaunut ja lykätään ne tyhjinä kotiin. :grin

Mulla tulee kans noita voimattpmuuden tunteita seistessä, kotons ja kaipassa ym. Ja samalla sykekin saattaa huidella pilvissä. Monesti oon huomannu ton just syömisen jälkeen ja yleensä joudunkin nykyään ottamaan ruokalevon ku muuten menee ihan ylikierrolsilla.

Ja sen lisäks etten jaksais kantaa kaikkea kotiin (enkä TODELLAKAAN lähtis kahta kertaa samana päivänä! :D ) niin mies ei kyllä antais mun kävellä kauppaan kun pelkää jo et mä kaadun matkalla ulko-ovelta autoon (5m)! Melkeen koko matka kauppaan alamäkeä ja vastaavasti sit kotimatka ylämäkeä... Olis edes toisin päin!

Takaisin